pipstudio.nlReviews

certified since: 10/14/2020
updated on: 7/5/2022
pipstudio.nl is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria

At pipstudio.nl, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

certified since: 10/14/2020
updated on: 7/5/2022

Reviews for pipstudio.nl

Ai acheté en ligne le panneau melody blue. Achemine rapidement chez moi (2 jourscseulement!) J étais contente de voir que l imprimé correspondait à mes attentes. Mais 3 regrets: Que cette gamme ne soit pas vendue au rouleau alors qu il s agit d un motif qui se répète dans les 2 sens, horizontal et vertical. De plus, ma hauteur sous plafond est de 3.3m et le lé fait 2.8m de haut... Que le prix soit 1/3 plus cher au mètre courant que s il avait été vendu en rouleau Qu'à ce prix, la colle ne soit pas inclue puisqu il s agit d une petite surface. Mais merci pour le professionaliisme de l 'envoi ultra rapide, et la beauté de vos produits!

Ik heb een boeket van 5 kunstbloemen voor €79,95 ontvangen met daarin volgens de beschrijving bloemen van kunstzijde. Uiteraard zijn ze niet 100% van kunstzijde en zijn sommige elementen van van plastic, maar 1 bloem , de paarse sier ui die ik heb ontvangen is van 0 % zijde en 100% plastic. Toen ik hierover in app contact had kreeg ik het bericht dat iemand met mij hierover contact zou opnemen. Dat gebeurde niet, na zelf nabellen zou er een email komen. Hierin kreeg ik een korting van €6 op een volgend boeket, de bloem namen ze niet terug. Wel boden ze excuus aan en beloven de info op de site te veranderen. Ik heb aangegeven dat ik dit weinig vind gezien de prijs van het boeket en vroeg of het volgende boeket dan geen bloemen van 100% plastic bevatten. Hierop krijg ik geen antwoord.....slechte communicatie en service

Reviews for pipstudio.nl

Sort by Latest first
duidelijker vermelden bij omschrijving hoeslakens duidelijker de hoogte van de matras vermelden
Heel erg leuk jammer dat ik niet meer enkele stuks kan bestellen
Washandjes/gastendoekjes per 3, terwijl ik 4 en 1 wil! Ik kan ze niet per stuk bestellen. Dat vind ik erg vervelend. Dat kon vorig jaar gedeeltelijk nog wel. Nu heb ik ongelijke hoeveelheden.
keurig verpakt aangekomen. Mooi design. komt goed overeen met de afdbeelding.
Snelle levering, goed verpakt in een mooie doos! Jammer dat de doos heel erg stoffig was, ik had het idee dat ik iets heb gekocht wat al jaren in het magazijn heeft gestaan.
Snelle levering en makkelijke website
zeer goede verzending; alles goed ingepakt; persoonlijk kaartje erbij (erg leuk)
Gewoon goed en snel.
vlotte levering en service
Zeer goed verpakt en mooi aanbod
Snelle service en bijzonder goed verpakt allemaal! En wat een prachtig servies.
Al jaren fan. Goede kwaliteit porcelein, prachtige dessins. Prijs/kwaliteit verhouding redelijk
Momenteel kan ik het kleed nog niet uit leggen, maar lijkt me dat het heel mooi en gezellig staat.
Een mooie collectie waar een mens blij van wordt, goede kwaliteit en degelijke afwerking; ik ben meer dan tevreden !!