Beoordelingen voor tuinflora.com

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 693 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 878 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Product was wel goed maar jammer dat hij zo krom is gegroeid
Goed

Top service. Levering volgende dag, alles netjes verpakt.

Bestelling op tijd
Uitstekend

De eucalytus boompjes leken net op stuiken en nie top een stammetje maar ik ben er wel tevreden mee als ze groeien komt dat vast wel. Het was ook een erg kleine doos waar mijn 3 planten in waren gestopt.
Goed

alles was super goed verpakt zou er zo weer bestellen
Uitstekend

Nou alles ging perfect maar toen ik naar me plantenwortels keek en open maakte waren van twee zakjes de wortels heel erg klein met van 1 zakje de wortel gebroken en van een ander zakje zag heel goed dat die klem heb gezeten waren stukjes uitgebroken en het zakje met de hele kleine wortels vergeleken dan bij de andere twee zakjes die waren dus klein met beschadigingen dus ja dat vind ik jammer

Bestelling binnen 24 uur geleverd. Netjes verpakt. Plantjes zagen er goed uit

Goede snelle levering
Uitstekend

BESTE. EEN UITSTEKENDE SERVICE.
Goed

snelle levering en keurig verpakt ... klasse
Uitstekend

Het was in orde, merci...
Uitstekend

De levering als matig beoordeeld omdat ik van DPD geen info heb gehad omtrent dag en tijdstip van levering...alleen melding leveringsproces.
De producten, c.q. plantjes zien er goed uit en zijn niet te klein.
Service: vriendelijke en behulpzame mensen die met je mee willen denken.

nvt
Goed

Kon de mevr. aan telefoon niet goed verstaan en levering heb ik voor moeten bellen was nog steeds niet verzonden. Is ondertussen wel goed opgelost Het product(en) wat ik besteld heb zien er heel goed uit ook al waren het de laatste,
Goed

De struiken werden goed verpakt verzonden.
Uitstekend

Was al lang op zoek naar een opuntia en tuinflora had deze vrij goedkoop. Krijg er 1 met 6 schijven, helemaal super natuurlijk. Nu zaten er op 2 schijven al een aantal plekjes, die nu zo groot zijn geworden dat er dus al 2 schijven zijn afgevallen. Helaas.

Edit: nieuwe gekregen van tuinflora n.a.v. mijn review. Helemaal top! Goede service.
Uitstekend

De bosviooltjes waren in goede staat en staan er fleurig bij.

Snel en goed, mijn cijfer is 8
Uitstekend

Correct bedrijf dat afspraken na komt
Uitstekend

Hele correcte en snel afhandeling. spullen netjes verpakt
Goed

al de planten zaten keurig verpakt en werden de volgende dag geleverd
dus ben ik dik tevreden .........
Uitstekend

de planten waren keurig verpakt en doen het prima

Hartelijk dank nog voor alles, groet van Wijnie Visser.

Alles naar wens

zeer goed

Every was as advertised

UITSTEKEND, dus.
Uitstekend

Ziet er allemaal goed uit ben benieuwd volgend jaar?

snel, gemakkelijk
Uitstekend

Goede planten verzorgd en op tijd geleverd
Goed

De levering was heel goed, het was zo verpakt dat het niet beschadigd kon raken en het kwam op tijd. Het plantje zelf zag er ook leuk uit en ik hoop dat het werkt, ik heb het als cadeau gegeven.

Was zeer tevreden
Uitstekend

Pas volgend voorjaar kunnen wij beoordelen of Uw producten goed zijn

mooie planten,prima verpakt,snelle levering,klasse
Uitstekend

Zeer correct bedrijf. Alles netjes ingepakt en duidelijke beschrijving erbij.
Top.
Uitstekend

Helaas liet de levering op zich wachten, zonder duidelijke uitleg. Jammer. Maar de geleverde producten waren van goede kwaliteit.

8,5 cijfer
Uitstekend

's avonds besteld, de volgende dag al in huis.
perfecte service, goede prijs en snelle levering.
dik tevreden.
Uitstekend

Eén van de bovenste takken van de bonsai was afgeknakt, blaadjes waren al verdroogd. Nochtans heel mooie boom, tak voorlopig getaped, nog niet duidelijk of hij het zal redden.

tuinflora.com antwoordt: 13-10-2017
Uw bonsai is gegarandeerd, dus mocht het niet lukken, laat het ons weten. Wij sturen u dan zonder problemen een nieuwe bonsai toe.

Hele mooie en overzichtelijke website en vlotte levering.
Planten zien er goed uit (nu hopen dat ze aanslaan).
Uitstekend

Perfect ook snel geleverd en goed verpakt

tuinflora.com

Nederland
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
M.E.C. Jansen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met tuinflora.com.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen