VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Mar 29, 2023
Det gick fort från beställning till dörr,nöjd med produkten ännu så länge
May 16, 2023
Det bästa var att jag fick hjälp direkt och fick svar väldigt snabbt .
Jul 31, 2023
Tillmötesgående och vill verkligen hjälpa så kunden känner sig nöjd.
Sep 6, 2023
Det är kul att höra att vår kundtjänst är tillmötesgående och engagerad i att göra kunder nöjda. Vi värdesätter din feedback och strävar efter att erbjuda den bästa möjliga kundupplevelsen. Tack för din positiva kommentar! 😊 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
May 18, 2023
Finns inget att klaga på..(inte än i alla fall:)..jag är mycket nöjd.
Oct 15, 2023

Kap&gersåg

Snabb leverans,bra pris,har inte provat sågen ännu men ser bra ut
Aug 4, 2023
helt ok kvalitet till vettiga priser med väldigt snabb leverans.
Aug 22, 2023
Vi tackar för din kommentar! Det är kul att höra att du är nöjd med både produktkvaliteten, priserna och den snabba leveransen. Om det finns något mer vi kan göra för att förbättra din upplevelse, tveka inte att kontakta oss. Din feedback är värdefull för oss 🌞 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Mar 22, 2023
Riktigt sjysst service, snabb leverans många plus från min sida!
Mar 28, 2023
Hej, Kul att höra att du är nöjd med vår service! Vi uppskattar och tackar för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Jag önskar dig en fortsatt härlig tisdag! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Mar 6, 2023
Snabb och säker leverans. Sedan var spikpistolen suverän också.
Mar 16, 2023
Hej, Kul att höra att du är nöjd med vår leverans och din nya VONROC produkt. Vi uppskattar att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Jag önskar dig en härlig torsdag! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 30, 2023
Väldig snabb leverand samt trevligt bemötande vid mottagandet
Sep 6, 2023
Det är glädjande att höra att du upplevde både snabb leverans och ett trevligt bemötande vid mottagandet av din beställning. Tack för din positiva feedback! Vi strävar efter att erbjuda en bra kundupplevelse från början till slut. Om du har några ytterligare kommentarer eller behöver hjälp i framtiden, tveka inte att kontakta oss. 😊 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 28, 2023
Vi kommer att tömma båten med pumpen och de fungerar jättebra.
Sep 6, 2023
Det är fantastiskt att höra att pumpen fungerar jättebra och att ni kan tömma båten med den. Tack för att ni delade er positiva erfarenhet med oss. Om ni har några frågor eller funderingar, tveka inte att kontakta oss. Vi önskar er en fortsatt smidig användning av produkten! ⛵️🌞 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Aug 11, 2023
Väldigt bra produkt (pump) samt en professionell kundservice.
Aug 22, 2023
Tack för dina vänliga ord! Det gläder oss att du är nöjd med vår pump och kundservice. Om du någonsin behöver hjälp eller har några funderingar, tveka inte att kontakta oss 🌞 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Mar 14, 2023
Bra,men skulle vilja att damsugare har mer starkare. Tack
Sep 21, 2023
Bra kvalité på pelarborrmaskinen 900W och snabb leverans
Apr 19, 2023
Inte testat den än, men den verkar bra. Perfekt storlek!
Sep 5, 2023
Är riktigt nöjd med allt jag beställde, snabb leverans
Sep 6, 2023
Fantastiskt att höra! Tack för din positiva feedback och att du uppskattade den snabba leveransen. 🚚 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 25, 2023
Stabilt parasoll med bra kvalitet och kort leveranstid.
Jun 27, 2023
Tack för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt parasoll. Tack för att du valde oss och vi hoppas att du kommer att fortsätta njuta av ditt parasoll!☀️ Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Oct 26, 2023
Snabb leverans. Bra pketerat. Bra produkt. Prisvärd.
Sep 7, 2023
Fina verktyg ,Fantastisk kundservice bra bemötande,
Sep 12, 2023
Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med våra verktyg och att du har haft en positiv upplevelse med vår kundservice och bemötande. Vi är tacksamma för din feedback och hoppas att vi fortsätter att uppfylla dina förväntningar i framtiden. Tack för att du valde våra produkter 🌞 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Aug 17, 2023
Bra produkt smidig leverans. Hälsningar Åke Larsson
Aug 21, 2023
Tack! Det gläder oss att du är nöjd med produkten och att leveransen gick smidigt. Vi uppskattar din feedback! 🌞 Med vänlig hälsningar, Sara VONROC
Jun 15, 2023
Ser ut att vara bra grejor till ett överkomligt pris
Jun 21, 2023
Tack för din feedback! Vi är glada att du upplever att våra produkter är bra och erbjuds till ett överkomligt pris. Vi strävar efter att erbjuda högkvalitativa produkter till konkurrenskraftiga priser. Tack för att du valde oss och för att du delade din positiva upplevelse! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC