VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Sep 19, 2023
Batteri fungerar inte. Kan inte prova maskin
Sep 26, 2023
Hej Sven-Åke, Tack för ditt omdöme! Jag kan se att vi redan varit i kontakt och att vi skickat dig ett nytt batteri. Skulle du ha några funderingar eller frågor så kan du alltid kontakta vår kundtjänst via service@vonroc.se Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 25, 2023

Garanti

Går ej att logga in på vonroc.com
Jun 27, 2023
Vi beklagar eventuella problem du upplever med inloggningen på hemsidan. Vänligen kontakta vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig att lösa problemet och få dig inloggad på ditt konto. Du kan kontakta oss via service@vonroc.se Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 22, 2023
Har ej mottagit leveransen ännu.
Jun 22, 2023
Hej Mats, Tack för din feedback. Jag har precis skickat dig ett mejl. Svara gärna på det så ska vi lösa detta! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 19, 2023
Fick fel o för lite varor
Sep 9, 2023
Batterier fungerar inte
Sep 12, 2023
Det är beklagligt att höra att batterierna inte fungerar som de ska. Vi beklagar för eventuella besvär detta kan ha orsakat. Vänligen kontakta vår kundtjänst vi länken här nedan så hjälper vi dig att hitta en lösning! https://vonroc.se/kontakt Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 25, 2023
Inte så bra
Jun 27, 2023
Tack för din feedback! Tråkigt att höra att du inte är helt nöjd. Vi värdesätter din åsikt och vill gärna få mer information för att kunna förbättra oss. Vänligen kontakta vår kundtjänst så att vi kan ta itu med eventuella problem eller frågor du har. Vi strävar alltid efter att ge en bra kundupplevelse och vi uppskattar din feedback, du kan nå oss via service@vonroc.se Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 4, 2023
Mar 17, 2023