Beoordelingen voor tuinflora.com



Goed

4.09/5.00

    • 5 sterren
    • 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 516 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 698 beoordelingen verzameld.

    • Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

   
Een driekleurige vlinderstruik besteld. 3 kleine stekjes van drie vlinderstruikjes ontvangen. Zeer teleurgesteld over de grootte. Prijs/kwaliteit was niet op orde
3.33
Redelijk

tuinflora.com antwoordt: 17-08-2017
Goedemorgen, wat vervelend om te horen dat u schijnbaar niet tevreden bent met uw ontvangen bestelling. Wij vragen u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag.

Dag later geleverd als de bedoeling was; planten in de doos waren door elkaar geschud tijdens het vervoer/ Planten waren wel erg leuk en nog te redden gelukkig. Helaas was er bij de levering niks meegekomen van de persoonlijke boodschap welke wel als extra service zou worden aangeleverd.
3.00
Redelijk

tuinflora.com antwoordt: 16-08-2017
Goedemorgen, wij danken u voor uw feedback en zijn blij dat uw bestelde planten gelukkig nog te redden waren. Kennelijk heeft er zich een administratief misverstand voorgedaan waardoor helaas uw extra boodschap aan de ontvanger niet mee is gegaan. Onze welgemeende excuses voor dit misverstand.Klantenservice Tuinflora

Goed verpakt en nu maar groeien.
Dank u wel.
4.00
Goed

Tevreden over de aankoop
4.00
Goed

Prima planten, goed verzorgt, snelle afhandeling en correct
4.67
Uitstekend

Slechte omgang
1.00
Slecht

tuinflora.com antwoordt: 14-08-2017
Goedemorgen, Wij betreuren het dat u onze service als een slechte omgang ervaart. Wij hebben u een email gestuurd waarin wij een spoedige oplossing voor uw probleem hebben aangedragen.

Was een dag te vroeg bezorgd.
Verder perfect

Als feedback leverdatum of verzenddatum iets duidelijker aangeven graag.
4.33
Goed

netjes verpakt, wel vond ik het erg kleine plantjes
3.67
Goed

Planten werden op aangegeven datum bezorg, waren met veel liefde en bijzonder goed verpakt, zagen er top uit en staan nu ook goed bij in de tuin Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwalitatief goede planten voor een goede prijs
5.00
Uitstekend

Ik ben zeer ontevreden met de bestelling slechte kwaliteit en zielige planten gekregen die niet tegen de reis kunnen na een klacht te hebben gemeld kreeg ik eerst geen reactie foto's plus filmpje gestuurd en als antwoord kreeg ik te horen date ze wel aan de gang zouden gaan ik koop nooit meer bij tuinflora
1.00
Slecht

tuinflora.com antwoordt: 11-08-2017
Goedemorgen, het spijt ons om te vernemen dat u een probleem met uw bestelling heeft. Na telefonisch overleg, n.a.v. uw klacht, met de klantenservice is er afgesproken dat, ondanks dat de planten er redelijk uitzien en zullen groeien, de planten terug mogen worden gestuurd en na ontvangst wordt het aankoopbedrag vergoedt.

Taxus plant van lengte 60cm besteld een taxus van 35 cm lengte ontvangen doorgeven aan klantenservice maar noch geen reactie gehad
2.00
Matig

tuinflora.com antwoordt: 11-08-2017
Goedemorgen, wij vinden het vervelend dat u een probleem heeft met uw bestelling. De klantenservice heeft op dezelfde dag een compensatie aangeboden voor het feit dat de plant niet de geadverteerde lengte was.

het pakket (de plant) werd op zijn kop geleverd, waardoor de aarde in het plasticzak zat. verschillende takjes afgebroken. heb hier bij jullie ook een melding van gemaakt.
1.67
Matig

Met enige huivering heb ik de gok genomen om via Internet enkele bonsai boompjes te bestellen. Achteraf bleek mijn bezorgdheid volledig ongegrond. De planten werden in perfecte staat afgeleverd de wortelkluit was zodanig verpakt dat deze nog voldoende vochtig was Mocht ik in de toekomst nog eens planten bestellen, wat zeker gaat gebeuren, dan staat Tuinflora bovenaan mijn lijstje.
5.00
Uitstekend

Goede reactie gekregen op mijn klacht.
4.33
Goed

Plant was erg droog en slap heb hier voor gebeld
4.67
Uitstekend

LS. Eén zakje bloemenzaad (1 x A06418 (Muurbloem Tom Thumb ) kwam aan in een wel erg groot pakket waar ook nog voor getekend moest worden. Wanneer het verstuurd zou zijn in een gewone envelop via TNT had dit de kosten heel erg kunnen omlaag halen. Ik denk te begrijpen dat deze zendingen niet bedoeld zijn voor particulieren.
Met vr. Groeten, Th. Geuskens
3.00
Redelijk

word zeer netjes verpakt zeer over te vreden
5.00
Uitstekend

Goede prijs mooie kwaliteit snelle levering
5.00
Uitstekend

In 1 woord top
5.00
Uitstekend

Foute levering. Mocht ik houden. Goede product was er een dag later. Gewoon top
5.00
Uitstekend

Prima levering. Nu hopen dat de planten mooi gaan groeien en vrucht geven
4.00
Goed

Op de foto lijkt alsof dat die groter is van want ik vervang heb
2.33
Matig

tuinflora.com antwoordt: 04-08-2017
Goedemorgen, wat vervelend om te horen dat u schijnbaar niet tevreden bent met uw ontvangen bestelling. Wij vragen u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag.

