sportspar.com- Logo - reviews

sportspar.comReviews

: 1,426Excellent

4.69

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

certified since: 10/25/2018
updated on: 6/27/2022
sportspar.com is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At sportspar.com, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €2,500. Find out more


certified since: 10/25/2018
updated on: 6/27/2022
sportspar.com is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At sportspar.com, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €2,500. Find out more

Reviews for sportspar.com

437 verified reviews in the last 12 months

1,426 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


5 months ago
Excellente gestion et sav. J'ai passé une commande et j'avais oublié de mettre un produit dans ma commande j'ai pris contact avec le sav et m'ont dit de passer la commande et qu'ils l'integrerai à la précédente. Ils m'ont même remboursé les frais de port de la deuxième commande. Quand il y a des promotions c'est le site le moins cher que j'ai vu dans ma vie ! Vu la qualité /prix
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


1 year ago
Me gusto la rapidez en los envíos, las ofertas, y para mí, la posibilidad de poder comprar camisetas de fútbol de equipos modestos que desde Madrid son difíciles de conseguir. Es mi hobby. Se puede mejorar en incrementar la oferta de este producto en particular.
Report review

Show all critical reviews

Reviews for sportspar.com

Filter 
Sort by Latest first 
(47)
(14)
 Verified review
4 months ago
Ok
Report review
 Verified review
4 months ago
I order 3 swemsuiets of adidas the material is discusting on the pic u see them nice and when i risiv its verry poor material its not awemsuiet like ther is rith on the discription
Report review
Answer by sportspar.com
4 months ago
Hello, Thank you for your feedback. We are very sorry that you are not satisfied with your order. We only sell original items by popular brands. It might happen that even high-quality products by top labels show little imperfections. You always might contact our customer service to solve the problem or return items which you don’t like. Best regards, Your SportSpar team
 Verified review
4 months ago 
Günstig aber auch schlechte Marken die gar nichts taugen. Alles viel zu groß. keine tipps bezüglich der Größe
Report review
 Verified review
5 months ago 
Sehr schöne Sachen , aber auch ein paar ganz schlechte .XL ist wahnsinnig groß.keine Tipps für die richtige Größe.
Report review
 Verified review
5 months ago
I never received in my home, i always must go to the post. And the quality of boxer sergio tacchini is very very very bad. A shame to sell this
Report review
Answer by sportspar.com
5 months ago
Hello, Thanks for your feedback. We are very sorry that you are not satisfied with the delivery. This is a service by DHL and its partners and we have no influence on this process. Concerning the boxer shorts quality – did your contact our customer service to find a solution for this problem? Best regards, Your SportSpar team
 Verified review
5 months ago
Muy positivo, formales y rápida entrega
Report review
 Verified review
5 months ago 
Very good shop ,the should put free shipping to Greece for order over a limit
Report review
 Verified review
5 months ago
j'ai eu un probleme de livraison qui n'a pas ete resolu tres mecontent
Report review
Answer by sportspar.com
5 months ago
Bonjour, Merci de votre feedback. Nous regrettons que vous soyez déçu de votre commande chez nous. Nous nous excusons pour les ennuis concernant la livraison. Comme nous vous avons informé par e-mail nous avons besoin d’une déclaration sur l’honneur par écrit que vous n’avez pas reçu le colis. Après nous pouvons rembourser le montant d’achat de la commande. Veuillez répondre au e-mail de notre service client, svp. Cordialement, L’équipe de Sport-Outlet
 Verified review
5 months ago
Report review
 Verified review
6 months ago
Bene anche la celerità degli invii !!!
Report review
 Verified review
6 months ago
Very good
Report review
 Verified review
6 months ago
Report review
 Verified review
6 months ago
Report review
 Verified review
7 months ago
Good products at very affordable prices
Report review
 Verified review
7 months ago
Report review
 Verified review
7 months ago
It's ok by me
Report review
 Verified review
7 months ago
Great service and friendly support 👍 Some sizes are mismatching.
Report review
 Verified review
7 months ago
Report review
 Verified review
8 months ago
Report review
 Verified review
8 months ago
affordability and time of delivery
Report review