Beoordelingen voor tuinflora.com

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 62 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 200 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Goede producten, goed verpakt.
Goed

Snel en planten in uitstekende staat. Goede service.
Uitstekend

De levering ging niet echt goed door het bedrijf die het bezorgen. Zou om 's avonds 8 uur geleverd worden dus konden we weg ,kwamen we thuis was hij al geweest en zou niet meer voor de tweede keer aan geboden worden konden we het nog zelf op halen slechte servers van dat bedrijf
Goed

netjes en goed verpakt en snel geleverd .

Echter de pakketdienst DPD is waardeloos
Er zat een deuk in de doos door gooien
en de track en trace geeft geen indicatie aan hoe laat het pakket geleverd wordt.
Redelijk

in eerste instantie had ik een contact formulier ingevuld met een voor mij belangrijke vraag.
deze is nooit beantwoord..
de gewone mail is direct beantwoord , alleen had deze geen betrekking op mijn toen belangrijke vraag en was na mijn bestelling
Uitstekend

We hebben diverse artikelen bij tuinflora besteld.
Bij de uitlevering bleek dat er een niet besteld artikel bij zat.
Een telefoontje van onze kant was voldoende om het ontbrekende artikel na te zenden.
Uitstekend

PERFECT In 1 dag geleverd. bonsai heel goed beschermd Uitstekende klantendienst Gewoon geen worden voor :D
Uitstekend

Alles gewoon perfect Levering perfect op tijd in 2 dagen. Gratis kaartje. Hartelijk bedankt
Uitstekend

ik ben zeer tevreden ik heb mijn besteling op tijd ontvangen heel goed verpakt en de cactusen zagen er heel goed uit

Top
Uitstekend

Snel geleverd, goed verpakt, goede struiken
Uitstekend

Vlotte service, hele mooie dracena, perfect verpakt

Alleen was de aangegeven maat een beetje nipt. Er stond 80-100cm maar als ik vanaf de bodem van de pot tot de bovenkant meet kom ik nauwelijks aan 75 cm. Niet erg want de plant was net verpot dus ik vermoed dat ze snel zal groeien...
Uitstekend

Vandaag onze bestelling ontvangen in Hongarije, zeer snel en super goed ingepakt en ben zeer tevreden over de planten, dus volgende maand zeker terug een bestelling plaatsen
Uitstekend

Ik heb 2 fruitbomen besteld, bij het bezorgen had eentje transport schade. Ik heb contact opgenomen met klantenservice. De volgende dag kreeg ik nieuw boompje. Ik ben een zeer tevreden klant. En ik ga zeker nog meer aankopen doen

O.Chahid
Uitstekend

In mei hadden wij voor de heg de Prunus Laurocerasus Rotundifolia (Laurierkers) besteld en deze werden keurig en netjes verpakt geleverd. Er zaten een paar dunne plantjes bij waarvoor wij in oktober een gratis nabestelling hebben gekregen. Ik kan niet anders zeggen dat ik zowel het telefonisch contact als de levering als uitstekend heb ervaren. Ik kan het de mensen aanraden.
m.vr.gr. J. Olthof
Uitstekend

De bestelde heestertjes, hoewel klein zagen er mooi en gezond uit en waren keurig verpakt en werden precies op de beloofde tijd afgeleverd.
Ook de e--mail begeleiding was uitstekend, dus zeer aanbevolen.
Uitstekend

planten zijn in goede conditie ontvangen
Uitstekend

Hallo , m'n bestelling is in prima conditie afgeleverd waarvoor dank
Uitstekend

heel tevreden, producten deskundig verpakt, en met goede instructies, rozenplanten zelf in uitstekende conditie, top
Uitstekend

Kan alleen maar complimenten geven, overzichtelijke site, bestel, betaal, en zeer snelle levering, planten meer dan perfect verpakt, duidelijke instructie......kopen via internet zoals het hoort......geweldig
Uitstekend

Planten in een doos ingepakt, met een paar takken afgebroken. Planten zijn veel te klein en niet conform met de foto van de website. Dat is niet wat je verwacht. Ik gea zeker niets meer bij Tuinflora bestellen.
Matig

tuinflora.com antwoordt: 29-06-2016
Het spijt ons te horen dat uw plant enige schade heeft en nietis zoals u verwachtte. De fotos in de web-winkel zijn ter illustratie met enig geduld ziet u dat de planten precies zo groeien. Als u contact opneemt met onze klantenservice willen wij u graag helpen om aan onze 100% tevredenheid garantie te voldoen.

Op maandag een Sansevieria besteld (deze kon ik nergens anders krijgen). Deze is woensdag geleverd. Plant ziet er goed uit en was zo verpakt dat de plant niet heeft geleden tijdens het transport. Bedankt, ik ben er blij mee.

