Beoordelingen voor tuinflora.com

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 870 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 1.058 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

perfect
Uitstekend

Het citroenboompje was ronduit teleurstellend. Wellicht logisch dat er rond deze tijd van het jaar geen citroen aan hangt maar wat wij kregen was echt niet meer dan een scharminkelig scheef stekje....
Matig

eerste keer dat ik online planten en potten heb gekocht, en dat is me erg goed bevallen, aanrader
Uitstekend

Planten liggen in de doos, dus alle aarde verschuift. De levering is te laat. De planten zijn een stuk minder mooi dan op de foto

tuinflora.com antwoordt: 15-12-2017
Alle planten zijn zo verpakt dat het niet uitmaakt of de planten liggen of staan. Elke pot is o.a. apart verpakt in een zakje om verlies van aarde te voorkomen. De cactussen zijn gefotografeerd zoals we ze leveren. De levering was 1 dag later dan normaal door de hevige sneeuwval, dit was vermeld op website. U kunt altijd aanspraak maken op onze garantie als u niet tevreden bent met de kwaliteit.

Nog even gebeld voor het type Bonsai boompje en een goede uitleg gehad

Alles ok

geen commentaar

Nvt
Goed

Ik heb nog steeds uw zending niet ontvangen.

Denkt u dat deze nog geleverd wordt?
Met vr. groet,
J.M. van Lith

tuinflora.com antwoordt: 15-12-2017
Door een technische oorzaak was uw order inderdaad een paar dagen vertraagd waarvoor onze excuses. We hebben begrepen dat uw order inmiddels naar tevredenheid is gearriveerd.

Het is natuurlijk afwachten of de bestelde bloembollen ook boven komen.
Uitstekend

mooi op tijd geleverd in goede staat ontvangen en belangrijk heel mooie planten .
Uitstekend

Erg slecht geleverd, plantjes onderstaande boven, aarde overal, plantjes niet mooi, veel droge dooie blaadjes, heel erg jammer, kan ze zo niet als cadeau weggeven zoals de bedoeling was.

tuinflora.com antwoordt: 14-12-2017
Sorry voor de transportschade. Neemt u alstublieft contact op met de klantenservice, zodat we dit naar uw tevredenheid op kunnen lossen

snelle levering plant was goed verpakt.
Uitstekend

De planten zijn maar mieserig t.o.v. de foto die gesuggereerd wordt dat je die plant koopt.
Een 2-jarige plant met 1 stengel zonder zijscheuten. Waardeloos
Matig

tuinflora.com antwoordt: 14-12-2017
Wij betreuren het dat uw planten niet aan uw verwachtingen voldaan hebben. De foto's in de web-winkel zijn ter illustratie, na verloop van tijd zullen de planten precies zo groeien. Onze klantenservice staat altijd tot uw dienst, wij voldoen graag aan onze garantie.

De planten zien er goed uit en waren optimaal beschermd tegen beschadiging verpakt
Uitstekend

De bestelde planten zijn uiterst zorgvuldig verzonden en het plantgoed ziet er heel gezond uit. Bovendien is ook de prijs goed en is de sevice uitstekend. Echt een verademing.

Nvt
Goed

Niks aan toe te voegen. Gewoon goed. Houen zo.

alles prima

prima levering
over de producten zelf kan ik nu nog niets zeggen.

prima service, mooie plant
Goed

De cactussen waren liggend in een doos verzonden waardoor bij aankomst de helft van de potgrond eruit lag en cactussen niet allemaal heel stevig staan
Redelijk

Alles in orde
Uitstekend

Good price, fast delivery, very satisfied with the product.
Uitstekend

Goede en snelle levering.
Uitstekend

mooie planten, heel goed verpakt alleen jammer dat ze geen goede vervoerder hebben. in plaats van thuis bezorgen heeft dpd het naar een afhaal punt gebracht en moest ik het daar ophalen.
daar kwam ik achter toen ik tuinflora vroeg waar mijn planten bleven.
tuinflora een 10 , dpd een 0
Goed

Snelle levering. Verkeerde artikelen ontvangen en na slechts 1 telefoontje de volgende dag al de juiste artikelen in huis en de verkeerde kosteloos geretourneerd
Uitstekend

Echt zo goede kwaliteit van de plant En hij was zo schattig veilig verpakt met kussentjes. Ik was heel ongerust toen ik hem ophaalde bij het pakketpunt, maar thuis was ik helemaal gerust na het openen van het pakket. Heel fijn. Nu heb ik een mooie Monstera als Sint cadeau voor mijn schoonfamilie. En dat voor zo weinig geld. Bedankt
Uitstekend

vlotte levering, met prima plant instructie.
Uitstekend

Eerste keer besteld en zeer tevreden.
Ga zeker nog bestellen .
Groetjes Anita
Uitstekend

Het werkt allemaal prima . Een 5 betekent perfect en dat bestaat niet in het leven,
Goed

prima prima en nog eens PRIMA
Uitstekend

Mooie planten , die snel worden geleverd.
Uitstekend

Alles gegaan zoals verwacht .
Uitstekend

Vandaag mijn cordyline australian red star gekregen via DPD,erg tevreden over de plant,de verzender en koerierOp maandag 27/11 een email gekregen dat de plant naar het koerier bedrijf was en op 28/11rond 11 uur was de mooie plant hier in huis :-) ,doe zo verder Tuin Flora

Snelle levering
Uitstekend

Helemaal volgens de verwachting.
Uitstekend

Geen mails ontvangen tijdens aflevering. Pas een dag na levering. Planten waren voor mijn zoon en via hem hoorde ik dat ze de volgende dag waren afgeleverd. Is toch vervelend want het was voor zijn verjaardag en dan weet je niet of ze zijn aangekomen.

dasv
Goed

Volgens afspraak geleverd. Goed verpakt. De bollen zien er goed uit. In de zomer moet blijken of het kwaliteit is

tuinflora.com

Nederland
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
M.E.C. Jansen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met tuinflora.com.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen