VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Feb 1, 2024
Jan 17, 2024
Snabb leverans och rätt produkt
Jan 20, 2024
Dec 12, 2023
Dec 11, 2023
Varan har ej levererats till mig... Beställdes 2023-11-12
Nov 16, 2023
Lätt att komma i kontakt med företaget Bra service och fint bemötande.
Nov 13, 2023
Snabbt och enkelt att beställa
Nov 18, 2023
Nov 2, 2023

Snabbt svar men osakligt, Inger inte förtroende

Nov 21, 2023
Trodde att "Lyxig" modell betydde mer power och bättre värme men tyvärr bara krångligare inställningar med app, för mina behov som ändå är hemma då jag använder den.
Nov 4, 2023
Fick tyvärr inte någon leverans
Answer by VONROC Sverige
Nov 8, 2023
Hej Björn, Jag ber om ursäkt för att DPD inte kunde leverera din försändelse. Jag kan se att vi skickade ett mejl till dig angående din beställning den 25/10. Återkom till mig om du har fler frågor angående detta! Jag önskar dig en härlig onsdag. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC