VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

Good

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Feb 25, 2024
Feb 19, 2024
Jan 17, 2024
Snabb leverans och rätt produkt
Jan 20, 2024
Bra produkter
Feb 1, 2024
Jan 24, 2024
Jan 24, 2024
Dec 19, 2023
Dec 19, 2023
Sep 16, 2023
Leveransen kom ej på avtalad tid eller dygn. Den kom ej hellre till min adress som var lovat. Fick hämta den på PostNords utlämningställe 5 km från rätt plats och någon dag senare. Emballaget var trasigt men produkten verkar vara ok. Skärpning bör ske så att ni levererar enligt era erbjudande. Dåligt att paketet inte kom utan jag fick ta min bil för att hämta det!
Aug 3, 2023
Gräsklippare som inte riktigt lever upp till förväntningarna. Väldigt plastigt och den lilla batteridrivna modellen skulle funka bra till "liten till mellanstor gräsmatta", jag har 145kvm gräsmatta och det tolkar jag som liten, trots det så är 2x2,0ah batterierna slut när jag klippt 2/3 av gräsmattan.. Suck 😴
Sep 6, 2023
Tack för din åsikt och feedback. Det låter som att du har haft en mindre tillfredsställande upplevelse med produkten. Vi beklagar att batterierna inte räckte till för att klippa hela din gräsmatta. Vi kommer att ta med din feedback i vårt fortsatta arbete med att förbättra och utveckla våra produkter. Om du har ytterligare frågor eller funderingar, tveka inte att kontakta vår kundtjänst så att de kan hjälpa dig vidare. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 24, 2023
Snabb leverans och bra / gediget parasoll. Hittade inte monterings anvisning förens det var klart, men det gick att gissa sig fram. (Monteringsanvisningen låg inrullad i tyget på parasollet som man sätter på sist)
Oct 12, 2023
Snabb leverans o enkel montering. Kanske var leksakskänslan närvarade vid första användningen men ok den funkar bra kopplat till pris. Batterier har inte fungerande lampor över laddnivån
Nov 21, 2023
Trodde att "Lyxig" modell betydde mer power och bättre värme men tyvärr bara krångligare inställningar med app, för mina behov som ändå är hemma då jag använder den.
Oct 31, 2023
Hela borrkroppen rör sig upp och ner när man borrar. Sliter på elkabeln som måste följa med vid varje borrhål. Borde varit som andra borrmaskiner med spindel istället
Nov 8, 2023
Tack för din feedback, vi uppskattar det! Vi kommer att skicka detta vidare till vår produktutveckling så att de kan kika på det 😊 Tveka inte på att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Oct 15, 2023
Bra saker till rätt pris köpte 20volts grästrimmer för 2års sedan mycket bra förutom spolen som är svårt att byta tråden på!
Jun 21, 2023
Första gången jag beställer men är framtills nu helnöjd med pris, leverans och produkt. Skall bara testa produkten mera
Jun 22, 2023
Tack för att du delade din positiva upplevelse av din första beställning! Vi är glada att höra att du är nöjd med priset, leveransen och produkten hittills. Om du har några frågor eller funderingar så kan du alltid kontakta oss via service@vonroc.se Tack igen och ha en fantastisk dag!
Aug 7, 2023
Det tog 10 dagar att få den. Dåligt inpackad. Laddaren hade åkt ur sin kartong och flöt runt i det stora paketet.
Aug 22, 2023
Vi beklagar för den besvikelse du upplevde med leveranstiden och för att produkten inte var ordentligt förpackad. Din feedback är viktig för oss när vi strävar efter att förbättra våra tjänster. Vi kommer att se över våra leveransprocesser för att försöka förhindra sådana problem i framtiden. Om du har några andra frågor eller feedback, tveka inte att höra av dig. Vi uppskattar din input och hoppas att du ger oss en chans att göra det bättre nästa gång. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Aug 9, 2023
Bra priser. Synd bara att bitshållaren ej går att få loss efter ett par hundra skruv men slagskruvdragare...
Aug 22, 2023
Tack för din feedback och för att du delar din erfarenhet med oss. Vi är glada över att du tycker att våra priser är bra. Vi beklagar dock om du haft problem med bitshållaren. Du kan alltid kontakta oss via formuläret här nedan om du har garantifrågor eller funderingar! https://vonroc.se/kontakt Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 22, 2023
Snabb leverans trots att Postnord strulade till det. Fungerade som den var tänkt.