pipstudio.nl

719 reviews in the last 12 months5,848 total reviews

Includes Buyer Protection

Certified since: Oct 14, 2020
The Trustmark indicates trustworthy online retailers.
pipstudio.nl fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
  • Encrypted data transfer

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €20,000. Find out how this secures your transaction.

Feb 20, 2024
Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald. Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop. De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels! Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.

Oct 13, 2023
Wat kunnen jullie doen? Bezorg mijn bestelde producten! Vorig weekend besteld. Ze zouden 10 okt bezorgd worden maar dat is tot nu toe (13 okt 16:30 uur) niet gebeurd. Een e-mail hierover op 11 okt is niet beantwoord. Telefonisch waren jullie vandaag (vrijdagmiddag 16 uur) niet bereikbaar, heb 2e klacht gestuurd. Dus het lijkt mij wel duidelijk wat jullie te doen staat. Met wat korting voor het aangedane leed (tijdsbesteding 2 e-mails en 1 mislukt telefoontje plus ik kan nu dit weekend NIET gaan behangen) zou aardig zijn.

Reviews for pipstudio.nl

Mar 17, 2024
De spullen die ik besteld heb zijn geweldig de tas heeft een geweldige kwaliteit mijn blouse zit lekker en verkleurd niet in de was en mijn termofles kan ik s' ochtends wat in doen en het is in de avond nog lekker warm ik ga sowieso meer aankopen doen van pip studio

Beschadiging

Ik had een mooi pip vloerkleed besteld Helaas kwam hij zwaar beschadigd aan Met een belletje en foto’s netjes opgelost Nieuw kleed ontvangen Wat een service Top

Top!

Snelle verzending, heel goed en mooi ingepakt. Echt een cadeautje om open te maken ook al weet je al wat er in zit 😊.
Snel geleverd, volgens afspraak. Netjes verpakt. En mooi servies zoals afgebeeld. Zoals alle bestellingen top!
Vier mooie borden besteld, met korting, 4e gratis. Snel geleverd en goed verpakt!
Mar 15, 2024
Heerlijk, dat al het mooie van pip in perfecte staat binnenkomt!!!
Mar 24, 2024
Het was snel. Goed ingepakt. De customer service was vriendelijk
Mar 20, 2024
Aardig ad telefoon en snel met leveren! En leuke spullen!
Goed en netjes verpakt, gewoon kwalitatief porcelijn
Mar 15, 2024
Elk artikel is leuk verpakt, levering is super snel!
Mar 19, 2024
Fijne ervaring met de medewerker aan de telefoon!!
Mar 27, 2024
Snelle bezorging, prettige mensen aan de telefoon
Bestelling perfect uitgevoerd zoals afgesproken.
Mooie producten en goede service. Heel blij mee
Mar 19, 2024
Zeer snelle levering, prachtige kwaliteit.
Alles uitmuntend de stof het hoeslaken
Mar 22, 2024
Persoonlijke mail benadering was prima
Gewoon prima zoals altijd
AB