pipstudio.nlReviews

certified since: 10/14/2020
updated on: 7/4/2022
pipstudio.nl is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria

At pipstudio.nl, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

certified since: 10/14/2020
updated on: 7/4/2022

Reviews for pipstudio.nl

Ai acheté en ligne le panneau melody blue. Achemine rapidement chez moi (2 jourscseulement!) J étais contente de voir que l imprimé correspondait à mes attentes. Mais 3 regrets: Que cette gamme ne soit pas vendue au rouleau alors qu il s agit d un motif qui se répète dans les 2 sens, horizontal et vertical. De plus, ma hauteur sous plafond est de 3.3m et le lé fait 2.8m de haut... Que le prix soit 1/3 plus cher au mètre courant que s il avait été vendu en rouleau Qu'à ce prix, la colle ne soit pas inclue puisqu il s agit d une petite surface. Mais merci pour le professionaliisme de l 'envoi ultra rapide, et la beauté de vos produits!

Ik heb een boeket van 5 kunstbloemen voor €79,95 ontvangen met daarin volgens de beschrijving bloemen van kunstzijde. Uiteraard zijn ze niet 100% van kunstzijde en zijn sommige elementen van van plastic, maar 1 bloem , de paarse sier ui die ik heb ontvangen is van 0 % zijde en 100% plastic. Toen ik hierover in app contact had kreeg ik het bericht dat iemand met mij hierover contact zou opnemen. Dat gebeurde niet, na zelf nabellen zou er een email komen. Hierin kreeg ik een korting van €6 op een volgend boeket, de bloem namen ze niet terug. Wel boden ze excuus aan en beloven de info op de site te veranderen. Ik heb aangegeven dat ik dit weinig vind gezien de prijs van het boeket en vroeg of het volgende boeket dan geen bloemen van 100% plastic bevatten. Hierop krijg ik geen antwoord.....slechte communicatie en service

