HHV

Vinyl, Streetwear, Sneakers and more

Details
Contact

Categories

Description
At HHV we live and love an urban lifestyle. For 17 years, this dedication has been reflected in a unique range in our online shop. The range spans an arc from vinyl records to streetwear right up to sneakers, everything under one roof. Our vinyl shop stocks over 80,000 releases – one of the world’s largest selections of vinyl records online. We also focus on high quality urban fashion brands and a range of stylish sneakers. All selected carefully and with great attention to detail.
Contact
HHV Handels GmbH
Zur Alten Börse 55
12681Berlin
Germany
Trade register
Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 117211
Authorised representative
-

Reviews for HHV

4.82 / 5.00
Excellent
How is the rating calculated?

2,286 reviews in the last 12 months

89 %
8 %
1 %
1 %
1 %
11,668 total reviews

What other customers say about their experience with HHV

Sort order Latest first 
One of the items in my order had a piece missing, when i tried to email them through their website they never responded.
 
 Verified review|
 Answer by HHV
1 month ago
We sent an email about which of the items is faulty. Please get back to us regarding a refund or a replacement.
1 month ago
They sent me a different item, then I asked to exchange to right item. They said they couldnt do that way, then I asked to return that item and money back. They said I couldnt return it, they only could a partial price back....
 
 Verified review|
 Answer by HHV
1 month ago
Unfortunately the returns outside of Europe have to be usually paid by the customer or unfortunately can be a bit too inconvenient depending on the items. That's why a partial refund was suggested which was agreed.
1 month ago
Unavailable card payment method if you bank is not German. Complete nonsense. Also Hermes delivery is slow, poor and extremely inefficient.
 
 Verified review|
 Answer by HHV
1 month ago
Credit card payments with foreign credit cards are possible. There is a security check-up in place that automatically rejects credit card payments whose address is not conforming with the delivery address. Hermes didn't find anyone home the first time and then a request to deliver the package to a filed location was requested. This usually takes a 1-2 days longer due to logistical reasons.
A vinyl album sold as new was delivered with a badly torn seal, was obviously NOT NEW and the seller is not being helpful in rectifying this issue, even though a paypal claim has been raised. DO NOT purchase from this seller, they do not supply as stated, neither do they care when you complain
 
 Verified review|
 Answer by HHV
2 months ago
We are sorry that the record was received like this. Please send a photo for refund or return to our customer service.
2 months ago
I ordered a total of 6 records at HHV. The site seems legit and very nice. But when I received the records 2 out of 6 records were very dirty and one didn't even had a inner sleeve. I paid good money for the records but they clearly sold me second hand records for a 'new' price. I'm very upset and will never order again if this is the way bussiness is done at HHV...
 
 Verified review|
 Answer by HHV
2 months ago
We are sorry that the items were not in the appropriate condition. In rare cases a hidden damage is not detected. Please contact us for a refund or a return of the items.
2 months ago
Item received were not as described in the order: LP sold as new but arrived unsealed and record had dirt/fingerprint; LP sold as printed in UK but received A Russian press.
 
 Verified review|
 Answer by HHV
2 months ago
We are very sorry for this inconvenience. It happens rarely that a different version or damage is not detected. Please get back to us for a refund or a return.
slow reply
 
 Verified review|
 Answer by HHV
2 months ago
We received the payment and sent out the order successfully. We apologize for the delay in communication.
3 months ago
Mauvaise adresse donnée au transporteur. Aucun support du service client
 
 Verified review|
 Answer by HHV
3 months ago
Very sorry that the item couldn't be delivered. No adress change has been requested from our side. A refund will be received as soon as the item is back.
I needed to sign up for a voucher during check-out but I was unable to validate it. I got a very poor reaction from customer service.
 
 Verified review|
 Answer by HHV
4 months ago
The newsletter activation code only works when registered as a user on our website. I issued a refund for the newsletter amount since the order was already shipped.
I lost confidence in this store. Incompetent fraudsters. They do not publish accurate product information, and justify the dumbest way.
 
 Verified review|
 Answer by HHV
4 months ago
We are very sorry that the products weren't received as expected. We do always offer detailed information, however it might happen that a flaw is not detected. We always offer the possibility to check the items specifically in our warehouse before shipping, though if items arrive in an incorrect way, refund or return is possible in all cases.
6 months ago
I did not receive my item. Average delivery time was listed at 3 weeks. Longest delivery time was listed at 6 weeks. It has been roughly 8 weeks and I have been patiently waiting. Fairly disappointed, going to take a lot for me to use this service again, which is unfortunate given the fact that I was looking forward to using hhv.de again. Customer service was fair, but did not offer any new info.
 
 Verified review|
 Answer by HHV
6 months ago
We are sorry that the package has not yet been received. Please get in touch for a full refund. Unfortunately in rare cases the package can get lost.
9 months ago
Shoes broke after a week. No customer response.
 
 Verified review|
 Answer by HHV
8 months ago
We are very sorry that the shoes broke after one week. We sent a response offering a partial refund which was successfully refunded.
9 months ago
Not buying again from this shop
 
 Verified review|
 Answer by HHV
9 months ago
We thank you for your order and are very sorry that you were not satisfied with our service. In rare cases the delivery can be delayed because of problems with the forwarder.
No protection on corners, LP received, though sealed was bumped on three corners. Very disapointed.
 
 Verified review|
 Answer by HHV
10 months ago
We are sorry that you weren't satisfied with your delivery. It's likely your order was sent with new packaging material which is going to be changed to more endurable packaging in the near future.
10 months ago
I was shocked to find my records foto everyone to der on the ground in front of my front door upon arriving home.... Before I was even able to arrange something after missing the first deliveries. FedEx? Never no more.
 
 Verified review|
10 months ago
Took 10 days to arrive, sent 2 emails asking where my order was and didn’t reply
 
 Verified review|
 Answer by HHV
8 months ago
We are sorry to hear that our service was not satisfying. We sent the order tracked and the tracking should have been automatically updated.
You never send the records on time.. The pré orders date are still movin.. So when we. Buy a lot.. With only one record on prz order the data announced its a lie.. Very disappointed customer.. Your lucky its because you have a lot of choice
 
 Verified review|
 Answer by HHV
10 months ago
We are very sorry that it took longer than expected to have the record in stock. Unfortunately we are dependent on the distribution and the pre-order dates can change.
10 months ago
The order contained on incorrect item.
 
 Verified review|
 Answer by HHV
10 months ago
We are very sorry that you received an incorrect item. We have replaced the item with the correct verison for you.
11 months ago
Delivery arrived one day later than indicated at the moment of the order. The product was in good condition but the quality of the item is lower than expected (I guess pictures are not giving a good understanding of the product itself). CS was excellent neither as I have to write to the m3 time before getting a refund I was entitled of.
 
 Verified review|
11 months ago
Totally unflexible with regular customers. HHV prefer loosing customers rather than keeping the regular ones. Therefore i am dealing with other record shops (cheaper too)
 
 Verified review|
 Answer by HHV
11 months ago
We are sorry to hear that you are not satisfied with our service. Unfortunately there is just no possiblity to add discounts to orders that have already been shipped.