VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Nov 21, 2023
Trodde att "Lyxig" modell betydde mer power och bättre värme men tyvärr bara krångligare inställningar med app, för mina behov som ändå är hemma då jag använder den.
Oct 31, 2023
Hela borrkroppen rör sig upp och ner när man borrar. Sliter på elkabeln som måste följa med vid varje borrhål. Borde varit som andra borrmaskiner med spindel istället
Nov 8, 2023
Tack för din feedback, vi uppskattar det! Vi kommer att skicka detta vidare till vår produktutveckling så att de kan kika på det 😊 Tveka inte på att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Nov 4, 2023
Fick tyvärr inte någon leverans
Nov 8, 2023
Hej Björn, Jag ber om ursäkt för att DPD inte kunde leverera din försändelse. Jag kan se att vi skickade ett mejl till dig angående din beställning den 25/10. Återkom till mig om du har fler frågor angående detta! Jag önskar dig en härlig onsdag. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Saknar mitt paket
Sep 16, 2023
Leveransen kom ej på avtalad tid eller dygn. Den kom ej hellre till min adress som var lovat. Fick hämta den på PostNords utlämningställe 5 km från rätt plats och någon dag senare. Emballaget var trasigt men produkten verkar vara ok. Skärpning bör ske så att ni levererar enligt era erbjudande. Dåligt att paketet inte kom utan jag fick ta min bil för att hämta det!
Aug 3, 2023
Gräsklippare som inte riktigt lever upp till förväntningarna. Väldigt plastigt och den lilla batteridrivna modellen skulle funka bra till "liten till mellanstor gräsmatta", jag har 145kvm gräsmatta och det tolkar jag som liten, trots det så är 2x2,0ah batterierna slut när jag klippt 2/3 av gräsmattan.. Suck 😴
Sep 6, 2023
Tack för din åsikt och feedback. Det låter som att du har haft en mindre tillfredsställande upplevelse med produkten. Vi beklagar att batterierna inte räckte till för att klippa hela din gräsmatta. Vi kommer att ta med din feedback i vårt fortsatta arbete med att förbättra och utveckla våra produkter. Om du har ytterligare frågor eller funderingar, tveka inte att kontakta vår kundtjänst så att de kan hjälpa dig vidare. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Apr 16, 2023
Måste gå att beställa en liten pryl utan att man måste vara hemma och ta emot paketet. Fanns inget val att göra när jag beställer, jag fick meddelande från postnord att hålla mig hemma mellan 8:30 och 15:00 vilket jag anser är orimligt.
Apr 20, 2023
Hej, Tack för ditt omdöme. Det var tråkigt att höra att du fick en dålig leveransupplevelse av din beställning. Skulle det vara så att du inte kan vara hemma för leverans så kommer PostNord att ta med försändelsen till närmsta postombud där du senare kan hämta upp paketet när det passar 😊 Skulle du ha några funderingar så tveka inte på att kontakta mig, du når mig via vår service@vonroc.se email! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Apr 24, 2023
Köpte en tigersåg med 2 batterier, ena batteriet funkar inte alls o den andra går inte att få fulladdat. Har mailat 4-5ggr utan att ha fått något svar….vi är så blåsta på pengar vi har samlat ihop!! Usch! Det blir Arn nästa
Apr 25, 2023
Hej, Tack för ditt omdöme. Det var tråkigt att höra att dina batterier inte funkar som dem ska, tyvärr så kan jag inte hitta några mejl från din email adress. Jag har istället skickat dig ett mejl från service@vonroc.se , svara gärna på det så ska vi hitta en lösning! Med vänliga hälsningar, Sara VOROC
May 29, 2023
Fortfarande inte fått leverans av parasoll som beställdes 19 maj. Bara Parasollplattor är levererade men ingen info om när själva parasollet levereras. Dåligt tycker jag
Jun 1, 2023
Hej! Tack för ditt omdöme. Vad jag kan se så har vi varit i kontakt redan och parasollet är nu levererat. Tyvärr hade vi en del förseningar och även IT problem som gjorde att leveranserna tog något längre. Vi ber om ursäkt för det! Skulle du ha några funderingar så kan du kontakta oss via service@vonroc.se. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Mar 6, 2023
Fick en leverans av handdammsugare och två batterier var av ett inte fungerade. Har skickat meddelande till er men inte fått något svar, därför får ni en stjärna
Mar 6, 2023
Hej! Det var tråkigt att höra att ett av dina batterier inte funkar som det ska! Självklart så ska vi lösa det. Jag kan tyvärr inte hitta något meddelande från dig så jag har skickat dig ett mejl. Svara gärna på det mejlet så ska vi lösa detta 😊 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Aug 7, 2023
Det tog 10 dagar att få den. Dåligt inpackad. Laddaren hade åkt ur sin kartong och flöt runt i det stora paketet.
Aug 22, 2023
Vi beklagar för den besvikelse du upplevde med leveranstiden och för att produkten inte var ordentligt förpackad. Din feedback är viktig för oss när vi strävar efter att förbättra våra tjänster. Vi kommer att se över våra leveransprocesser för att försöka förhindra sådana problem i framtiden. Om du har några andra frågor eller feedback, tveka inte att höra av dig. Vi uppskattar din input och hoppas att du ger oss en chans att göra det bättre nästa gång. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
May 31, 2023
Kvaliteten är inte bra. Det är ett jobb sen är maskinen slut. Ska det verkligen vara så?
Jun 1, 2023
Hej Niklas, Tack för ditt omdöme. Vad jag kan se så har vi varit i kontakt för att lösa problemet med din maskin och du kommer att få den ersatt. Skulle du kan några funderingar eller frågor så kan du kontakta oss via service@vonroc.se. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 11, 2023