Reviews for pipstudio.nl

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen Ria Verhallen
Answer by pipstudio.nl
Hoi, Wat vervelend om te horen. Er is contact opgenomen met de klantenservice en deze zullen zsm bij je terugkomen over de levering! Groeten, Pip
Er werd een nieuw kopje verstuurd waar een deel gouden verf ontbreekt. Dat moeten ze voor verzending constateren.
Answer by pipstudio.nl
Hoi Christa, Wat vervelend om te horen, als je contact opneemt met onze klantenservice kunnen ze je hier mee helpen voor eventueel een nieuw kopje! groetjes, Pip
Ik heb de bestelling niet ontvangen.
Answer by pipstudio.nl
Hoi, Wat vervelend om te horen. Er is contact opgenomen met onze klantenservice en die zullen z.s.m. hierop terugkomen! groetjes, Pip
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal tevreden ben met jullie service. In de eerste plaats verzenden jullie pas gratis vanaf €100,-. Dit is een redelijk hoog bedrag (zeker in tijden waarin webwinkels populair zijn) en helaas had ik een bestelling van totaal € 98,85. De verzendkosten waren echter goedkoper dan jullie goedkoopste product, dus ik heb de verzendkosten gewoon betaald. Vervolgens ontbrak een pakbon en retourformulier bij het pakket. Dat komt nogal slordig over, hierdoor lijkt het pakket met relatief dure producten niet compleet. Daarnaast heb ik deze formulieren nodig voor het mogelijk retourneren van de producten (zoals vermeld op jullie website). Omdat de formulieren ontbreken nam ik contact op via jullie chatfunctie. Hier werd ik (tweemaal!) verkeerd geïnformeerd via jullie chat.
Answer by pipstudio.nl
Hoi, We vinden het erg vervelend om te horen dat het zo is gegaan. Wij hebben dit doorgegeven aan onze klantenservice en zullen zeker gaan kijken naar verbeterpunten! Groeten, Pip
Ik betaal 4,95 verzendkosten en daarna moet ik nog zelf de retour kosten betalen en dit alles wat als brievenbus pakje verstuurd is. Dit vind ik zo slecht dat ik niet meer bij jullie koop. Je verdient aan het verzenden lijkt mij. Veel succes verder.
De prijs is veel te hoog voor de handdoek van 19,95 , kwaliteit vind ik erg matig. De kimono is te groot , ik heb 5 min na bestelling gevraagd of het verandert kon worden maar dat doen jullie niet, terug sturen en dan opnieuw bestellen is in Nederland prima maar ik die in Spanje woont vind het niet handig en ook erg duur, ik hou dus de producten maar ben erg teleurgesteld in jullie service , groe
Answer by pipstudio.nl
Hi, Vervelend om te horen dat de producten welke je hebt besteld niet helemaal goed passen! Mocht je nog vragen hebben rondom je bestelling, laat het ons dan zeker weten! Lieve groet, Pip Studio
1 year ago
De producten zien er mooi uit, maar vanwege een zeer sterke chemische lucht Kreeg ik direkt een allergische reaktie waardoor ik de artikelen per kerende post moest retourneren, Dekbed hoezen moeten natuurlijk eerst gewassen worden maar dekens en sierkussens zijn Gebruiks klaar. Een rol kussen dat ik kado kreeg had geen chemische lucht vandaar dat deze bestelling bij jullie werd geplaatst..
1 year ago
Hi, Wat vervelend om te horen dat de items die je hebt besteld een chemische geur hadden. Dit is uiteraard niet de bedoeling. We zien dat je contact hebt gehad met onze klantenservice, mocht je nog vragen hebben horen we het uiteraard graag! Lieve groet, Pip Studio
Ik heb een kleed besteld wat de verkeerde afmeting heeft dus netjes opnieuw een kleed bij jullie gekocht. Nu hoor ik dat ik zelf de retour kosten moet betalen. Dit vind ik voor de aanschaf van een kleed van €300 echt jammer. En had ik denk ik ook niet het kleed een formaat groter besteld als ik dit wist .
Answer by pipstudio.nl
Hi, Wat vervelend om te horen dat het kleed niet de juiste maat had. Hopelijk past het nieuwe kleed helemaal goed! Mocht je nog vragen hebben rondom je order, aarzel dan niet contact op te nemen met support@pipstudio.com Lieve groet, Pip Studio
by H B.
vloerkleden worden opgevouwen verstuurd, waarna de vouwen voorlopig er niet uitgaan. lelijk gezicht. een tapijt dient opgerold te worden, met name met een stevige rug
Answer by pipstudio.nl
Hi, Onze vloerkleden worden gevouwen geleverd, gelukkig zullen de vouwen er na ongeveer 2 weken wel uit gaan. Mocht dit niet het geval zijn of wil je het proces versnellen? Dan kun je altijd proberen om het kleed op de kop te leggen, een vochtige doek er tussen te leggen en vervolgens met een strijkbout de vouwen weg strijken (let op: leg de strijkbout niet direct op het kleed). Pip Studio
Bestelling geplaatst en dag later volgt er een flinke kortingsactie. Snap dat ergens een lijn getrokken moet worden, voel me wel enigszins bekocht. Wijze les!
Answer by pipstudio.nl
Hi Sandra, wat vervelend om te horen. helaas moeten wij wel ergens een lijn trekken ja. Wij laten uiteraard via de nieuwsbrief en sociale media op tijd weten wanneer er een sale aankomt en proberen dit ook zo duidelijk mogelijk te maken voor elke klant. Groeten, Pip
Jammer dat zowel voor verzenden als retourneren moet worden betaald, terwijl de kleding er echt anders uitziet dan op de foto. Kwaliteit valt erg tegen.
Ik had een mail gestuurd betreffende de weekkalender maar tot heden nog geen reactie ontvangen. Voor de rest was de kerst bal een pracht in de boom
Answer by pipstudio.nl
Hoi, Helaas komen de kalenders en andere schrijfwaren niet meer terug. Wij hebben dit zo duidelijk mogelijk proberen te maken door dit aan te geven op onze sociale media kanalen en doormiddel van onze nieuwsbrief. Groeten, Pip
Had een portemonnee met pauwen besteld. Zag er op de foto prachtig uit. Helaas bleken de kleuren in werkelijkheid veel minder briljant te zijn.
Answer by pipstudio.nl
Hoi, Wat vervelend om te horen! We proberen er altijd voor te zorgen dat onze productbeelden zo goed mogelijk het daadwerkelijke product laten zien. We hopen dat je nog steeds kan genieten van je nieuwe portemonnee. Groeten, Pip
Ik vind het een teleurstelling dat de verzenddoos en verpakking zo goedkoop en inspiratieloos is.
RETOURAFWIKKELING ONDERMAATS, Betaling volgt pas na klacht, meer dan 14 dagen na ontvangst bij PIP
Answer by pipstudio.nl
Hi, Vervelend om te horen dat de betaling wat later is gearriveerd. Mocht je nog vragen hebben rondom je bestelling, laat het ons dan zeker weten (support@pipstudio.com). Lieve groet, Pip Studio