pipstudio.nlReviews

certified since: 10/14/2020
updated on: 7/4/2022
pipstudio.nl is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria

At pipstudio.nl, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

certified since: 10/14/2020
updated on: 7/4/2022

Reviews for pipstudio.nl

Ai acheté en ligne le panneau melody blue. Achemine rapidement chez moi (2 jourscseulement!) J étais contente de voir que l imprimé correspondait à mes attentes. Mais 3 regrets: Que cette gamme ne soit pas vendue au rouleau alors qu il s agit d un motif qui se répète dans les 2 sens, horizontal et vertical. De plus, ma hauteur sous plafond est de 3.3m et le lé fait 2.8m de haut... Que le prix soit 1/3 plus cher au mètre courant que s il avait été vendu en rouleau Qu'à ce prix, la colle ne soit pas inclue puisqu il s agit d une petite surface. Mais merci pour le professionaliisme de l 'envoi ultra rapide, et la beauté de vos produits!

Ik heb een boeket van 5 kunstbloemen voor €79,95 ontvangen met daarin volgens de beschrijving bloemen van kunstzijde. Uiteraard zijn ze niet 100% van kunstzijde en zijn sommige elementen van van plastic, maar 1 bloem , de paarse sier ui die ik heb ontvangen is van 0 % zijde en 100% plastic. Toen ik hierover in app contact had kreeg ik het bericht dat iemand met mij hierover contact zou opnemen. Dat gebeurde niet, na zelf nabellen zou er een email komen. Hierin kreeg ik een korting van €6 op een volgend boeket, de bloem namen ze niet terug. Wel boden ze excuus aan en beloven de info op de site te veranderen. Ik heb aangegeven dat ik dit weinig vind gezien de prijs van het boeket en vroeg of het volgende boeket dan geen bloemen van 100% plastic bevatten. Hierop krijg ik geen antwoord.....slechte communicatie en service

