VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Latest first
Dec 11, 2023
Varan har ej levererats till mig... Beställdes 2023-11-12
Nov 2, 2023

Snabbt svar men osakligt, Inger inte förtroende

Jun 25, 2023
Inte så bra
Answer by VONROC Sverige
Jun 27, 2023
Tack för din feedback! Tråkigt att höra att du inte är helt nöjd. Vi värdesätter din åsikt och vill gärna få mer information för att kunna förbättra oss. Vänligen kontakta vår kundtjänst så att vi kan ta itu med eventuella problem eller frågor du har. Vi strävar alltid efter att ge en bra kundupplevelse och vi uppskattar din feedback, du kan nå oss via service@vonroc.se Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Mar 18, 2023
Mutterdragare Batteridriven mutterdragare 20V – 4 inställningar: 100/200/300/400Nm – Inkl. 4 hylsor | Inkl. 2.0Ah batteri och snabbladdare Denna ska kunna dra 400Nm Men klarar bara 100Nm med fulladdat batteri.
Answer by VONROC Sverige
Mar 28, 2023
Hej, Jag kan se att vi varit i kontakt och att vi skickat dig en ny maskin 😊 Skulle det vara så att du har frågor eller funderingar angående den nya maskinen så skicka gärna ett mejl till mig! Jag önskar dig en fortsatt härlig tisdag! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC