pipstudio.nlReviews

certified since: 10/14/2020
updated on: 7/4/2022
pipstudio.nl is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria

At pipstudio.nl, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

certified since: 10/14/2020
updated on: 7/4/2022

Reviews for pipstudio.nl

Ai acheté en ligne le panneau melody blue. Achemine rapidement chez moi (2 jourscseulement!) J étais contente de voir que l imprimé correspondait à mes attentes. Mais 3 regrets: Que cette gamme ne soit pas vendue au rouleau alors qu il s agit d un motif qui se répète dans les 2 sens, horizontal et vertical. De plus, ma hauteur sous plafond est de 3.3m et le lé fait 2.8m de haut... Que le prix soit 1/3 plus cher au mètre courant que s il avait été vendu en rouleau Qu'à ce prix, la colle ne soit pas inclue puisqu il s agit d une petite surface. Mais merci pour le professionaliisme de l 'envoi ultra rapide, et la beauté de vos produits!

Ik heb een boeket van 5 kunstbloemen voor €79,95 ontvangen met daarin volgens de beschrijving bloemen van kunstzijde. Uiteraard zijn ze niet 100% van kunstzijde en zijn sommige elementen van van plastic, maar 1 bloem , de paarse sier ui die ik heb ontvangen is van 0 % zijde en 100% plastic. Toen ik hierover in app contact had kreeg ik het bericht dat iemand met mij hierover contact zou opnemen. Dat gebeurde niet, na zelf nabellen zou er een email komen. Hierin kreeg ik een korting van €6 op een volgend boeket, de bloem namen ze niet terug. Wel boden ze excuus aan en beloven de info op de site te veranderen. Ik heb aangegeven dat ik dit weinig vind gezien de prijs van het boeket en vroeg of het volgende boeket dan geen bloemen van 100% plastic bevatten. Hierop krijg ik geen antwoord.....slechte communicatie en service

Reviews for pipstudio.nl

Washandjes/gastendoekjes per 3, terwijl ik 4 en 1 wil! Ik kan ze niet per stuk bestellen. Dat vind ik erg vervelend. Dat kon vorig jaar gedeeltelijk nog wel. Nu heb ik ongelijke hoeveelheden.
Klantenservice via chat tot in de avond vond ik goed. Verpakking van het product was slecht, doos veel te krap en kapot. Producten gratis retourneren zou klantvriendelijker zijn.
De foto,s moeten duidelijk op de site komen. Je kunt nu het verschil tussen de grote van de kopjes niet goed zien. De korting kreeg ik ook niet via mijn ipad, het lukte wel op mijn man zijn laptop. De chat verliep goed met de medewerker. En het werd netjes verpakt afgeleverd.
Graag in een keer het hele overzicht in plaats van steeds aanvullen en verversen. Dat geeft zoveel irritatie als je wat aan het zoeken bent
Prachtige borden. Helaas na 1e gebruik ( normale messen) al veel krassen in het matwitte gedeelte van het bord.
Kleurschema op de foto's was niet het kleurschema van het geleverde kleer
Niet binnen 24 uur bezorgd. Geen bericht van verstoring ontvangen.
Inhoud van mokken vermelden
Over het algemeen mooie spullen maar erg duur, maar het ergste is wel als iets tegen valt er ook nog eens retour kosten bij komen. Zo zit ik nu opgescheept met een lelijk bord die ik had willen omruilen maar ook dat blijkt niet mogelijk. Vind dit niet bepaald klantvriendelijk.
Leuke tas maar niet stevig. veel complimenten gehad. Na een week gebruik helaas het labeltje aan de voorkant er al afgevallen.
1 year ago
Bij het retourneren belde ik of ik hem zelf kon afgeven aangezien wij in de buurt van het adres wonen. Dit was onmogelijk. Vervolgens gaf de klantenservice medewerker aan dat het retour etikette niet het goed adres bevatte dat ik even een mailtje moest sturen voor het juiste adres. Ik baalde hier van maar wel gedaan natuurlijk. Toen mailde ze me hetzelfde adres als op de retoursticker. Vreemd!
Ik ben nog steeds fan van Pipstudio, maar het jumpsuit dat ik ontving leek niet op het jumpsuit zoals voorgesteld op de website. Het motief was anders verdeeld en daarom had het kledingstuk een hele andere look. De levering en de rest was heel snel. Maar het jumpsuit gaat helaas retour.
Ik vind het Pip Love Birds servies erg leuk, had mokken besteld, maar helaas kwam een mok al gebroken aan Jammer! Gelukkig loste de klantenservice het goed op door mij een vervanging te sturen.
Jammer dat het prachtige vloerkleed opgevouwen wordt verstuurd. Ik begrijp wel dat daarvoor gekozen wordt maar nu zitten er lelijke vouwen in die ik er zo vlug nog niet uit heb gekregen
1 year ago
Normaal bij terug sturen binnen de maand is het gratis ik heb wel 16,40 euro moeten betalen ??????
Retour policy. De retour is op kosten van de klant. Voor Belgische klanten betekent dit al snel een kost van +/- 15 euro want we moeten terugsturen naar een adres in NL ondanks dat de goederen blijkbaar uit een depot in B geleverd werden. Ik heb tot nu toe nog nooit een retour moeten doen maar mijn laatste bestelling wou ik terugsturen maar heb het niet gedaan omdat ik er teveel geld aan verloor, dus ik heb nu iets dat in mijn kast zal blijven liggen en ik zal 2x nadenken voor ik terug PIP bestel, verzendkosten, retourkosten en een Website zoeken waar al deze kosten er niet bijkomen. Eén pluspunt PIP verzendt snel en met BPost, da's al veel beter dan Post NL. Lieve groeten Martine
Mijn bestelling, een pijama en een kamerjas waren hier vliegensvlug :) Net zoals vorige bestellingen (servies-tapijt-computertas). Maar heel erg dun voor herfst en winter dus retourneerde ik alles met veel spijt want de kleuren en de print waren wél ok. Er zat geen enkel document in het pak dus het kostte me mails en mails en een dure betalende telefoon naar Nederland... Komt hopelijk goed :(
Maandagmorgen om 10.00 besteld, donderdagmiddag om 14.45 pas geleverd, terwijl reclame wordt gemaakt dat het de volgende dag zou worden geleverd. Pipdoos was aan een kant open en met bubbelplastic afgeplakt. Niet fraai om cadeau te geven. En het vogeltje wat met lint aan de etagere hangt hing er ook niet aan. Zat er los bij en haakje ontbreekt! Viel mij dus allemaal wat tegen.
Bestelling geplaatst. Vervolgens gingen er 3 dagen overheen en heb ik even gebeld waar mijn bestelling bleef, aangezien er staat "snelle verzending". Er bleek een deel van mijn order niet op voorraad te zijn. Uiteindelijk zelf maar met het voorstel gekomen om de andere kleden wel vast op te sturen. Deze waren netjes de volgende dag in huis.