La av efter en timme

Pumpen fungerade klockrent... I en timme.... Sen startade den aldrig igen...
Jul 18, 2023
Vi beklagar verkligen det besvär du har haft med pumpen. Det är inte det resultat vi strävar efter, och vi förstår hur frustrerande det kan vara när produkten inte fungerar som den ska. Vad jag kan se så har vi en pågående email konversation där vi inväntar svar från dig. Återkom gärna till oss där så ska vi lösa situationen. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Aug 23, 2023
Totalt värdelös. Automaten fungerar inre. Lägger av efter 3 timmars gång.
Sep 6, 2023
Jag beklagar att höra om dina problem med produkten. Det låter verkligen frustrerande. Jag rekommenderar att du kontaktar vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig att lösa detta problem eller överväga en retur eller utbyte om produkten inte fungerar som den ska. Du kan kontakta oss via länken här nedan: https://vonroc.se/kontakt Vi strävar efter att säkerställa att våra kunder är nöjda och att produkterna fungerar korrekt. Tack för din feedback och tålamod.
May 27, 2023
Inget svar från kundservice angående saknade delar i produkten jag köpte.
Jun 1, 2023
Hej! Tack för ditt omdöme. Jag har svarat på ditt mejl tidigare i veckan. Återkom gärna till mig via det mejlet eller skicka oss ett nytt mejl på service@vonroc.se så ska vi hitta en lösning! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Aug 15, 2023
Skicka den vara som visas på hemsidan inte nåt annat föråldrat skit.
Aug 22, 2023
Hej, Tack för att du tog dig tid att uttrycka din åsikt. Din feedback är värdefull för oss, och vi tar detta på stort allvar. Jag kan se att vi har varit i kontakt redan via email där vi erbjöd dig att returnera produkten kostnadsfritt men att du valde att behålla maskinen. Vi hoppas att du kommer få användning av produkten och skulle du ha några funderingar så kan du alltid kontakta oss. 🛠 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 21, 2023
Postnord funkar inte. Försenad leverans, ingen kommunikation.
Jun 22, 2023
Vi beklagar verkligen de problem du har upplevt med PostNord och den försenade leveransen. ' Detta är inte den standard vi strävar efter och vi förstår att det kan vara frustrerande att inte få tillräcklig kommunikation om din beställning. Jag har precis skicka iväg ett mejl till dig med information. Återkom gärna till mig via email. Vi ber om ursäkt för de besvär det har orsakat dig och tackar dig för ditt tålamod. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Mar 1, 2023
Lager i Sverige???Skulle ge snabbare leverans.
Mar 6, 2023
Hej, Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Förhoppningsvis så kommer vi att öppna ett lager i Sverige senare i år och då kommer vi kunna erbjuda båda snabbare leverans men också fler leveransalternativ. Tills det sker så har vi en leveranstid på 2-4 arbetsdagar 😊 Jag önskar dig en fortsatt härlig måndag. Med vänlig hälsningar, Sara VONROC
Sep 19, 2023
Batteri fungerar inte. Kan inte prova maskin
Sep 26, 2023
Hej Sven-Åke, Tack för ditt omdöme! Jag kan se att vi redan varit i kontakt och att vi skickat dig ett nytt batteri. Skulle du ha några funderingar eller frågor så kan du alltid kontakta vår kundtjänst via service@vonroc.se Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 25, 2023

Garanti

Går ej att logga in på vonroc.com
Jun 27, 2023
Vi beklagar eventuella problem du upplever med inloggningen på hemsidan. Vänligen kontakta vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig att lösa problemet och få dig inloggad på ditt konto. Du kan kontakta oss via service@vonroc.se Med vänliga hälsningar, Sara VONROC