VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

Good

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Jan 24, 2024
Dec 19, 2023
Dec 19, 2023
Jul 24, 2023
Snabb leverans och bra / gediget parasoll. Hittade inte monterings anvisning förens det var klart, men det gick att gissa sig fram. (Monteringsanvisningen låg inrullad i tyget på parasollet som man sätter på sist)
Oct 12, 2023
Snabb leverans o enkel montering. Kanske var leksakskänslan närvarade vid första användningen men ok den funkar bra kopplat till pris. Batterier har inte fungerande lampor över laddnivån
Oct 15, 2023
Bra saker till rätt pris köpte 20volts grästrimmer för 2års sedan mycket bra förutom spolen som är svårt att byta tråden på!
Jun 21, 2023
Första gången jag beställer men är framtills nu helnöjd med pris, leverans och produkt. Skall bara testa produkten mera
Jun 22, 2023
Tack för att du delade din positiva upplevelse av din första beställning! Vi är glada att höra att du är nöjd med priset, leveransen och produkten hittills. Om du har några frågor eller funderingar så kan du alltid kontakta oss via service@vonroc.se Tack igen och ha en fantastisk dag!
Aug 9, 2023
Bra priser. Synd bara att bitshållaren ej går att få loss efter ett par hundra skruv men slagskruvdragare...
Aug 22, 2023
Tack för din feedback och för att du delar din erfarenhet med oss. Vi är glada över att du tycker att våra priser är bra. Vi beklagar dock om du haft problem med bitshållaren. Du kan alltid kontakta oss via formuläret här nedan om du har garantifrågor eller funderingar! https://vonroc.se/kontakt Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 22, 2023
Snabb leverans trots att Postnord strulade till det. Fungerade som den var tänkt.
Nov 16, 2023
Lätt att komma i kontakt med företaget Bra service och fint bemötande.
May 10, 2023

El-gräsklippare, prisvärd

Köpt en enkel el-gräsklippare. Helt okej för det riktigt bra priset.
Jul 8, 2023
Mycket kvalité till bra pris. Fungerar som jag tänkt.
Jul 18, 2023
Det gläder oss att du är nöjd med kvaliteten på produkten och att den fungerar som du tänkt dig! Tack för att du delar din positiva upplevelse med oss. Vi strävar alltid efter att erbjuda högkvalitativa produkter till konkurrenskraftiga priser för att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Om du har några frågor eller behöver ytterligare hjälp, är du välkommen att höra av dig☀️ Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Oct 16, 2023
Bra pris .snabb leverans. Kan rekommenderas.
Sep 17, 2023

Prisvärd

Bra pris inklusive frakt och bra leveranstid.
Jun 22, 2023
Den personliga kontakten. Kör på som tidigare
Jun 27, 2023
Tack för din feedback och tack för att du uppskattar vår personliga kontakt.☀️ Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Apr 20, 2023
Snabbt levererat inte testat maskinen än
Oct 12, 2023
Den gör det den ska så jag är nöjd