VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Feb 1, 2024
Jan 17, 2024
Snabb leverans och rätt produkt
Jan 20, 2024
Bra produkter
Jan 24, 2024
Jan 24, 2024
Dec 19, 2023
Dec 19, 2023
Dec 12, 2023
Nov 16, 2023
Lätt att komma i kontakt med företaget Bra service och fint bemötande.
Nov 13, 2023
Snabbt och enkelt att beställa
Nov 18, 2023
Nov 2, 2023
Nov 21, 2023
Trodde att "Lyxig" modell betydde mer power och bättre värme men tyvärr bara krångligare inställningar med app, för mina behov som ändå är hemma då jag använder den.
Oct 31, 2023
Hela borrkroppen rör sig upp och ner när man borrar. Sliter på elkabeln som måste följa med vid varje borrhål. Borde varit som andra borrmaskiner med spindel istället
Answer by VONROC Sverige
Nov 8, 2023
Tack för din feedback, vi uppskattar det! Vi kommer att skicka detta vidare till vår produktutveckling så att de kan kika på det 😊 Tveka inte på att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 24, 2023
Snabb leverans och bra / gediget parasoll. Hittade inte monterings anvisning förens det var klart, men det gick att gissa sig fram. (Monteringsanvisningen låg inrullad i tyget på parasollet som man sätter på sist)
Oct 12, 2023
Snabb leverans o enkel montering. Kanske var leksakskänslan närvarade vid första användningen men ok den funkar bra kopplat till pris. Batterier har inte fungerande lampor över laddnivån