VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

371 reviews in the last 12 months579 total reviews

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Mar 5, 2024

Bra pris - ok affär.

Bra pris, bra leverans. Maskinen kan vara i svagaste laget även vid hemmabruk.
Mar 8, 2024
Hej! Tack för ditt omdöme! Det låter inte rätt. Om det finns något vi kan göra för dig, tveka inte på att kontakta oss på service@vonroc.se. Vi vill gärna se till att du är nöjd med din produkt. Tills dess önskar jag dig en fin dag, Rexi VONROC
Sep 16, 2023
Leveransen kom ej på avtalad tid eller dygn. Den kom ej hellre till min adress som var lovat. Fick hämta den på PostNords utlämningställe 5 km från rätt plats och någon dag senare. Emballaget var trasigt men produkten verkar vara ok. Skärpning bör ske så att ni levererar enligt era erbjudande. Dåligt att paketet inte kom utan jag fick ta min bil för att hämta det!
Aug 3, 2023
Gräsklippare som inte riktigt lever upp till förväntningarna. Väldigt plastigt och den lilla batteridrivna modellen skulle funka bra till "liten till mellanstor gräsmatta", jag har 145kvm gräsmatta och det tolkar jag som liten, trots det så är 2x2,0ah batterierna slut när jag klippt 2/3 av gräsmattan.. Suck 😴
Sep 6, 2023
Tack för din åsikt och feedback. Det låter som att du har haft en mindre tillfredsställande upplevelse med produkten. Vi beklagar att batterierna inte räckte till för att klippa hela din gräsmatta. Vi kommer att ta med din feedback i vårt fortsatta arbete med att förbättra och utveckla våra produkter. Om du har ytterligare frågor eller funderingar, tveka inte att kontakta vår kundtjänst så att de kan hjälpa dig vidare. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Nov 21, 2023
Trodde att "Lyxig" modell betydde mer power och bättre värme men tyvärr bara krångligare inställningar med app, för mina behov som ändå är hemma då jag använder den.
Oct 31, 2023
Hela borrkroppen rör sig upp och ner när man borrar. Sliter på elkabeln som måste följa med vid varje borrhål. Borde varit som andra borrmaskiner med spindel istället
Nov 8, 2023
Tack för din feedback, vi uppskattar det! Vi kommer att skicka detta vidare till vår produktutveckling så att de kan kika på det 😊 Tveka inte på att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Aug 7, 2023
Det tog 10 dagar att få den. Dåligt inpackad. Laddaren hade åkt ur sin kartong och flöt runt i det stora paketet.
Aug 22, 2023
Vi beklagar för den besvikelse du upplevde med leveranstiden och för att produkten inte var ordentligt förpackad. Din feedback är viktig för oss när vi strävar efter att förbättra våra tjänster. Vi kommer att se över våra leveransprocesser för att försöka förhindra sådana problem i framtiden. Om du har några andra frågor eller feedback, tveka inte att höra av dig. Vi uppskattar din input och hoppas att du ger oss en chans att göra det bättre nästa gång. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 25, 2023

Garanti

Går ej att logga in på vonroc.com
Jun 27, 2023
Vi beklagar eventuella problem du upplever med inloggningen på hemsidan. Vänligen kontakta vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig att lösa problemet och få dig inloggad på ditt konto. Du kan kontakta oss via service@vonroc.se Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 4, 2023