pipstudio.nlReviews

certified since: 10/14/2020
updated on: 7/4/2022
pipstudio.nl is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria

At pipstudio.nl, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

certified since: 10/14/2020
updated on: 7/4/2022

Reviews for pipstudio.nl

Ai acheté en ligne le panneau melody blue. Achemine rapidement chez moi (2 jourscseulement!) J étais contente de voir que l imprimé correspondait à mes attentes. Mais 3 regrets: Que cette gamme ne soit pas vendue au rouleau alors qu il s agit d un motif qui se répète dans les 2 sens, horizontal et vertical. De plus, ma hauteur sous plafond est de 3.3m et le lé fait 2.8m de haut... Que le prix soit 1/3 plus cher au mètre courant que s il avait été vendu en rouleau Qu'à ce prix, la colle ne soit pas inclue puisqu il s agit d une petite surface. Mais merci pour le professionaliisme de l 'envoi ultra rapide, et la beauté de vos produits!

Ik heb een boeket van 5 kunstbloemen voor €79,95 ontvangen met daarin volgens de beschrijving bloemen van kunstzijde. Uiteraard zijn ze niet 100% van kunstzijde en zijn sommige elementen van van plastic, maar 1 bloem , de paarse sier ui die ik heb ontvangen is van 0 % zijde en 100% plastic. Toen ik hierover in app contact had kreeg ik het bericht dat iemand met mij hierover contact zou opnemen. Dat gebeurde niet, na zelf nabellen zou er een email komen. Hierin kreeg ik een korting van €6 op een volgend boeket, de bloem namen ze niet terug. Wel boden ze excuus aan en beloven de info op de site te veranderen. Ik heb aangegeven dat ik dit weinig vind gezien de prijs van het boeket en vroeg of het volgende boeket dan geen bloemen van 100% plastic bevatten. Hierop krijg ik geen antwoord.....slechte communicatie en service

Reviews for pipstudio.nl

After a week of ordering I’m still waiting for my order. Some told me they requested information to the courier, other told me it was being picked up from their warehouse. Disappointed that they didn’t immediately send me a replacement order while their sort their mess with the post office on their own rather than keeping me waiting until my order magically appears. First experience with Pip Studio. A very unhappy one.
Answer by pipstudio.nl
Hi, I am very sorry to hear about your and experience. I have personally contacted our customer service and they will look into it today and contact you as soon as they have the wright information. I hope your problem will be solved as quick as possible! Greetings, Pip
Ik heb de bestelling op vrijdag gedaan om 22:00u, en pas de spullen op dinsdag ontvangen. Ik had juist voor PIP Studio gekozen omdat daar de levering de volgende dag zou zijn (zaterdag), anders had ik beter voor bijvoorbeeld bol.com kunnen kiezen (voor dezelfde spullen), waarbij de retourmogelijkheden goedkoper zijn.
Answer by pipstudio.nl
Hoi, Wij vinden dit erg vervelend om te horen. Wij streven altijd naar onze reglementen alleen kan het soms helaas mis gaan met de postkantoren. Wij zullen dit zeker meenemen en kijken of we hier iets aan kunnen veranderen zodat het niet meer zo snel gebeurt! Groeten, Pip
Washandjes/gastendoekjes per 3, terwijl ik 4 en 1 wil! Ik kan ze niet per stuk bestellen. Dat vind ik erg vervelend. Dat kon vorig jaar gedeeltelijk nog wel. Nu heb ik ongelijke hoeveelheden.
verzendkosten waren al 5 euro, retourkosten ook nog eens 7 euro. erg slecht voor een artikel van 29,95. zou hier nooit meer bestellen.
Answer by pipstudio.nl
Hoi, Wij vinden het erg vervelend om dit te horen. Momenteel zijn wij druk bezig om dit probleem op te lossen en de ervaring gemakkelijker te maken voor onze klanten. Als er verdere vragen/klachten zijn kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, wij proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen! Groeten, Pip
Snelle levering en de produkten zijn precies als op de foto. Kwaliteit van presentatie op de website is fantastisch.
Toen ik een kleed uitzocht op de site zag ik dat allerlei kleden een onderschrift hadden van lila-groen (majorelle van Pip), ook al waren ze roze, geel, lichtblauw of blauw of wat dan ook. Ik heb een kleed besteld met geel erin, maar heb blauw-lichtblauw gekregen, deze is ook mooi dus ik houd deze. Een artikelnummer vermelden bij de kleden zou wel handig zijn met het bestellen en/of de gewenste kleur aan te kunnen geven (om misverstanden te voorkomen). Het kleed is wel correct en op tijd ontvangen.
Mijn bestelde kledingstuk met de naam Birds in Love is netjes bij mij aangekomen. Ik vind het kledingstuk schitterend! Ik weet dat in het najaar een nieuwe collectie uit komt en ben daar zeer benieuwd naar! Ga vooral zo door, want nergens heb ik zo'n mooie collectie gezien als Birds in Love!
Ik word altijd zo blij van PiP!! Alles ziet er zo mooi uit. Bij bestellingen is er altijd een snelle levering en heel goed verpakt bij breekbare artikelen. En de kwaliteit is heel goed.
by D. v.
op tijd levering, klein verpakt (kussens soort van vacuum) geen overdreven grote dozen of van een overdreven zware kwaliteit. plastic verpakking om deken zou voor mij niet nodig zijn
Er worden hele mooie stoffen en andere materialen gebruikt. Het zou geweldig zijn als er een afwerking bedacht wordt waardoor het goud niet van het servies af slijt.
Een mooi licht moonlight vloerkleed ontvangen, met korting. De sfeer van pip is heel fijn in huis. Snelle levering en keurig verpakt.
Snelle verzending, volgende dag in huis. 1 bordje bleek een beschadiging te hebben. Deze kon meteen omgeruild worden.
Ik ben heel blij met de badjas, helemaal naar verwachting. Zelfs bewondering van mijn partner. Dat wil wst zeggen!
snelle levering en duidelijke instructies betreft onderhoud en evt retournering. product precies zoals verwacht!
Heel goed verpakt en helemaal gaafshirtje paste goed top!👌
Het was een prachtige cadeaudoos die we kregen, geweldig, dank je wel.
Hele snelle service. Goed product en fijn dat je achteraf kunt betalen!
Prachtige loper, snelle kevering, leuk cadeautje erbij ontvangen!