Beste
ik heb het pakket goed ontvangen.
Bedankt voor de snelle behandeling.
Groeten,
iEugeen
Uitstekend

Voor het eerst een bestelling hier geplaatst,snelle levering,goed verpakt en planten in goede conditie.Ga zeker vaker bestellen hier.
Uitstekend

Duidelijke website, vlotte aflevering en zeer goede service
Werd zeer prettig en deskundig telefonisch geholpen.
Uitstekend

zeer tevreden, goeie service, snelle levering en prima product
Uitstekend

Gisteren besteld vandaag in huis.
Planten zien er goed uit en waren goed verpakt.
Als ik weer eens wat nodig heb voor de tuin bestel ik weer op deze site.
Goedkoper ben ik ze nog niet tegen gekomen
Uitstekend

Bestelde planten werden aangeleverd op de toegezegde datum.
Ze waren keurig verpakt en oogden fris.
De instructie was duidelijk en leerzaam.
Ze staan inmiddels twee weken in onze tuin en "slaan"goed aan.
In voorkomend geval zal ik zeker weer mijn bestelling bij Tuin Flora plaatsen
Uitstekend

Ik had al eens een keertje bij jullie planten besteld en omdat dit goed was verlopen heb ik terug een bestelling geplaatst.
Snel geleverd. Goed verpakt. Mooie gezonde plantjes en niet duur.
Doe zo verder en tot gauw want ik ben gek op planten.
Uitstekend

Ongeveer 3 weken geleden 8 hortensias en 30 lavendel plantjes besteld. Snel geleverd, goed verpakt en met een uitgebreide instructie. Het zijn relatief kleine plantjes en 1 lavendel en 1 hortensia hebben het niet gered. Zeer goede service want zonder discussie werden nieuwe plantjes snel nagestuurd Mijn complimenten aan Gerard en hoop dat je deze servicegerichtheid blijft volhouden
Uitstekend

De bestelde planten en bollen werdeop tijd geleverd en de instructies waren duidelijk. Toch kwam niet alles op, maar bij een klacht daarover werd snel en goed gereageerd. Betrouwbaar bedrijf us.
Goed

Gelukkig vermoedde ik door een eerdere bestelling al dat ik erg kleine plantjes aangeleverd zou krijgen. Bij aankoop wist ik dat ik geduld zou moeten hebben voor de planten op een goede grootte zouden zijn. Maar daar is de prijs dan ook naar, denk ik dan. Voor iemand met een kleine beurs en het geduld om een plant te laten groeien is dit een ideale site.
Uitstekend

snelle levering van mooie gezonde planten
Uitstekend

Bij bestelling aangegeven "niet afgeven bij de buren".
Toch bestelling bij de buren afgegeven. Weer gedoe met buren
Vind dit niet prettig
Redelijk

Afgelopen weekend heb ik plantenbakken en bloemen besteld. De bestelprocedure was duidelijk en eenvoudig. Op dinsdag had ik de goederen netjes verpakt al in huis.

Ik zal in de toekomst zeker niet aarzelen om opnieuw een bestelling te plaatsen.

Ga zo door
Uitstekend

Wij zijn zeer tevreden, de lavendel plantjes zijn op tijd geleverd en waren zeer professioneel ingepakt dat was gewoon perfect. Een aanrader om te bestellen bij tuinflora niet twijfelen gewoon doen
Uitstekend

Tot op heden kan ik nog niet echt tevreden zijn. De producten die werden geleverd vielen mij kwa grote tegen. Natuurlijk kan het niet hetzelfde zijn als op de foto's wordt aangegeven. Maar een camelia op stok heeft niet tot aan de grond nog takjes. Ik heb de takjes zelf maar verwijderd. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Ook van het plantenpakket viel het tegen, meer bollen dan planten
Redelijk

Snelle levering en zeer tevreden (Y)
Uitstekend

Ik had een 3 kleuren hibiscus op gevlochten stam besteld, 2 van de 3 stammen zaten blad scheuten op. De 3e helemaal niets. Foto gemaakt en mailtje gestuurd, paar dagen later ontving ik een nieuwe en volop blad eraan. Super service hoor. Geen gemor van hun kant juist positief. Als ik in tuincentra een plant koop en 3 weken later terug ga. Dan mag ik nieuwe uitzoeken maar wel betalen. Top bedrijf
Uitstekend

De plantjes van mijn eerste bestelling waren ongelukkig toegekomen. Na een mailtje naar de klantenservice kreeg ik binnen dezelfde dag antwoord. Het antwoord was wachten tot ze zouden uitlopen en, indien dit niet gebeurde, opnieuw contact op te nemen. Gebeurde jammer genoeg niet. Na nog een mailtje heb ik zonder problemen nieuwe plantjes ontvangen van TOP kwaliteit.
Vijf sterren voor de service

tuinflora.com

Nederland
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
M.E.C. Jansen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met tuinflora.com.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen