VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

May 10, 2023

El-gräsklippare, prisvärd

Köpt en enkel el-gräsklippare. Helt okej för det riktigt bra priset.
Jul 8, 2023
Mycket kvalité till bra pris. Fungerar som jag tänkt.
Jul 18, 2023
Det gläder oss att du är nöjd med kvaliteten på produkten och att den fungerar som du tänkt dig! Tack för att du delar din positiva upplevelse med oss. Vi strävar alltid efter att erbjuda högkvalitativa produkter till konkurrenskraftiga priser för att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Om du har några frågor eller behöver ytterligare hjälp, är du välkommen att höra av dig☀️ Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Oct 16, 2023
Bra pris .snabb leverans. Kan rekommenderas.
Sep 17, 2023

Prisvärd

Bra pris inklusive frakt och bra leveranstid.
Jun 22, 2023
Den personliga kontakten. Kör på som tidigare
Jun 27, 2023
Tack för din feedback och tack för att du uppskattar vår personliga kontakt.☀️ Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Apr 14, 2023
Jag tycker att er web lätt kunde missförstås
Apr 20, 2023
Snabbt levererat inte testat maskinen än
Oct 12, 2023
Den gör det den ska så jag är nöjd
Jul 23, 2023
Good price-quality performance
Jun 29, 2023
något tung håller på med selen
Jul 29, 2023
Bra bemötande o bra service
Sep 6, 2023
Det är glädjande att höra att du upplevde ett bra bemötande och bra service hos oss. Vi är dedikerade till att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Tack för din feedback och för att du valde oss!🌞 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
May 12, 2023
Snabb leverans, bra produkt
Apr 4, 2023
Bra och prisvärda produkter
Jun 7, 2023
Snabb leverans bra produkt
Jun 21, 2023
Tack för din recension! Snabb leverans och bra produkt är vad vi strävar efter att erbjuda. Tack för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Mar 3, 2023
Har fungerat som tänkt ...
Mar 6, 2023
Hej, Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Om det finns något som vi kan hjälpa till med så kan du kontakta mig på service@vonroc.se Jag önskar dig en fortsatt härlig måndag! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Oct 2, 2023
Snabb leverans bra pris.
Aug 16, 2023
Prisvärda produkter
Aug 21, 2023
Vi tackar för ditt omdöme om våra prisvärda produkter! Tack för att du tog dig tid att recensera våra produkter!🌞 Med vänlig hälsningar, Sara VONROC
Feb 26, 2023
Leverans och pris
Sep 7, 2023
Undvik Post Nord
Jul 3, 2023
Snabb leverans.
Jul 18, 2023
Det gläder oss att du är nöjd med den snabba leveransen! Vi värdesätter våra kunders tid och strävar alltid efter att leverera våra produkter så snabbt som möjligt. Tack för att du delade din positiva upplevelse med oss. Om det finns något mer vi kan göra för att förbättra din upplevelse eller om du har några frågor, tveka inte att kontakta oss. 😊🚚 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC