VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Jan 13, 2024
Grejerna funkar bra, korta leveranstider. Allt som allt toppen!
Jan 18, 2024
Snabb leverans och ett bra bemötande.
Jan 20, 2024
Snabbt och smidigt
Jan 10, 2024
Mycket bra service
Dec 4, 2023
Provat några mindre hål o betongvägg och fungerande mycket bra. Snygg också.
Dec 21, 2023
Snabb leverans . Grejorna ser bra ut har inte testat dom ännu 👍
Nov 27, 2023
Oerhört snabb leverans o trevlig hjälpsam kundtjänst.
Dec 18, 2023
Haft era maskiner i några år nu och är helnöjd.
Dec 16, 2023
Snabb leverans till dörren.
Dec 20, 2023
Dec 17, 2023
Dec 10, 2023
Nov 27, 2023
Nov 17, 2023

Utmärkt

Bra kvalité. Bra pris. Mycket konkurrenskraftiga. Inget lulle lull med en massa reklam utan bara rakt på sak med robusta maskiner. / Robert
GW
Göran W.
Örnsköldsvik
Nov 5, 2023
Bra produkter robusta och känns mycket dyrare än de faktiskt är Har haft en cirkelsåg 20 V i flera år
Nov 8, 2023
Tack för din feedback. Härligt att höra att våra produkter upplevs som bra och robusta. Vi strävar alltid efter att erbjuda produkter med bra värde och hållbarhet till våra kunder. 😊
Nov 13, 2023

Ett mycket gott helhetsintryck

Produkternas kvalitet och ett trevligt kundbemötande ger totalt ett mycket gott helhetsintryck.
Nov 22, 2023
Produkten var enligt beskrivningen och enligt de önskemål och behov jag hade. Leveransen Ok
Nov 1, 2023
Snabb leverans och effektiv handdammsugare. Väldigt nöjd!
Nov 8, 2023
Härligt att höra att du upplevde snabb leverans och att handdammsugaren är effektiv. Tack för din positiva feedback! Om du har några funderingar eller frågor i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Nov 7, 2023
Snabb leverans och nöjd med varan!
Nov 8, 2023
Härligt att höra att du upplevde snabb leverans och är nöjd med varan! Tack för din positiva feedback!
Nov 6, 2023
Snabb behandling och leverans 👍🙂
Nov 8, 2023
Tack för din positiva feedback och ditt leende i kommentaren! Vi strävar alltid efter att erbjuda en smidig och effektiv köpupplevelse. 😊