Super service en super kwaliteit van plantjes
5.00
Uitstekend

de planten zien er slecht uit zeer droog met slappe bladeren ,en afgebroken delen,jammer had er veel meer van verwacht.
de 3 keer rubus phoenicolasius zien er beter uit.
de pruimenboom is ook niet om aan te zien.
voor de rubriek service kan ik nog geen cijfer geven , want misschien krijg ik wel nieuwe planten
3.00
Redelijk

Uitstekend Besankt. Wat wil je nog meer?. met vriendelijke groeten. Th.v. Duin
5.00
Uitstekend

De kwaliteit van planten is niet goed. Planten zijn heel droog en klein. Prijs zijn in het algemeen goedkoop maar er zijn ook andere website waar je betere en goedkopere planten kunt kopen. Wat ik geweldig vond was dat er een uitleg over plant, die je hebt gekocht, wordt toegevoegd. Het slecht punt van de website is dat je tekst niet kopiëren om verder te onderzoeken (je moet alles overtypen).
3.00
Redelijk

Zeer goede en betrouwbare service TOP De DPD bezorging ronduit slecht om een lang verhaal kort te maken. TuinFloraCom vroeg mij om toch de planten te verzorgen en de groei goed in de gaten te houden. Maar helaas was de groei van een plant niet goed (door slechte levering DPD). Ik heb zonder problemen een nieuwe prachtige plant gekregen.. ik ben zeer tevreden
3.67
Goed

Mooie planten, snelle levering, goed email contact.

Planten waren goed verpakt alleen jammer dat DPD die het pakket vervoerde geen rekening houdt met de inhoud van de colli.
5.00
Uitstekend

Snelle levering Zelf op een waddeneiland. Top
4.67
Uitstekend

eerste 2 pakketten snel ontvangen derde pakket pas 4 dagen later alhoewrl het 1 bestelling was de rest prima mvg
4.00
Goed

Donderdagavond besteld zaterdag al in huis. Planten (sanseverias) zijn fris en stevig en voor een goede prijs, tuinflora is zeker aan te bevelen.
5.00
Uitstekend

Ik had 2 blauwe regens besteld. Wel op tijd binnen gekomen, maar de planten zagen er slecht uit slap, en een heel aantal takjes geknakt. Aarde uit de potjes grond los erbij.
Zag er al met al armetierig uit. Jammer.
Ik hoop dat ze aanslaan.
2.33
Matig

tuinflora.com antwoordt: 31-07-2017
Wij betreuren het om te vernemen dat uw planten schade hebben opgelopen tijdens verzending. Wij vragen u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij uw probleem kunnen trachten op te lossen.

Ik heb nog niets ontvangen
1.33
Slecht

Op de site stond bij direct leverbaar dat je de bestelling de volgende dag zou ontvangen, echter kreeg ik de bestelling na 2 dagen. Een beetje jammer.
3.67
Goed

Ik heb een boerenjasmijn gekocht 40/60 centimeter,maar het haalt de 10 centimeter nog niet.Ik schrok hier behoorlijk van en voel me behoorlijk misleid.
Wat gaat u hieraan doen.
1.00
Slecht

De levering liep niet soepel. Een dag later, omdat er iets mis ging bij de bezorging.
Daarbij kreeg ik de planten op de kop aangeleverd.
Bij aankomst waren de planten matig in hun conditie. Ik heb daarover ook nog mijn zorgen geuit naar jullie via de mail. Maar daar geen mail op terug gekregen.
1.67
Matig

All good
5.00
Uitstekend

Oke
4.00
Goed

De eerste zending was niet geheel naar wens. Te grote doos waardoor alles door elkaar is geschud en na gedoe met dpd uiteindelijk na een week op te halen. Dit is goed opgepakt door het tuincentrum en geheel opnieuw verzonden. Dag later binnen in goede conditie. Communicatie is uitstekend. Super bedrijf in het oplossen van calamiteiten.
5.00
Uitstekend

ik kende plant.niet? jullie zijn goed bezig en de plant is snel geleverd
4.00
Goed

tuinflora.com

Contact
Achterweg Zuid 33c
2161DX Lisse
Nederland
melvinjansen@floradirect.nl
tuinflora.com

Winkel-exploitant
Bulbs Direct B.V.
Achterweg Zuid 33c
2161DX Lisse
Nederland
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
M.E.C. Jansen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met tuinflora.com.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen
Trusted Shops is marktleider op het gebied van vertrouwen voor online shops in Europa. Trusted Shops test alle beoordelingen met behulp van machinale en handmatige controles, omdat enkel authentieke recensies hulp bieden bij het kopen.