VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Dec 10, 2023
Nov 27, 2023
Nov 17, 2023

Utmärkt

Bra kvalité. Bra pris. Mycket konkurrenskraftiga. Inget lulle lull med en massa reklam utan bara rakt på sak med robusta maskiner. / Robert
GW
Göran W.
Örnsköldsvik
Nov 5, 2023
Bra produkter robusta och känns mycket dyrare än de faktiskt är Har haft en cirkelsåg 20 V i flera år
Nov 8, 2023
Tack för din feedback. Härligt att höra att våra produkter upplevs som bra och robusta. Vi strävar alltid efter att erbjuda produkter med bra värde och hållbarhet till våra kunder. 😊
Nov 13, 2023

Ett mycket gott helhetsintryck

Produkternas kvalitet och ett trevligt kundbemötande ger totalt ett mycket gott helhetsintryck.
Nov 22, 2023
Produkten var enligt beskrivningen och enligt de önskemål och behov jag hade. Leveransen Ok
Nov 16, 2023
Lätt att komma i kontakt med företaget Bra service och fint bemötande.
Nov 1, 2023
Snabb leverans och effektiv handdammsugare. Väldigt nöjd!
Nov 8, 2023
Härligt att höra att du upplevde snabb leverans och att handdammsugaren är effektiv. Tack för din positiva feedback! Om du har några funderingar eller frågor i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Nov 7, 2023
Snabb leverans och nöjd med varan!
Nov 8, 2023
Härligt att höra att du upplevde snabb leverans och är nöjd med varan! Tack för din positiva feedback!
Nov 6, 2023
Snabb behandling och leverans 👍🙂
Nov 8, 2023
Tack för din positiva feedback och ditt leende i kommentaren! Vi strävar alltid efter att erbjuda en smidig och effektiv köpupplevelse. 😊
Nov 13, 2023
Snabbt och enkelt att beställa
Nov 16, 2023
Snabb leverans och kvalitet.
Nov 4, 2023
Bra borr och snabb leverans!
Nov 8, 2023
Härligt att du är nöjd med din nya VONROC borr och att leveransen var snabb. Tack för din feedback! Om du har frågor i framtiden, tveka inte att kontakta oss.

Leverans

Snabb leverans till dörren
Nov 8, 2023
Härligt att höra att leveransen var snabb och att den kom direkt till din dörr. Tack för din feedback! Vi strävar alltid efter att erbjuda bekväma och effektiva leveransalternativ för våra kunder. Tack för din feedback! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Bra snabb leverans
Nov 8, 2023
Tack för att du uppskattade vår snabba leverans! Vi strävar alltid efter att leverera våra produkter i tid och är glada över att du är nöjd med det. Om du har några funderingar i framtiden, tveka inte på att kontkata oss! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Nov 18, 2023
Nov 18, 2023