pipstudio.nl

Certified since: Oct 14, 2020
pipstudio.nl fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

Feb 20, 2024
Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald. Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop. De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels! Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.

Oct 13, 2023
Wat kunnen jullie doen? Bezorg mijn bestelde producten! Vorig weekend besteld. Ze zouden 10 okt bezorgd worden maar dat is tot nu toe (13 okt 16:30 uur) niet gebeurd. Een e-mail hierover op 11 okt is niet beantwoord. Telefonisch waren jullie vandaag (vrijdagmiddag 16 uur) niet bereikbaar, heb 2e klacht gestuurd. Dus het lijkt mij wel duidelijk wat jullie te doen staat. Met wat korting voor het aangedane leed (tijdsbesteding 2 e-mails en 1 mislukt telefoontje plus ik kan nu dit weekend NIET gaan behangen) zou aardig zijn.

Reviews for pipstudio.nl

MS
marion s.
Twijzel
Nov 10, 2023
retourbeleid erg slecht, zij kunnen beter tassen blijven maken dan kleding
Dec 4, 2023
Hoi, We vinden het erg vervelend om te horen dat het zo is gegaan. Wij hebben dit doorgegeven aan onze klantenservice en zullen zeker gaan kijken naar verbeterpunten! Groeten, Pip
Oct 26, 2023
De retourkosten zouden niet hoger mogen zijn dan de verzendkosten!
Sep 5, 2023
Levering gebeurt niet op gevraagde datum. Zeer ontgoocheld.
Sep 15, 2023
Hoi Veronique, Wat vervelend dat je je bestelling niet op de gevraagde datum hebt ontvangen. We hebben je bestelling even nagekeken en gezien dat het originele pakketje is kwijt geraakt tussen het magazijn en de vervoerder. Hoewel het pakketje nog altijd niet terecht is hebben we ondertussen de bestelling opnieuw verstuurd. Dit tweede pakketje is zo te zien ondertussen bezorgd. We zouden het natuurlijk heel fijn vinden als je na deze afhandeling je beoordeling wilt aanpassen.
Oct 5, 2023
Heb niets ontvangen. En krijg ook geen reactie
Nov 8, 2023
Ik heb m'n bestelling nog steeds niet binnen!
Dec 4, 2023
Hi, Onze excuses dat je bestelling nog niet is aangekomen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice via support@pipstudio.com, zodat we dit direct voor je kunnen oplossen. Liefs, Pip
AM
Annet M.
Almere
Nov 20, 2023
Op zich prima, oplossing was minder, jammer.
May 7, 2023

Staan items op de site die niet leverbaar blijken

Staan intekening de site die Niet leverbaar
Oct 24, 2023
Tijdig communiceren over de levertijd
Oct 4, 2023
Retournering gaat moeizaam
Oct 5, 2023
Hoi Femke, We zijn eventjes bezig geweest met je order zo aan te passen dat je de retour eenvoudig kunt aanmelden en afhandelen via de website. Als het goed is heb je hier eerder vandaag bericht over ontvangen. Laat het ons alsjeblieft even weten als we je ergens anders mee kunnen helpen.
Sep 6, 2023

van Kwaliteit