VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

Good

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

May 31, 2023
Kvaliteten är inte bra. Det är ett jobb sen är maskinen slut. Ska det verkligen vara så?
Jun 1, 2023
Hej Niklas, Tack för ditt omdöme. Vad jag kan se så har vi varit i kontakt för att lösa problemet med din maskin och du kommer att få den ersatt. Skulle du kan några funderingar eller frågor så kan du kontakta oss via service@vonroc.se. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 11, 2023

La av efter en timme

Pumpen fungerade klockrent... I en timme.... Sen startade den aldrig igen...
Jul 18, 2023
Vi beklagar verkligen det besvär du har haft med pumpen. Det är inte det resultat vi strävar efter, och vi förstår hur frustrerande det kan vara när produkten inte fungerar som den ska. Vad jag kan se så har vi en pågående email konversation där vi inväntar svar från dig. Återkom gärna till oss där så ska vi lösa situationen. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Aug 23, 2023
Totalt värdelös. Automaten fungerar inre. Lägger av efter 3 timmars gång.
Sep 6, 2023
Jag beklagar att höra om dina problem med produkten. Det låter verkligen frustrerande. Jag rekommenderar att du kontaktar vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig att lösa detta problem eller överväga en retur eller utbyte om produkten inte fungerar som den ska. Du kan kontakta oss via länken här nedan: https://vonroc.se/kontakt Vi strävar efter att säkerställa att våra kunder är nöjda och att produkterna fungerar korrekt. Tack för din feedback och tålamod.
May 27, 2023
Inget svar från kundservice angående saknade delar i produkten jag köpte.
Jun 1, 2023
Hej! Tack för ditt omdöme. Jag har svarat på ditt mejl tidigare i veckan. Återkom gärna till mig via det mejlet eller skicka oss ett nytt mejl på service@vonroc.se så ska vi hitta en lösning! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Aug 15, 2023
Skicka den vara som visas på hemsidan inte nåt annat föråldrat skit.
Aug 22, 2023
Hej, Tack för att du tog dig tid att uttrycka din åsikt. Din feedback är värdefull för oss, och vi tar detta på stort allvar. Jag kan se att vi har varit i kontakt redan via email där vi erbjöd dig att returnera produkten kostnadsfritt men att du valde att behålla maskinen. Vi hoppas att du kommer få användning av produkten och skulle du ha några funderingar så kan du alltid kontakta oss. 🛠 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 21, 2023
Postnord funkar inte. Försenad leverans, ingen kommunikation.
Jun 22, 2023
Vi beklagar verkligen de problem du har upplevt med PostNord och den försenade leveransen. ' Detta är inte den standard vi strävar efter och vi förstår att det kan vara frustrerande att inte få tillräcklig kommunikation om din beställning. Jag har precis skicka iväg ett mejl till dig med information. Återkom gärna till mig via email. Vi ber om ursäkt för de besvär det har orsakat dig och tackar dig för ditt tålamod. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Sep 19, 2023
Batteri fungerar inte. Kan inte prova maskin
Sep 26, 2023
Hej Sven-Åke, Tack för ditt omdöme! Jag kan se att vi redan varit i kontakt och att vi skickat dig ett nytt batteri. Skulle du ha några funderingar eller frågor så kan du alltid kontakta vår kundtjänst via service@vonroc.se Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Nov 4, 2023
Fick tyvärr inte någon leverans
Nov 8, 2023
Hej Björn, Jag ber om ursäkt för att DPD inte kunde leverera din försändelse. Jag kan se att vi skickade ett mejl till dig angående din beställning den 25/10. Återkom till mig om du har fler frågor angående detta! Jag önskar dig en härlig onsdag. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 22, 2023
Har ej mottagit leveransen ännu.
Jun 22, 2023
Hej Mats, Tack för din feedback. Jag har precis skickat dig ett mejl. Svara gärna på det så ska vi lösa detta! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 19, 2023
Fick fel o för lite varor
Sep 9, 2023
Batterier fungerar inte
Sep 12, 2023
Det är beklagligt att höra att batterierna inte fungerar som de ska. Vi beklagar för eventuella besvär detta kan ha orsakat. Vänligen kontakta vår kundtjänst vi länken här nedan så hjälper vi dig att hitta en lösning! https://vonroc.se/kontakt Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Nov 8, 2023
Saknar mitt paket
Feb 27, 2024
Tack för ditt omdöme. Vi beklagar den negativa upplevelsen med ditt paket och är tacksamma för ditt tålamod och förståelse. Vi är glada att vi kunde lösa problemet genom att skicka ett nytt paket. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC