pipstudio.nl

Certified since: Oct 14, 2020
pipstudio.nl fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

Feb 20, 2024
Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald. Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop. De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels! Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.

Oct 13, 2023
Wat kunnen jullie doen? Bezorg mijn bestelde producten! Vorig weekend besteld. Ze zouden 10 okt bezorgd worden maar dat is tot nu toe (13 okt 16:30 uur) niet gebeurd. Een e-mail hierover op 11 okt is niet beantwoord. Telefonisch waren jullie vandaag (vrijdagmiddag 16 uur) niet bereikbaar, heb 2e klacht gestuurd. Dus het lijkt mij wel duidelijk wat jullie te doen staat. Met wat korting voor het aangedane leed (tijdsbesteding 2 e-mails en 1 mislukt telefoontje plus ik kan nu dit weekend NIET gaan behangen) zou aardig zijn.

Reviews for pipstudio.nl

5 days ago
Ik heb de bestelling nog steeds niet binnen (14 dagen na bestelling) …. Hoop dat ik snel de bestelling zal ontvangen. 3 sterren is omdat ik hoop dat de behang stalen geweldig zijn en dat ik snel een keuze kan maken om behang rollen te bestellen. Daar hoop ik ook bij dat deze ook niet weer 2 weken op zich laten wachten.
Answer by pipstudio.nl
3 days ago
Hoi Anja, Fijn dat je nog even aan de bel trekt. We hebben je bestelling zojuist nogmaals doorgegeven aan Eijffinger, het bedrijf wat de stalen verstuurd. Laat het alsjeblieft even weten (via de mail) als je de stalen aan het einde van de week nog steeds niet ontvangen hebt. Met liefs, Pip
9 days ago
De dekbedhoezen zijn fantastisch. Ik schaam me om de grote hoeveelheid verpakkingsmateriaal waarin ze verstopt zaten.
Answer by pipstudio.nl
8 days ago
Hoi Mase, Dank je wel voor je recensie en wat fijn dat je tevreden bent met de dekbedhoezen. Kun je ons wat meer details geven over het gebruikte verpakkingsmateriaal van je bestelling? Pip probeert zo veel mogelijk om verspilling tegen te gaan. Zo krijg je van ons de orderbevestiging alleen nog maar digitaal en kun je een eventuele retour ook digitaal afhandelen. Maar er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering. Liefs, Pip
Feb 3, 2024
Bestelling laat lang op zich wachten.
Jan 2, 2024
Zorg dat er voldoende voorraad is van producten. Al regelmatig nee te horen gekregen. Het duurt ook erg lang voordat je weer kunt bestellen. Je verwacht van een officiële site dat ze kunnen leveren.
Dec 9, 2023

De verzendkosten zijn idioot

De verzendkosten en kosten om vervolgens iets te retourneren zijn belachelijk hoog. Zeker wanneer je het vergelijkt met andere webwinkels die Pop producten aanbieden en die kosten niet berekenen, zoals de Bijenkorf.
Dec 5, 2023

Mooi maar duur

De bloemen (4 takken) zijn mooi, maar het geheel is natuurlijk belachelijk duur. De verpakking waarin het kan, moet ook echt kleiner. Dit kan niet goed zijn voor het milieu.
VS
venkel s.
amsterdam
Dec 8, 2023
prijs /kwaliteit verhouding is zoek. De producten zijn mooi maar echt wel heel erg duur!
Dec 9, 2023
De klant beter op de hoogte houden van de verwachte leverdatum.
Sep 3, 2023

Mooi product, valse beloftes rond levertijden.

Mooi product, maar beloftes rond levertijd worden niet waargemaakt. Voor 23:59 besteld volgende dag in huis klopt niet. En als je dan voor avondlevering kiest, wordt het alsnog met daglevering verzonden. Dit weer aangepast via DHL, hierdoor heeft de verzending uiteindelijk 4 dagen in beslag genomen. Beetje jammer, doe op je site geen beloftes die je niet waar kunt maken.
JV
Oct 7, 2023
De prachtige dessins vind ik geweldig. Prijs/kwaliteit klopt niet. Prijzen zijn veel te hoog voor producten van matige kwaliteit. Grotere transparantie in de omschrijvingen van de producten. Wees daar eerlijk in. Als een product totaal niet voldoet aan de omschrijving is de teleurstelling bij de klant erg groot en komt die nooit meer terug.
Nov 10, 2023

Teleurgesteld in aankoop

Ik had kopjes besteld. De kopjes die ik had besteld waren van de winter editie. Ik had 1 keer vogel en 1 keer de hert aan geklikt. Helaas kreeg ik 2x de vogel . De kopjes zijn erg prijzig want je moet er meteen 2 tegelijk bestellen. Ik heb ook de pot met hert erop gekocht dus vandaar dat ik erg ben teleurgesteld
Nov 3, 2023
Kussenhoezen gekocht. Eerst 10 minuten bezig geweest om (verzend)verpakking te verwijderen. Wat een ergernis; karton, plastic, touwtjes, papier… pfff.. Hoezen vallen tegen, maar onmogelijk om ze weer terug in de verpakking te krijgen. Met een naaimachine kan je er nog iets ‘normaals’ van maken.
Oct 16, 2023

Prima tapijt,maar geen beloofd kado.

Tapijt is,net als ons eerdere tapijt,prima.Levering ook razendsnel,maar als er gezegd wordt op de side dat er die dag een tasje kado wordt gedaan bij iedere aankoop en dat is niet zo.Beetje jammer en eigenlijk valse reclame.
Apr 6, 2023
Ik heb gisteren een prachtig kleed binnen gekregen, maar helaas zat het opgevouwen in een doos. Nu zitten er allemaal vouwen in. Vind ik erg zonde bij een kleed van bijna 300 euro. Ik hoop dat ze nog verdwijnen.
JV
Aug 18, 2023

Brievenbus pakje?

Jullie kunnen bij verzend keuze aangeven of het pakje door de brievenbus past. Nu moest ik half Den Haag doorwandelen om een pakje op te halen wat gewoon door de brievenbus had gekund.
Oct 15, 2023
Je geeft aan ophalen op afhaalpunt. Vervolgens kiest Pip een andere vervoerder. En wordt het dus toch thuis bezorgd. Een vaas en kunstbloemen met regen is niet fijn.
SB
s b.
oppenhuizen
Apr 20, 2023
de bestelling met Post.nl verzenden zou ik wel op prijs stellen want mijn bestelling is zoek ik heb betaald en geen pakket ontvangen
AM
Annet M.
Almere
Nov 20, 2023
Op zich prima, oplossing was minder, jammer.
Sep 6, 2023

van Kwaliteit