Reviews for pipstudio.nl

After a week of ordering I’m still waiting for my order. Some told me they requested information to the courier, other told me it was being picked up from their warehouse. Disappointed that they didn’t immediately send me a replacement order while their sort their mess with the post office on their own rather than keeping me waiting until my order magically appears. First experience with Pip Studio. A very unhappy one.
Answer by pipstudio.nl
Hi, I am very sorry to hear about your and experience. I have personally contacted our customer service and they will look into it today and contact you as soon as they have the wright information. I hope your problem will be solved as quick as possible! Greetings, Pip
Ik heb de bestelling op vrijdag gedaan om 22:00u, en pas de spullen op dinsdag ontvangen. Ik had juist voor PIP Studio gekozen omdat daar de levering de volgende dag zou zijn (zaterdag), anders had ik beter voor bijvoorbeeld bol.com kunnen kiezen (voor dezelfde spullen), waarbij de retourmogelijkheden goedkoper zijn.
Answer by pipstudio.nl
Hoi, Wij vinden dit erg vervelend om te horen. Wij streven altijd naar onze reglementen alleen kan het soms helaas mis gaan met de postkantoren. Wij zullen dit zeker meenemen en kijken of we hier iets aan kunnen veranderen zodat het niet meer zo snel gebeurt! Groeten, Pip
verzendkosten waren al 5 euro, retourkosten ook nog eens 7 euro. erg slecht voor een artikel van 29,95. zou hier nooit meer bestellen.
Answer by pipstudio.nl
Hoi, Wij vinden het erg vervelend om dit te horen. Momenteel zijn wij druk bezig om dit probleem op te lossen en de ervaring gemakkelijker te maken voor onze klanten. Als er verdere vragen/klachten zijn kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, wij proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen! Groeten, Pip
Bij Smulders Textiel actie zelfde éénpersoons dekbedovertrek tweede halve prijs, maar bij Pip niet!
Answer by pipstudio.nl
Hi, we are very sorry to hear this. We have contacted our customer service and they will reach out as soon as possible. Greetings, Pip
Website werkt niet. Medewerkers onbeleefd.
Answer by pipstudio.nl
Hoi anna, wat vervelend om te horen dat onze website het niet deed. Soms hebben wij helaas wat technische problemen die wij niet gelijk kunnen oplossen. We zullen het doorgeven aan onze IT! Groeten, Pip
Het artikel is niet bezorgd terwijl dat al wel gebeurd had moeten zijn. Ik wacht nu op een vervolg van Pipstudio
Answer by pipstudio.nl
Hoi, Wat vervelend om te horen. Er is contact opgenomen met onze klantenservice en die zullen z.s.m. hierop terugkomen! groetjes, Pip
Hun software is zodanig ingesteld dat er geen buitenlands factuur adres wordt geaccepteerd terwijl je dat wel kunt invoeren tijdens het bestellen en betalen... vreemd. Leuk als je vnauit het buitenland (EU!!!!) een cadeau koopt voor je familie in Nederland. Sturen de factuur gewoon mee.... wat onprofessioneel zeg. Als je hun customerservice vraagt dit te wijzigen reageren ze niet.
Answer by pipstudio.nl
Hoi, Wij zullen dit doorgeven aan onze klantenservice en hier zeker naar kijken! Groeten, Pip
Niet goed verpakt, een halfvolle doos, 2 kommen ineen gestapeld, niet eens een papiertje tussen de kommen, ook geen papier om de kommen geslagen, alleen aan zijkant omheen gepropt. Kreeg een stukke, ineengedrukte doos. De kleuren van de loper zijn veel minder intens/mooi dan het vloerkleed wat ik al langer heb liggen. Ik ben thuisgebleven voor het pakket, DHL kwam toch niet, werd dag later.
Answer by pipstudio.nl
Hi, Vervelend om te horen dat het pakket niet helemaal heel & later is gearriveerd. Mocht je nog vragen hebben rondom je order, horen we het uiteraard graag (support@pipstudio.com). Lieve groet, Pip Studio
Ik heb 4,95 betaald voor verzendkosten. Helaas paste truitje niet goed. De retourkosten zijn voor mijn rekening blijkt. Hoop geld kwijt, geen aankoop. Informatie over retouren was ook slecht te vinden op de website. Ik koop hier nooit meer.
Helaas was het kussen niet naar wens. De retourkosten zijn voor mij als klant. Dat vind ik niet kunnen in deze tijd. Voortaan bestel ik bij FonQ dan kan ik gratis retourneren van mijn Pip studio spullen
Answer by pipstudio.nl
Hi, Vervelend om te horen dat het kussen niet naar wens was! Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Lieve groet, Pip Studio
De kleuren op de site komen niet overeen met de werkelijkheid. Zelf retour kosten betalen is niet terecht bij misleidende info op site.
1 year ago
Pakket was imgedeukt, kapot en gescheurd, In het pakket waren er producten die ontbraken zoals een set van 3, maar was een set van 2. Al de producten die er in zaten waren nog niet eens apart ingepakt! Ze waren precies erin gegooid! Raar want deze zijn van porselein. Ik was zeer teleurgesteld en ontgoocheld, heb het ook aan pip studio gemeld maar blijkbaar kon ik het pakket niet terugsturen?!
1 year ago
Hi, Vervelend om te horen dat de bestelling niet helemaal naar wens was. Onze support service heeft contact met je opgenomen, maar mocht je nog vragen hebben, laat het ons gerust weten! Groet, Pip Studio
Pakket nog steeds niet ontvangen, ondanks bevestiging DHL Woensdag staat onze bezorger met pakket 3SALPK764783901 van Pip Studio bij je op de stoep. Komt het niet goed uit? Maak dan eenvoudig een nieuwe bezorgafspraak. Zodra de bezorger onderweg is, ontvang je weer een bericht. Verwacht bezorgmoment Woensdag 12 januari Tussen 14.00 - 18.00 uur
Ik ben erg blij met pip, mijn beddengoed, servies handdoeken badlakens woonaccessoires. Erg leuk. De sportkleding viel tegen ik heb geen pakbon in t pakketje. Dus heb gebeld, zonder resultaat, ik heb gemaild over hoe ik t nu retour stuur. Geen reactie. Ik ben erg teleurgesteld. Met vriendelijke groeten pauline Jonkbloed
Answer by pipstudio.nl
Hi, Erg vervelend om te horen! ik heb onze klantenservice gemaild en zij zullen zo snel mogelijk contact opnemen voor een oplossing. Groeten, Pip
De rol was op veel plekken beschadigd!!! Nu wacht ik al meerdere dagen tot zij er over gesproken hebben en ik hopelijk n nieuwe ontvang die wel goed is. Nooit verwacht van zo'n groot bedrijf. Zeer teleurgesteld!!! En mn dochtertje helemaal...:-( Huis vol pip maar dit is de laatste!!!
Answer by pipstudio.nl
Hoi, Wat vervelend om te horen! Als je contact opneemt met onze klantenservice zullen wij ervoor zorgen dat er zo snel mogelijk een nieuwe rol wordt geleverd. Groeten, Pip
Pakket was niet volgens afspraak afgeleverd, maar bij de buren afgeleverd. Ondanks bezorgkosten, moest er ook weer een behoorlijk bedrag retourkosten betaald worden en dat terwijl we op een steenworp van het aanleverpunt af wonen (kon niet persoonlijk afgeleverd worden)!
Answer by pipstudio.nl
Hoi, Erg vervelend om te horen. Helaas kunnen wij er niks aan doen als de bezorgers het bij de buren afleveren of later, zodra het bij het pakketpunt is aangekomen is het buiten onze bereik. Groeten, Pip
by D. S.
Ik heb nog steeds niets ontvangen! Zoek geraakt bij bezorging DHL. Moet wachten op onderzoek bij DHL. Volgens mij is dit een probleem tussen Pip Studio en DHL. Pip laat mij nu wachten terwijl product op voorraad en betaald is. Schandalig, gaat om kado verjaardag.
Pip heeft het bestelde prima afgeleverd maar voor dat dit zover was drie mails ontvangen dat het pakket werd afgeleverd. Thuis gebleven en geen pakket. Stuur dan alleen een mail met de juiste datum van aflevering en niet van die no-nonsense mails.