pipstudio.nl

Certified since: Oct 14, 2020
pipstudio.nl fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

Feb 20, 2024
Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald. Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop. De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels! Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.

Oct 13, 2023
Wat kunnen jullie doen? Bezorg mijn bestelde producten! Vorig weekend besteld. Ze zouden 10 okt bezorgd worden maar dat is tot nu toe (13 okt 16:30 uur) niet gebeurd. Een e-mail hierover op 11 okt is niet beantwoord. Telefonisch waren jullie vandaag (vrijdagmiddag 16 uur) niet bereikbaar, heb 2e klacht gestuurd. Dus het lijkt mij wel duidelijk wat jullie te doen staat. Met wat korting voor het aangedane leed (tijdsbesteding 2 e-mails en 1 mislukt telefoontje plus ik kan nu dit weekend NIET gaan behangen) zou aardig zijn.

Reviews for pipstudio.nl

Mar 29, 2024

Afbeelding anders dan werkrlijkheid

Foto van mok komt niet overeen met hoe de mok er werkelijk uitziet qua print. Op foto staat de grote gekleurde bloem aan voorzijde in echt aan achterzijde - ziet er dus heel anders uit
Apr 2, 2024
Hoi Suzanne, Wat vervelend dat je teleurgesteld bent in de ontvangen mokken. Zou je ons eens een foto kunnen mailen van de voor- en de achterkant van een door jou ontvangen mok? Dat mag naar support@pipstudio.com. We kijken graag even of we de we de foto's op de website kunnen aanpassen. Met liefs, Pip
Jan 21, 2024

PIP studio vindt winst maken belangrijker dan waardecreatie voor de klant.

1: prijs/kwaliteitverhouding kan beter. Katoenen stof van Tafelloper is erg dun en maakt een goedkope indruk. ‘Theedoek’ kwaliteit; 2: kleuren van de print wijken erg af i.v.t. de afbeelding op de website; 3: service richting de klant kan beter, transparanter, eerlijker en gericht op waardecreatie voor de klant in plaats van zoveel mogelijk marge/winst voor PIP studio. Penny Wise Pound Foolish; 4: ik heb ook een stukje ‘misleiding’ meegemaakt. Een PIP studio giftcard bleek achter de schermen ‘behandeld’ te worden als een kortingscode. Dit zijn echter twee verschillende dingen. Juridisch niet juist en ook mistig en misleidend voor de klant. De website en marketing zijn erg goed. Mooie sfeerbeelden en mooie prints. De klantgerichtheid kan echter veel beter!!
Feb 11, 2024
De badjas in maat M was veel te klein. Ik draag altijd maat M en op de website stond dat het model dat de badjas droeg, 1.80 m was. Ik ben zelf 1.74 m, maar de mouwen kwamen tot halverwege mijn armen en ik kon hem amper dicht krijgen. Heb nu XL genomen en die is goed, een badjas mag ruim zitten. Maar ik heb wel €7,- retourkosten moeten betalen, plus het gedoe van weer terugbrengen.
Feb 8, 2024

Deze tutti frutti legging heeft slechte pasvorm in het kruis

Deze tutti frutti legging is slecht ‘geknipt’. Ik heb meerdere leggings van Pip (in dezelfde maat) Het kruis van het achterland is ruim 3,5 cm langer, waardoor hij echt heel raar aansluit; eigenlijk niet aansluit!
Jan 25, 2024
Behangstaal besteld. Helaas na 2 weken nog niets mogen ontvangen. Ook geen e-mail met statusupdate.
Jan 25, 2024
Hoi Sanne, Wat vervelend dat je je bestelde staal nog niet ontvangen hebt. De staaltjes worden met de brievenbuspost verstuurd vanuit onze leverancier, Eijffinger. We controleren even of de staaltjes ondertussen verstuurd zijn en komen zo snel mogelijk per e-mail bij je terug.
Dec 30, 2023

Kapot servies ontvangen per post door de manier van verpakken…

Ik heb een kapot servies per post ontvangen doordat het servies alleen in een doos verstuurd wordt, zonder extra beschermingsmateriaal of bijvoorbeeld een stikker met breekbaar erop. Het servies zit los in de verpakking, waardoor het snel breekt. Na contact is er een nieuw product opgestuurd, weer los in de doos. Daarnaast staat er op de website staat dat de klantenservice 24/7 bereikbaar is, maar dat is niet zo.
Dec 31, 2023
Het artikel viel tegen. Zag er erg goedkoop uit. Retour zenden kosten ook nog eens €6,95 bij Pip Studio. Geen ervaring om nog eens te herhalen. Artikel werd wel snel bezorgd. De terugbetaling heb ik nog niet ontvangen.

Langer wachten dan beloofd

Ik snap dat het in deze tijd druk kan zijn met bestellingen, maar beloof dan niet vandaag bezorgd, morgen geleverd. 2 weken geleden 2 artikelen besteld, na 1 week 1 artikel binnen, maar wanneer het 2e komt???
Nov 20, 2023
Ze beloven binnen 3 dagen artikel te leveren , maar zonder bericht dat het artikel later komt duurt het nu al een week
Nov 11, 2023
Ondanks correct volgen van de was voorschriften, zitten er toch pluisjes aan mijn badhanddoeken.
MS
marion s.
Twijzel
Nov 10, 2023
retourbeleid erg slecht, zij kunnen beter tassen blijven maken dan kleding
Dec 4, 2023
Hoi, We vinden het erg vervelend om te horen dat het zo is gegaan. Wij hebben dit doorgegeven aan onze klantenservice en zullen zeker gaan kijken naar verbeterpunten! Groeten, Pip
Oct 26, 2023
De retourkosten zouden niet hoger mogen zijn dan de verzendkosten!
Mar 20, 2024

Slechte retourregeling

De optie om te retourneren is slecht door de hoge retourkosten.
Mar 21, 2024
Hoi Jans, Wat vervelend dat je ontevreden bent over de opties voor het terugsturen van je bestelling. Pip biedt via Returnista verschillende koeriers en verzendmethodes aan. De kosten die hiervoor worden gerekend zijn gelijk aan de standaardkosten van deze koeriers. Als je je complete bestelling terugstuurt boeken we naast het aankoopbedrag ook de bij het bestellen betaalde verzendkosten voor je terug. Liefs, Pip
Sep 5, 2023
Levering gebeurt niet op gevraagde datum. Zeer ontgoocheld.
Sep 15, 2023
Hoi Veronique, Wat vervelend dat je je bestelling niet op de gevraagde datum hebt ontvangen. We hebben je bestelling even nagekeken en gezien dat het originele pakketje is kwijt geraakt tussen het magazijn en de vervoerder. Hoewel het pakketje nog altijd niet terecht is hebben we ondertussen de bestelling opnieuw verstuurd. Dit tweede pakketje is zo te zien ondertussen bezorgd. We zouden het natuurlijk heel fijn vinden als je na deze afhandeling je beoordeling wilt aanpassen.
Dec 8, 2023
Mooie producten maar sooms niet zo goed qualiteit.
Nov 8, 2023
Ik heb m'n bestelling nog steeds niet binnen!
Dec 4, 2023
Hi, Onze excuses dat je bestelling nog niet is aangekomen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice via support@pipstudio.com, zodat we dit direct voor je kunnen oplossen. Liefs, Pip
May 7, 2023

Staan items op de site die niet leverbaar blijken

Staan intekening de site die Niet leverbaar
Nov 30, 2023
De kerstster is beschadigd