VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

May 22, 2023
Snabb leverans. O ser ut att vara bra grejor dessutom kunde man klippa väldigt. nära så man nästan slapp trimmer Mycket bra
Sep 11, 2023
Attraktiva priser. Väldigt bra kvalitet över lag med tanke på priset. Snabba frakter och riktigt bra utbud som bara växer.
Sep 12, 2023
Tack så mycket för din feedback! Det är härligt att höra att du upplever våra priser som attraktiva och att du är nöjd med den övergripande kvaliteten på våra produkter. Vi är glada över att kunna erbjuda snabba frakter och ett utbud som fortsätter att växa! Vi hoppas kunna fortsätta att möta dina förväntningar och tackar dig för att du valt VONROC 🌞 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 21, 2023
Första gången jag beställer men är framtills nu helnöjd med pris, leverans och produkt. Skall bara testa produkten mera
Jun 22, 2023
Tack för att du delade din positiva upplevelse av din första beställning! Vi är glada att höra att du är nöjd med priset, leveransen och produkten hittills. Om du har några frågor eller funderingar så kan du alltid kontakta oss via service@vonroc.se Tack igen och ha en fantastisk dag!
Apr 10, 2023
Köpte en handdammsugare med 18v batteri. Bra sug och lång drifttid. Produkten känns välbyggd till ett rimligt pris.
MM
Jun 7, 2023
Bra pris och leverans till dörren. Grästrimmer som jag köpte verkar vara bra, kvaliteten får framtiden utvisa.
Jun 21, 2023
Tack för din feedback! Vi är glada att du är nöjd med både priset och leveransen av din grästrimmer. Vi hoppas att den uppfyller dina förväntningar och om du har några ytterligare frågor eller behöver hjälp, tveka inte att kontakta oss. Tack för att du valde oss och vi önskar dig lycka till med din nya grästrimmer! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Aug 9, 2023
Bra priser. Synd bara att bitshållaren ej går att få loss efter ett par hundra skruv men slagskruvdragare...
Aug 22, 2023
Tack för din feedback och för att du delar din erfarenhet med oss. Vi är glada över att du tycker att våra priser är bra. Vi beklagar dock om du haft problem med bitshållaren. Du kan alltid kontakta oss via formuläret här nedan om du har garantifrågor eller funderingar! https://vonroc.se/kontakt Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
May 25, 2023
Mycket snabb hantering och leverans, -Till dörren !!👍. Bra bemötande hela vägen med uppdateringar, toppen!
Jun 1, 2023
Hej! Tack för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjd med din VONROC upplevelse! Jag önskar dig en fortsatt härlig torsdag 😊 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Apr 14, 2023
Snabb och enkel Web Shop med olika betalösningar och en ganska snabb frakt från Holland till Sverige
Jun 1, 2023
Beställde en grästrimmer, snabb leverans och grästrimmern var riktigt bra!! Mycket nöjd med köpet!
Jun 27, 2023
Tack för din beställning av grästrimmern och för din positiva feedback! Vi är glada att du uppskattar den snabba leveransen och att grästrimmern lever upp till dina förväntningar. Tack för att du valde oss och vi hoppas att grästrimmern fortsätter att ge dig fantastiska resultat! ☀️ Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Apr 15, 2023
Köpte en högtryckstvätt. Bra pris och kvalitet. Levererades snabbt och utan problem, bra packad.
Apr 20, 2023
Hej, Kul att höra att du är nöjd med din nya VONROC produkt! Vi uppskattar och tackar för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Jag önskar dig en fortsatt härlig torsdag! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 26, 2023
Jag tyckte det var lätt att beställa och väldigt nöjd med så snabb leverans fram till dörren
Sep 6, 2023
Det är glädjande att höra att du tyckte det var lätt att beställa och att du är nöjd med leveransen. Tack för din positiva feedback! Vi strävar efter att göra köpupplevelsen smidig och bekväm för våra kunder. Om du har funderingar eller frågor, är vi här för att hjälpa dig. 🌞 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
May 2, 2023

Snabbt och bra.

Har bara använt maskinerna ett kort tag men de funkar bra och känns starka. Snabb leverans.
Oct 7, 2023
Smidiga och bra produkter, batterierna håller över förväntan i förhållande till priset.
MN
mikael n.
stockholm
Sep 12, 2023
Allt fungerade utmärkt utom Postnords försenade leverans. Bra produkt till rimligt pris.
Jun 6, 2023
Ena batteriet fungerade inte. Mejlade och inga problem. De skickade ett nytt omgående.👍💐
Jun 21, 2023
Tack för att du delade din erfarenhet! Vi beklagar att ena batteriet inte fungerade, men det är bra att höra att du hade en smidig och problemfri hantering när du kontaktade oss via mejl. Vi är glada att vi kunde skicka ett nytt batteri till dig snabbt. Tack för ditt tålamod och för att du valde VONROC! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Sep 4, 2023
Good quality Compressor behaves as expected, fills air fast and at decent noise level
Sep 6, 2023
That's great to hear! It sounds like the compressor is meeting your expectations by providing fast air filling with a reasonable noise level. Thank you for sharing your experience with us.☀️ Kind regards, Sara VONROC
Aug 21, 2023

snabb leverans och hög kvalitet

snabb leverans , bra hemsida, bra packat och inte minst bra produkt av hög kvalitet
Aug 21, 2023
Tack så mycket för dina vänliga ord! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår snabba leverans, hemsida, och produkternas höga kvalitet. Din feedback betyder mycket för oss!☀️ Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 24, 2023
Varför köpa för 30% högre pris med exakt samma kvalitet som stora namn? Jätte nöjd
Jul 22, 2023
Snabb leverans trots att Postnord strulade till det. Fungerade som den var tänkt.
May 21, 2023
Bra produkter, snabb leverans, bra service, prisvärt….kan varmt rekommendera en