VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

Good

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Apr 2, 2024
Slagborrmaskin elektrisk SDS+ som har levererats med tillbehör utan anmärkning. Ej ännu testad vid borrning, men körd passivt och fungerar då som den skall.
Mar 29, 2024
Hade lite strul med Posten som slarvade bort mitt paket, men ett nytt skickades omedelbart så hatten av för fantastisk service.
Mar 29, 2024
Tack så mycket för din feedback! Vi är ledsna för de besvärligheter som uppstod med Posten, men det gläder oss att höra att vi kunde agera snabbt för att ersätta ditt förlorade paket. Vi strävar alltid efter att erbjuda en förstklassig service och din uppskattning betyder mycket för oss. Önskar dig en trevlig påsk! Rexi VONROC
Bra att paketet kom hem till mig även efter andra försöket.
Apr 5, 2024
Inte testat den än.men verka helt okej p gör nog sitt jobb
Mar 31, 2024
Har ännu inte provat produkten, ser okej ut snabb o br lev.
Mar 27, 2024
Snabb leverans och bra leveransalternativ.
Mar 28, 2024
Hej! Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är glada att höra att du upplever vår leverans som snabb och att våra leveransalternativ möter dina behov. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga service. Tveka inte att kontakta oss om du har några ytterligare frågor eller önskemål. Rexi VONROC
Mar 30, 2024
Bra produkter och snabb leverans
Mar 21, 2024
Bra verktyg till bra priser
Mar 21, 2024
Hej! Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du är nöjd med både våra verktyg och priserna. Vi gör vårt bästa för att hålla både kvaliteten och plånboken i balans! Jag önskar dig en fin dag. Rexi VONROC
Mar 23, 2024
Bra och snabb leverans.
Snabb leverans
Answer by VONROC Sverige
Hej, tack för ditt fina omdöme och riktigt roligt att du uppskattar vår snabba leverans. Jag önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
Apr 3, 2024
Bra 👍