Beoordelingen voor tuinflora.com

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 362 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 541 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Planten goed verpakt, inclusief duidelijke plant en onderhoud instructies.
Laag geprijsd en snel geleverd.
Uitstekend

we stuk kleinder als verwacht en sommige bladeren waren beetje rot
Goed

goede service, een lichte trantsportschade werd direct opgelost. Chapeau
Goed

De planten netjes verzorgd en binnen een paar dagen in huis.

Snelle levering
Uitstekend

Snelle levering en heel goed verpakt
Uitstekend

Ik heb ribes king Edward besteld en op de site stond dat de hoogte 40-60 cm is maar het is nog niet eens 10 cm jammer ik heb ze wel geplant en nou maar afwachten wat het wordt.
Goed

Niet meteen ontvangen wat we hebben besteld. Service verder prima.
Goed

2 eucalyptus boompjes besteld, had mijn bedenkingen toen ze geleverd werden, 5 takjes met wat blaadjes, maar nu ben ik dolblij Het zijn al mooie boompjes aan het worden, wat een kwaliteit en snel geleverd, op en op top Dikke pluim voor jullie bedrijf
Uitstekend

Het pakket en de bestelling zagen er goed uit

prima service
Uitstekend

Handige site en mooie plantjes

Goed verpakt.goed geleverd top

Prima.
Uitstekend

Snelle levering, goed verpakt en goede service.
Heel tevreden.
Goed

De manier waarop de producten in de doos gepropt waren,was niet echt bevorderlijk voor die jonge plantjes.....
Redelijk

Subject: Re: tuinflora.com wacht op uw beoordeling
beste andere klanten,

ik ben zeer tevreden met de 60 sedum plantjes
die on line bij tuinflora.com gekocht heb.
Even afwachten of ze hard groeien en mooi bloeien,
maar alles ging prima en was zeer voordelig
volgende keer weer tuinflora.com

groetjes, Pieter van Gaart
Uitstekend

Top, snelle levering en grotere plant dan omschreven

Goed verpakt mooie schalen

HET IS PERFECT EN GOED INGEPAKT EN SNELLE LEVERING

HET IS PERFECT
Uitstekend

De bestelling is netjes geleverd op het afgesproken moment.
Een bevestiging via de mail hadden we evt prettig gevonden.
Maar we zijn tevreden over de geleverde producten.
Goed

waszeer positief verrast over mijn eerste bestelling

Zeer tevreden
Uitstekend

Hopen dat het er gaat uitzien zoals het voorbeeld doet lijken

prima levering
Goed

Pakket wers snel geleverd. Keurige service.
Goed

Prima verpakt en snel verstuurd alleen het koeriersbedrijf DPD niet
Slecht

tuinflora.com antwoordt: 20-06-2017
Sorry dat DPD uw bestelling niet tijdig afgeleverd heeft. Mochten er problemen zijn, meld dit dan bij de klantenservice. Dit zal naar uw tevredenheid worden opgelost.

goed ingepakt en binnen 3 werkdagen al thuis , vriendelijkheid van bezorger Uitsteken en planten in goede conditie ontvangen.
Uitstekend

Geweldige service en de producten zien er geweldig uit en goed verpakt voor transport.

geen

In goede orde ontvangen
Goed

Makkelijk bestelproces, uitstekende prijzen, snelle levering.
Alleen van de kwaliteit van de lavendel kan ik nog niets zeggen. Ze zijn net geplant en over een week weet ik meer.

Zeker aan te raden om bij tuinflora te bestellen
Uitstekend

Dat mijn beoordeling slecht is ; kan tuinflora niets aan doen maar is de schuld van het koeriers bedrijf , ik heb dit gemeld bij tuinflora en een mail gekregen dat ik het geld terug kreeg en daar wacht ik nu op en daarom kan ik ook niet zeggen hoe de service van tuinflora is . Het geld staat nog niet op mijn rekening
Slecht

Levering binnen 48 uur. Producten zijn goed verpakt en voldoen aan de verwachting. Account omgeving wordt slecht bijgewerkt dus u zult het met de track/trace van de vervoerder moeten doen als u de afleverstatus wil weten.
Goed

top netjes afgeleverd goed verpact
Uitstekend

Planten zagen er goed uit bij levering. Helaas ontbrak er een plant , maar dat is heel goed opgelost door de plant meteen na te zenden.
Goed

Snelle levering, verse plantjes top.
Uitstekend

Het bestelde goed verpakt, en een snelle service.

gemiddeld dus

Nederland
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
M.E.C. Jansen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met tuinflora.com.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen