pipstudio.nlReviews

certified since: 10/14/2020
updated on: 7/4/2022
pipstudio.nl is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria

At pipstudio.nl, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

certified since: 10/14/2020
updated on: 7/4/2022

Reviews for pipstudio.nl

Ai acheté en ligne le panneau melody blue. Achemine rapidement chez moi (2 jourscseulement!) J étais contente de voir que l imprimé correspondait à mes attentes. Mais 3 regrets: Que cette gamme ne soit pas vendue au rouleau alors qu il s agit d un motif qui se répète dans les 2 sens, horizontal et vertical. De plus, ma hauteur sous plafond est de 3.3m et le lé fait 2.8m de haut... Que le prix soit 1/3 plus cher au mètre courant que s il avait été vendu en rouleau Qu'à ce prix, la colle ne soit pas inclue puisqu il s agit d une petite surface. Mais merci pour le professionaliisme de l 'envoi ultra rapide, et la beauté de vos produits!

Ik heb een boeket van 5 kunstbloemen voor €79,95 ontvangen met daarin volgens de beschrijving bloemen van kunstzijde. Uiteraard zijn ze niet 100% van kunstzijde en zijn sommige elementen van van plastic, maar 1 bloem , de paarse sier ui die ik heb ontvangen is van 0 % zijde en 100% plastic. Toen ik hierover in app contact had kreeg ik het bericht dat iemand met mij hierover contact zou opnemen. Dat gebeurde niet, na zelf nabellen zou er een email komen. Hierin kreeg ik een korting van €6 op een volgend boeket, de bloem namen ze niet terug. Wel boden ze excuus aan en beloven de info op de site te veranderen. Ik heb aangegeven dat ik dit weinig vind gezien de prijs van het boeket en vroeg of het volgende boeket dan geen bloemen van 100% plastic bevatten. Hierop krijg ik geen antwoord.....slechte communicatie en service

Reviews for pipstudio.nl

After a week of ordering I’m still waiting for my order. Some told me they requested information to the courier, other told me it was being picked up from their warehouse. Disappointed that they didn’t immediately send me a replacement order while their sort their mess with the post office on their own rather than keeping me waiting until my order magically appears. First experience with Pip Studio. A very unhappy one.
Answer by pipstudio.nl
Hi, I am very sorry to hear about your and experience. I have personally contacted our customer service and they will look into it today and contact you as soon as they have the wright information. I hope your problem will be solved as quick as possible! Greetings, Pip
Ik heb de bestelling op vrijdag gedaan om 22:00u, en pas de spullen op dinsdag ontvangen. Ik had juist voor PIP Studio gekozen omdat daar de levering de volgende dag zou zijn (zaterdag), anders had ik beter voor bijvoorbeeld bol.com kunnen kiezen (voor dezelfde spullen), waarbij de retourmogelijkheden goedkoper zijn.
Answer by pipstudio.nl
Hoi, Wij vinden dit erg vervelend om te horen. Wij streven altijd naar onze reglementen alleen kan het soms helaas mis gaan met de postkantoren. Wij zullen dit zeker meenemen en kijken of we hier iets aan kunnen veranderen zodat het niet meer zo snel gebeurt! Groeten, Pip
Washandjes/gastendoekjes per 3, terwijl ik 4 en 1 wil! Ik kan ze niet per stuk bestellen. Dat vind ik erg vervelend. Dat kon vorig jaar gedeeltelijk nog wel. Nu heb ik ongelijke hoeveelheden.
verzendkosten waren al 5 euro, retourkosten ook nog eens 7 euro. erg slecht voor een artikel van 29,95. zou hier nooit meer bestellen.
Answer by pipstudio.nl
Hoi, Wij vinden het erg vervelend om dit te horen. Momenteel zijn wij druk bezig om dit probleem op te lossen en de ervaring gemakkelijker te maken voor onze klanten. Als er verdere vragen/klachten zijn kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, wij proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen! Groeten, Pip
Klantenservice via chat tot in de avond vond ik goed. Verpakking van het product was slecht, doos veel te krap en kapot. Producten gratis retourneren zou klantvriendelijker zijn.
Bij Smulders Textiel actie zelfde éénpersoons dekbedovertrek tweede halve prijs, maar bij Pip niet!
Answer by pipstudio.nl
Hi, we are very sorry to hear this. We have contacted our customer service and they will reach out as soon as possible. Greetings, Pip
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen Ria Verhallen
Answer by pipstudio.nl
Hoi, Wat vervelend om te horen. Er is contact opgenomen met de klantenservice en deze zullen zsm bij je terugkomen over de levering! Groeten, Pip
Website werkt niet. Medewerkers onbeleefd.
Answer by pipstudio.nl
Hoi anna, wat vervelend om te horen dat onze website het niet deed. Soms hebben wij helaas wat technische problemen die wij niet gelijk kunnen oplossen. We zullen het doorgeven aan onze IT! Groeten, Pip
De foto,s moeten duidelijk op de site komen. Je kunt nu het verschil tussen de grote van de kopjes niet goed zien. De korting kreeg ik ook niet via mijn ipad, het lukte wel op mijn man zijn laptop. De chat verliep goed met de medewerker. En het werd netjes verpakt afgeleverd.
Graag in een keer het hele overzicht in plaats van steeds aanvullen en verversen. Dat geeft zoveel irritatie als je wat aan het zoeken bent
Er werd een nieuw kopje verstuurd waar een deel gouden verf ontbreekt. Dat moeten ze voor verzending constateren.
Answer by pipstudio.nl
Hoi Christa, Wat vervelend om te horen, als je contact opneemt met onze klantenservice kunnen ze je hier mee helpen voor eventueel een nieuw kopje! groetjes, Pip
Het artikel is niet bezorgd terwijl dat al wel gebeurd had moeten zijn. Ik wacht nu op een vervolg van Pipstudio
Answer by pipstudio.nl
Hoi, Wat vervelend om te horen. Er is contact opgenomen met onze klantenservice en die zullen z.s.m. hierop terugkomen! groetjes, Pip
Prachtige borden. Helaas na 1e gebruik ( normale messen) al veel krassen in het matwitte gedeelte van het bord.
Kleurschema op de foto's was niet het kleurschema van het geleverde kleer
Niet binnen 24 uur bezorgd. Geen bericht van verstoring ontvangen.
Ik heb de bestelling niet ontvangen.
Inhoud van mokken vermelden