VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

Good

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Nov 13, 2023
Snabbt och enkelt att beställa
Jul 23, 2023
Good price-quality performance
Jun 29, 2023
något tung håller på med selen
Jul 29, 2023
Bra bemötande o bra service
Sep 6, 2023
Det är glädjande att höra att du upplevde ett bra bemötande och bra service hos oss. Vi är dedikerade till att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Tack för din feedback och för att du valde oss!🌞 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
May 12, 2023
Snabb leverans, bra produkt
Jun 7, 2023
Snabb leverans bra produkt
Jun 21, 2023
Tack för din recension! Snabb leverans och bra produkt är vad vi strävar efter att erbjuda. Tack för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Oct 2, 2023
Snabb leverans bra pris.
Aug 16, 2023
Prisvärda produkter
Aug 21, 2023
Vi tackar för ditt omdöme om våra prisvärda produkter! Tack för att du tog dig tid att recensera våra produkter!🌞 Med vänlig hälsningar, Sara VONROC
Sep 7, 2023
Undvik Post Nord
Jul 3, 2023
Snabb leverans.
Jul 18, 2023
Det gläder oss att du är nöjd med den snabba leveransen! Vi värdesätter våra kunders tid och strävar alltid efter att leverera våra produkter så snabbt som möjligt. Tack för att du delade din positiva upplevelse med oss. Om det finns något mer vi kan göra för att förbättra din upplevelse eller om du har några frågor, tveka inte att kontakta oss. 😊🚚 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 7, 2023
Jul 20, 2023