VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Nov 2, 2023
Oct 28, 2023
May 26, 2023
Jun 27, 2023
Tack för den positiva recensionen! Snabb leverans, bra kundservice och att produkten motsvarar dina förväntningar är något vi värdesätter. Tack för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
May 29, 2023
Bdetalade utan faktura, kan vara riskfyllt, fick snabbt upplysningar att allt var på gång. Tyckte modellen verkade för billig jämfört andra pumpar.Pumpen motsvarade alla krav med råge och kommer säkert att hålla grundvattnet, som kommer varje år borta lika bra som den gamla pumpen, som fick pension efter 30 år.
Jun 1, 2023
Hej! Tack för ditt fina omdöme! Vi önskar dig en fortsatt härlig torsdag 😊 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Mar 29, 2023
Mycket trevlig kundsupport som svarar på frågor. Har testkört kapsågen och den känns riktigt bra. Motorbromsen kunde dock varit lite effektivare då det tar 5-6s för den att stanna. Men klingan finns ju bakom ett metallskydd så ganska säker ändå.
Apr 20, 2023
Hej, Kul att höra att du är nöjd med vår service! Vi uppskattar och tackar för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Jag önskar dig en fortsatt härlig torsdag! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Oct 19, 2023
Ni har den klart bästa kundservice som jag har varit med om. Jag har köpt många maskiner av er, och det enda jag skulle kunna klaga på är kvalitén på batterierna. Men som sagt tack vare en suverän kundservice så har jag fått bra hjälp.
Jul 24, 2023
Snabb leverans och bra / gediget parasoll. Hittade inte monterings anvisning förens det var klart, men det gick att gissa sig fram. (Monteringsanvisningen låg inrullad i tyget på parasollet som man sätter på sist)
Oct 12, 2023
Snabb leverans o enkel montering. Kanske var leksakskänslan närvarade vid första användningen men ok den funkar bra kopplat till pris. Batterier har inte fungerande lampor över laddnivån
Jul 29, 2023

Bra kvalité till fantastiskt pris

Konkurrenskraftigt pris, snabb leverans och strålande hjälp via chatten. Köpet kändes tryggt och har nu använt en del verktyg och de fungerar strålande.
Sep 6, 2023
Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med ditt köp och att du upplevde konkurrenskraftiga priser, snabb leverans och bra support via chatten. Vi är glada över att du har haft en positiv upplevelse med våra verktyg och att de fungerar bra för dig. Tack för din positiva feedback och för att du valde våra produkter! 🌞 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Sep 6, 2023
Makinen kom i tid. Alla saker var med. Ett bra Pris för klipparen. Fungerar. Klipphöjden med 4 inställningar kunde vara kunde vara lägre på ettan.
May 28, 2023
Oslagbart pris Går självklart inte att jämföra med ex Makita men kostar ju en fjärdedel av det. Snabb leverans, enkel betalning och allt fungerar
Jun 1, 2023
Hej! Tack för ditt omdöme och kul att höra att du är nöjd med din VONROC upplevelse! Vi önskar dig en fortsatt härlig torsdag 😊 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 9, 2023

Mycket bra och prisvärt och snabb service vid frågor

Lite stökig lev. men superkvalite på produkten och mycket bra pris logistikpartner dvs möjlighet att välja hämta nånstans eller lev. vid dörren
Jun 21, 2023
Hej! Tack för din feedback! Vi är glada att du upplever vår produkt som av hög kvalitet och att vår logistikpartner erbjuder dig flexibla leveransalternativ. Vi beklagar eventuella störningar i leveransen. Vi uppskattar din support och hoppas fortsätta ge dig en positiv upplevelse. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Apr 10, 2023

Kompressor

Bad dom ringa mig, jag gillar kunna prata innan köp för att få lite mer info. Det gjorde dom inte. Men kompressorn känns gedigen och välbyggd.
Oct 18, 2023
Jag köpte 2 pumpar som fungerar mycket bra, i alla fall till en av dom gick sönder. Men det gick bra att reklamera den och få en ny.
Sep 15, 2023
Mycket bra erfarenhet av mitt köp av transportkärra. Lätt att beställa och snabb leverans. För min del kan det inte bli bättre. Mvh
Oct 15, 2023
Bra saker till rätt pris köpte 20volts grästrimmer för 2års sedan mycket bra förutom spolen som är svårt att byta tråden på!