Beoordelingen voor tuinflora.com

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 84 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 239 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Helemaal tevreden
Uitstekend

Er was een vergissing begaan, maar dit werd meteen rechtgezet en koninklijk opgelost
Goed

Mijn persoonlijke boodschap was niet meegeleverd met product. Verder wel prima service
Goed

Prima plantjes. Er was iets mis gegaan bij het distributiecentrum, maar daar kan tuinflora weinig aan doen. Plantjes kwamen dus iets later. Helaas geen antwoord op mijn mail op mijn vraag over de plantjes, dat vind ik een beetje jammer...
Goed

ik bestelde tuinfreesia's. 5 pakjes. er zaten veel zieke bollen bij, wel bijna de helft. heel vervelend. ben ik niet van U gewend.
J. vd Vlugt
van Boisotring 13,
2722 AA Zoetermeer.
p.s. de service kan ik eigenijk nog niet helemaal beoordelen. Ik was erg teleurgesteld over de kwaliteit.
Matig

Toppie
Goed

Duidelijk aangegeven dat de bestelling voor de garage deur gezet kon worden. Niet dus , bij een paar huizen verderop. Waarom wordt t dan gevraagd ?
T was allemaal wel erg profi verpakt , goed hoor.
Goed

Snelle levering en zorgvuldig verpakt
Goed

er was 1 plant dubbel gevouwen in de doos en die brak af toen we het eruit haalden
Goed

ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

tuinflora.com antwoordt: 25-04-2017
We mochten pas gisteren betaling voor uw bestelling ontvangen, waardoor deze vandaag door DPD bij ons wordt opgehaald en morgen bij u wordt afgeleverd.

Het mailtje dat verstuurd zou worden zodra mijn pakket verstuurd werd, kreeg ik pas nadat ik mijn pakket had gekregen. Niet heel handig.
Producten zagen er niet allemaal goed uit, ben benieuwd of mijn heg het überhaupt gaat doen

tuinflora.com antwoordt: 25-04-2017
Wij versturen automatisch een email zodra het pakket de pakkerij verlaat. Mogelijk is de mail ergens opgehouden. Alle planten komen met groeigarantie. Mocht iets het onverhoopt niet doen krijgt u nieuwe planten of uw geld terug.

Geen opmerkingen..
Uitstekend

het is eenvoudig en gezellig om te bestellen bij tuinflora.
Zeker aangeraden.
Goed

De planten en boompjes op donderdag besteld en op vrijdag waren ze binnen Goede beschrijving bijgevoegd over de verzorging. Ik ben meer dan tevreden.
Uitstekend

Snelle bezorging en goed product

Geen commentaar
Uitstekend

Ben heel blij met mijn bestelling . Op tijd , keurig , vooral blij met de instruktie
er bij.
Uitstekend

Na bestellen er achter komen dat korting code niet werkt echt slordig gelijk zelfs de helpdesk deed niets kreeg wel netjes antwoord maar elders maar besteld tegen betere voorwaarden... erg jammer
Slecht

Levering traceren pak was hier zeer vlug dus track was wat traag.
Product ziet er goed uit maar naar de toekomst toe weet ik nog niet wat het wordt.
Service is uitstekend. Mooi afgeleverd. Dus topservice
Goed

De aloe vera die ik heb besteld was veel te klein als wat ik op de website had gekozen en dus ook de prijs veel te hoog, jammer.
Ook de aarde/potgrond waar t plantje in zat was veel en veel te weinig: het was gewoon:
Zielig, zoals alles eruit zag: ik ben niet tevreden
Redelijk

Toch een beetje teleurgesteld in hoe klein het ontvangen waterlelieplantje is. Verder snelle levering. Service heb ik geen gebruik van hoeven maken, maar de emails waren netjes.

Planten beschadigd kapot verstuurd
Krijgt Stekjes geen planten en 30 zijn nog eens niet goed.
Ik hoop dat ze het goed maken met ons.

tuinflora.com antwoordt: 22-04-2017
Wij betreuren het dat uw planten enige schade hebben opgelopen en niet aan uw verwachtingen voldaan hebben. De fotos in de web-winkel zijn ter illustratie, na verloop van tijd zullen de planten precies zo groeien. Onze klantenservice staat altijd tot uw dienst, wij voldoen graag aan onze garantie.

Ik ben klant uit België , de website is zeer overzichtelijk en bij vragen is er een zeer goede communicatie.
Levering gaat zeer snel en is zeer goed verpakt zodat de plantjes in optimale conditie verkeren bij aankomst.
Een bijsluiter met uitleg over het beste planten van elk artikel is een meerwaarde.
Mijn aardbeien van vorig jaar waren een topper, we hebben volop geoogst tot oktober
T
Uitstekend

Snelle levering. De planten waren zeer netjes en goed verpakt
Uitstekend

Levering slecht en de planten zijn gewoon helekleine stekjes voor een super hogen prijs . Vind het een zeer slecht bedrijf . Kwaliteit en kwantiteit is in een woordt slecht
Matig

Snelle levering, goed produkt. Een aanbeveling waard.
Uitstekend

Is kleiner dan verwacht en zoals afbeelding jammer
Goed

Zeer snel geleverd, mooi plantgoed.
Uitstekend

Super service. We hadden plantjes besteld.. meeste doen het goed en groeien langzaam aan. Er was echter 1 stekje wat het niet gered heeft en hiervoor hebben wij zonder enige moeite een nieuwe voor gekregen
Uitstekend

Het boompje viel een stuk kleiner uit dan op het plaatje. Dit geeft een vertekenend beeld Wel erg blij mee, mag nu gaan groeien
Goed

1 plant zat er niet bij, mailtje verzonden. Direct antwoord + goede oplossing. Goede service dus.
Goed

bij levering van de aangekochte plante was een ervan in slechte staat , twee van de drie takjes waren gebroken
Goed

Helemaal super Goede levering en zeer netjes verpakt.
Tot nu toe slaan alle planten gelijk goed aan De bomen geven mooie bloesems en de sier heesters komen al mini knopjes aan.
De zaden zijn nu aan de beurt De erwten komen al naar boven in m'n moestuin

De rest moet nog even wachten ivm het weer.
Hartelijk dank

super service
planten goed verpakt en staan mooi in onze tuin
kwaliteit en de site duidelijk en uitleg voor onderhoud dus terug super hé
Uitstekend

Wat een service. Een bepaald type plant van mijn bestelling van het najaar heeft het helaas niet gered. De e-mail was amper verstuurd of ik kreeg de vraag restitutie of herlevering. Binnen een paar dagen ontving ik de nieuwe levering. Heb het volste vertrouwen in zo'n bedrijf Comlpimenten
Uitstekend

kreeg mijn amerikaanse sering op stam met verschillende afgeknakte takken .maar dit was de tweede keer dat ik deze plant bestelde en de vorige keer is hij kapot gegaan ondanks de aanwijzigingen.en voor de 20,00 euro best duur maar..bestel nooit meer iets of stuur het retour ondanks dat ik denk dat het niet zo goed voor de plant vind.

Iwona Kos
Uitstekend

Ik vind het treurig dat ik geen bevestiging van mijn bestelling 5-000853 kan krijgen
Redelijk

De opvolging van de ontbrekende stuuken en de leveringen, gewoon top,top,top
Een tevreden klant
Michiels R.
Uitstekend

Goede producten, goed verpakt.

tuinflora.com

Nederland
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
M.E.C. Jansen
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met tuinflora.com.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen