pipstudio.nl

Certified since: Oct 14, 2020
pipstudio.nl fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

Feb 20, 2024
Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald. Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop. De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels! Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.

Oct 13, 2023
Wat kunnen jullie doen? Bezorg mijn bestelde producten! Vorig weekend besteld. Ze zouden 10 okt bezorgd worden maar dat is tot nu toe (13 okt 16:30 uur) niet gebeurd. Een e-mail hierover op 11 okt is niet beantwoord. Telefonisch waren jullie vandaag (vrijdagmiddag 16 uur) niet bereikbaar, heb 2e klacht gestuurd. Dus het lijkt mij wel duidelijk wat jullie te doen staat. Met wat korting voor het aangedane leed (tijdsbesteding 2 e-mails en 1 mislukt telefoontje plus ik kan nu dit weekend NIET gaan behangen) zou aardig zijn.

Reviews for pipstudio.nl

Jan 18, 2024
Artikelen precies als op site
Jan 18, 2024
Prima en snelle levering.
Jan 27, 2024
goede kwaliteit
Jan 16, 2024
Jan 10, 2024
Dec 17, 2023
Mooie kopjes, makkelijk besteld, snel geleverd, goed verpakt. Wat een beetje raar was; er stond steeds een prijs van 6,37 en als ik af ging rekenen, ging dit terug naar oorspronkelijke prijs.
Dec 5, 2023
De verpakking voor de verzending kan de helft kleiner. Ik kreeg het product in een doos aangeleverd die 2x zo groot was. Niet nodig brengt onnodige kosten met zich mee
Dec 6, 2023
Snelle service, mooi product. Jammer dat er geen bijpassende hoeslakens met de lengte 220 zijn.
Dec 6, 2023
Netjes verpakt. Minpunt: er zit geen retourticket in.
Dec 10, 2023
Mooie producten en goede levering
Dec 1, 2023
Goede communicatie en service top!
Dec 2, 2023
Dec 12, 2023
Nov 29, 2023
Nov 29, 2023
Sep 29, 2023

Mooie kwaliteit viscose en fijn draagcomfort

Qua prijs-kwaliteitverhouding vind ik Pip iets voor de uitverkoop, maar nu toch voor een bloemig nachthemd uit de nieuwe collectie gezwicht. Mooie kwaliteit en pasvorm en fijn draagcomfort. En met een goed fijnwasmiddel blijft het mooi in de was.
Jul 2, 2023
Snelle en zorgvuldige verzending. De kleur van de jurk was niet helemaal gelijk aan de afbeeldingen. De foto’s lieten een meer oranje jurk zien, terwijl de ondergrond meer groen is. Maar voor mij was het prima.
Nov 10, 2023
L.S, Dat wat stuk aankwam werd moeiteloos vervangen. Één, eigenlijk twee punten 1; zet BREEKBAAR op de verzenddoos. 2; zet met een pijl, wat de bovenkant is!! Scheelt veel serviesgoed. Vr. Groet Helma.
Jun 1, 2023
Zeer snelle en correcte levering . Jammer dat 1 item een beetje minder mijn ding was want retour kosten vanuit België bleken wel zeer hoog . De vazen die ik heb bijgehouden zijn pareltjes .