VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

Good

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Mar 28, 2024
Mar 27, 2024
Mar 27, 2024
Mar 20, 2024
Mar 28, 2024
Trasig kontakt vid leverans,bytte ut den själv då jag var tvungen att ha igång maskinen.åf tar inget ansvar då jag mekat själv…funkar bra dock
Mar 29, 2024
Hej! Tack för att du tog dig tid att dela dina erfarenheter med oss. Vi värdesätter feedback från våra kunder och vi beklagar djupt att du inte var nöjd med din senaste upplevelse hos oss. För att kunna tillhandahålla bästa möjliga service och stöd behöver vi dokumentation när det gäller eventuella defekter eller skador på våra produkter. Det hjälper oss att inleda garantiprocessen och säkerställa att våra kunder får en snabb och effektiv lösning på sina problem. Vi förstår att situationen kan vara frustrerande, och vi vill göra allt vi kan för att hjälpa till. Vi noterade att du ersatte den defekta delen själv innan du kontaktade oss. Tyvärr komplicerar det vår möjlighet att hjälpa dig på bästa sätt eftersom vi behöver inspektera produkten i sitt ursprungliga skick för att korrekt bedöma eventuella garantianspråk. Vi rekommenderar att du sparar eventuella defekta delar och kontaktar oss omedelbart om du upplever några problem i framtiden. Tack för din förståelse och ditt tålamod. Rexi VONROC
Företaget sätter ut lockpriser och sen försöker dom höja priset, om man vägrar då annullerar dom ordern. Ett oseriöst företag

Obefintlig återkoppling vid slutsåld produkt

Varan jag beställde sålde slut och min order avbröts. Dock fick inte jag någon information om detta
Answer by VONROC Sverige
Hej! Jag har kontaktat dig via din e-mail som du gjorde ordern med. Om du skulle vilja kontakta oss på service@vonroc.se så skriver vi gärna meddelandet på nytt, om det var så att din e-mail inte stämde från början. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
Köpte en vara och då det visade sig att dom satt fel pris fick jag inte köpa den.
Answer by VONROC Sverige
Hej! Tack för ditt omdöme. Vi ber innerligt om ursäkt för den upplevelse du hade hos oss. Tyvärr uppstod det tillfälligt ett prisfel på vår plattform på grund av ett systemfel, vilket resulterade i att priserna visades i euro istället för svenska kronor. För att förtydliga, istället för 104 euro, så blev det 104 kronor. Vi försäkrar dig dock om att våra priser normalt sett är rimliga och att detta var ett undantagsfall till följd av tekniska problem. Om det finns något du vill prata om eller något vi kan göra för dig, tveka inte på att kontakta oss på service@vonroc.se. Rexi VONROC
När man köper 10 dammsugare håller dom ej pris Så rekomderas inte
Answer by VONROC Sverige
Hej, Tack för ditt omdöme. Jag ville förtydliga att det inte handlade om antalet dammsugare du köpte, utan att prissättningen var felaktig på vår webbplats efter ett systemfel, vilket jag förklarade när vi hade kontakt. Vi värdesätter din feedback och kommer att arbeta för att förbättra vår service baserat på din erfarenhet. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
Answer by VONROC Sverige
Hej. Tack för ditt omdöme, men tråkigt att du inte är nöjd. Om det finns något vi kan göra för dig, så kan du höra av dig på service@vonroc.se. Jag önskar dig en fin dag. Rexi VONROC
Mar 21, 2024
Mar 21, 2024
Hej, tack för omdömet. Vad tråkigt att du känner dig missnöjd. Finns det något vi kan göra för dig så kan du höra av dig till service@vonroc.se. Jag önskar dig en fin dag. Rexi VONROC
Feb 17, 2024
Verkar vara verktyg av bra kvalitet samt till ett mycket bra pris. Fungerar ypperligt för gör det självaren.
Mar 7, 2024
Väldigt bra produkt. Köpte en högtryckstvätt på 170bar. Bra kvalité och otroligt gedigen maskin. Kan rekommendera vonroc till alla.
Mar 8, 2024
Hej, och tack för din recension och dina rekommendationer till andra! Vad roligt att du tycker om högtryckstvätten, och hoppas du får mycket rolig användning av den nu i vår och sommar. Rexi VONROC
Mar 12, 2024
Sakerna som jag har köpt har fungerat bra och kundservice är väldigt behjälpliga
Mar 12, 2024
Hej, tack för ditt fina omdöme! Jättekul att du gillar våra produkter, och vad skönt att vi kunde lösa ditt problem - Snabbt dessutom! Ha en riktigt härlig dag! Rexi VONROC
Feb 13, 2024
Bästa service återkommer köpa igen på två dagar fick min beställning bästa.
Feb 28, 2024
Vad roligt att du är nöjd med vår snabba leverans! Det är något vi jobbar hårt på. Ser fram emot din nästa beställning! Rexi VONROC
Mar 8, 2024
Det är jatte tyst kompressor, tack vonoc bra jobb , services 😀
Mar 11, 2024
Tack så mycket för din feedback! Vi är glada att du uppskattar vår tysta kompressor och vårt arbete. Vi ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativa produkter och service till dig. Ha en fantastisk dag! Rexi VONROC
Feb 15, 2024
Ej ”provkört” den ännu,men verkar väldigt prisvärd och gedigen!
Feb 15, 2024
Allt perfekt - från start till mål! Grattis
Feb 27, 2024
Hej! Tack för ditt fina omdöme, och vad härligt att du är nöjd med produkterna! Önskar dig en härlig dag! Rexi VONROC