VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Latest first
Dec 11, 2023
Varan har ej levererats till mig... Beställdes 2023-11-12
Nov 21, 2023
Trodde att "Lyxig" modell betydde mer power och bättre värme men tyvärr bara krångligare inställningar med app, för mina behov som ändå är hemma då jag använder den.
Saknar mitt paket
9 hours ago
Tack för ditt omdöme. Vi beklagar den negativa upplevelsen med ditt paket och är tacksamma för ditt tålamod och förståelse. Vi är glada att vi kunde lösa problemet genom att skicka ett nytt paket. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
Nov 4, 2023
Fick tyvärr inte någon leverans
Nov 8, 2023
Hej Björn, Jag ber om ursäkt för att DPD inte kunde leverera din försändelse. Jag kan se att vi skickade ett mejl till dig angående din beställning den 25/10. Återkom till mig om du har fler frågor angående detta! Jag önskar dig en härlig onsdag. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Nov 2, 2023

Snabbt svar men osakligt, Inger inte förtroende

Oct 31, 2023
Hela borrkroppen rör sig upp och ner när man borrar. Sliter på elkabeln som måste följa med vid varje borrhål. Borde varit som andra borrmaskiner med spindel istället
Nov 8, 2023
Tack för din feedback, vi uppskattar det! Vi kommer att skicka detta vidare till vår produktutveckling så att de kan kika på det 😊 Tveka inte på att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Sep 19, 2023
Batteri fungerar inte. Kan inte prova maskin
Sep 26, 2023
Hej Sven-Åke, Tack för ditt omdöme! Jag kan se att vi redan varit i kontakt och att vi skickat dig ett nytt batteri. Skulle du ha några funderingar eller frågor så kan du alltid kontakta vår kundtjänst via service@vonroc.se Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Sep 16, 2023
Leveransen kom ej på avtalad tid eller dygn. Den kom ej hellre till min adress som var lovat. Fick hämta den på PostNords utlämningställe 5 km från rätt plats och någon dag senare. Emballaget var trasigt men produkten verkar vara ok. Skärpning bör ske så att ni levererar enligt era erbjudande. Dåligt att paketet inte kom utan jag fick ta min bil för att hämta det!
Sep 9, 2023
Batterier fungerar inte
Sep 12, 2023
Det är beklagligt att höra att batterierna inte fungerar som de ska. Vi beklagar för eventuella besvär detta kan ha orsakat. Vänligen kontakta vår kundtjänst vi länken här nedan så hjälper vi dig att hitta en lösning! https://vonroc.se/kontakt Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Aug 23, 2023
Totalt värdelös. Automaten fungerar inre. Lägger av efter 3 timmars gång.
Sep 6, 2023
Jag beklagar att höra om dina problem med produkten. Det låter verkligen frustrerande. Jag rekommenderar att du kontaktar vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig att lösa detta problem eller överväga en retur eller utbyte om produkten inte fungerar som den ska. Du kan kontakta oss via länken här nedan: https://vonroc.se/kontakt Vi strävar efter att säkerställa att våra kunder är nöjda och att produkterna fungerar korrekt. Tack för din feedback och tålamod.
Aug 15, 2023
Skicka den vara som visas på hemsidan inte nåt annat föråldrat skit.
Aug 22, 2023
Hej, Tack för att du tog dig tid att uttrycka din åsikt. Din feedback är värdefull för oss, och vi tar detta på stort allvar. Jag kan se att vi har varit i kontakt redan via email där vi erbjöd dig att returnera produkten kostnadsfritt men att du valde att behålla maskinen. Vi hoppas att du kommer få användning av produkten och skulle du ha några funderingar så kan du alltid kontakta oss. 🛠 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Aug 7, 2023
Det tog 10 dagar att få den. Dåligt inpackad. Laddaren hade åkt ur sin kartong och flöt runt i det stora paketet.
Aug 22, 2023
Vi beklagar för den besvikelse du upplevde med leveranstiden och för att produkten inte var ordentligt förpackad. Din feedback är viktig för oss när vi strävar efter att förbättra våra tjänster. Vi kommer att se över våra leveransprocesser för att försöka förhindra sådana problem i framtiden. Om du har några andra frågor eller feedback, tveka inte att höra av dig. Vi uppskattar din input och hoppas att du ger oss en chans att göra det bättre nästa gång. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Aug 3, 2023
Gräsklippare som inte riktigt lever upp till förväntningarna. Väldigt plastigt och den lilla batteridrivna modellen skulle funka bra till "liten till mellanstor gräsmatta", jag har 145kvm gräsmatta och det tolkar jag som liten, trots det så är 2x2,0ah batterierna slut när jag klippt 2/3 av gräsmattan.. Suck 😴
Sep 6, 2023
Tack för din åsikt och feedback. Det låter som att du har haft en mindre tillfredsställande upplevelse med produkten. Vi beklagar att batterierna inte räckte till för att klippa hela din gräsmatta. Vi kommer att ta med din feedback i vårt fortsatta arbete med att förbättra och utveckla våra produkter. Om du har ytterligare frågor eller funderingar, tveka inte att kontakta vår kundtjänst så att de kan hjälpa dig vidare. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 11, 2023

La av efter en timme

Pumpen fungerade klockrent... I en timme.... Sen startade den aldrig igen...
Jul 18, 2023
Vi beklagar verkligen det besvär du har haft med pumpen. Det är inte det resultat vi strävar efter, och vi förstår hur frustrerande det kan vara när produkten inte fungerar som den ska. Vad jag kan se så har vi en pågående email konversation där vi inväntar svar från dig. Återkom gärna till oss där så ska vi lösa situationen. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 4, 2023
Jun 25, 2023
Inte så bra
Jun 27, 2023
Tack för din feedback! Tråkigt att höra att du inte är helt nöjd. Vi värdesätter din åsikt och vill gärna få mer information för att kunna förbättra oss. Vänligen kontakta vår kundtjänst så att vi kan ta itu med eventuella problem eller frågor du har. Vi strävar alltid efter att ge en bra kundupplevelse och vi uppskattar din feedback, du kan nå oss via service@vonroc.se Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 25, 2023

Garanti

Går ej att logga in på vonroc.com
Jun 27, 2023
Vi beklagar eventuella problem du upplever med inloggningen på hemsidan. Vänligen kontakta vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig att lösa problemet och få dig inloggad på ditt konto. Du kan kontakta oss via service@vonroc.se Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 22, 2023
Har ej mottagit leveransen ännu.
Jun 22, 2023
Hej Mats, Tack för din feedback. Jag har precis skickat dig ett mejl. Svara gärna på det så ska vi lösa detta! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 21, 2023
Postnord funkar inte. Försenad leverans, ingen kommunikation.
Jun 22, 2023
Vi beklagar verkligen de problem du har upplevt med PostNord och den försenade leveransen. ' Detta är inte den standard vi strävar efter och vi förstår att det kan vara frustrerande att inte få tillräcklig kommunikation om din beställning. Jag har precis skicka iväg ett mejl till dig med information. Återkom gärna till mig via email. Vi ber om ursäkt för de besvär det har orsakat dig och tackar dig för ditt tålamod. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 19, 2023
Fick fel o för lite varor