pipstudio.nl

Certified since: Oct 14, 2020
pipstudio.nl fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

Feb 20, 2024
Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald. Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop. De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels! Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.

Oct 13, 2023
Wat kunnen jullie doen? Bezorg mijn bestelde producten! Vorig weekend besteld. Ze zouden 10 okt bezorgd worden maar dat is tot nu toe (13 okt 16:30 uur) niet gebeurd. Een e-mail hierover op 11 okt is niet beantwoord. Telefonisch waren jullie vandaag (vrijdagmiddag 16 uur) niet bereikbaar, heb 2e klacht gestuurd. Dus het lijkt mij wel duidelijk wat jullie te doen staat. Met wat korting voor het aangedane leed (tijdsbesteding 2 e-mails en 1 mislukt telefoontje plus ik kan nu dit weekend NIET gaan behangen) zou aardig zijn.

Reviews for pipstudio.nl

Mar 4, 2024
Mar 2, 2024
Feb 29, 2024
Feb 20, 2024

Jammer dat je (bijna) nergens de kleding kunt passen

BM
BJ M.
Wedde
Feb 6, 2024

Collecties langer op voorraad houden.

Jullie zouden de afzonderlijke delen van bepaalde collecties wat langer kunnen blijven leveren. Na aanschaf van een groter bed zou ik nog graag een passende matrashoes willen kopen (zie foto) Ook mijn Winterwonderland collectie wil ik graag uitbreiden. De meeste mensen kopen nu eenmaal niet alles in één keer en nu zijn verschillende items binnenkort niet meer verkrijgbaar. Erg jammer...
Feb 25, 2024

Prachtig vloerkleed

Het vloerkleed is prachtig: mooie heldere kleuren. Het enige minpuntje eraan is dat het slechts een bedrukking op een kleed betreft. Mijn kat vond het kleed namelijk ook zo mooi dat hij gelijk even zijn nageltjes erin zette, hetgeen een lichte beschadiging veroorzaakte. Je ziet dus dat de stof eronder gewoon wit is. Desalniettemin geniet ik erorm van dit prachtige vloerkleed.
Feb 17, 2024
Het porselein is feëriek en heel mooi getekent. Sprookjesachtig, nostalgisch ! Ik word gelukkig kofie te drinken uit zo een mooie tas of kop. Een mooie feel good voor gans de dag. Mij maakt het gewoon gelukkig na een moeilijke periode!
Feb 19, 2024
Na een foutieve bestelling, werd het zonder probleem geannuleerd en kon ik alsnog het goede bestellen , gewoon super fijn . De medewerker heeft me uitstekend geholpen. En verdient een dikke 10.
Feb 10, 2024

Verzending verliep prima, blouses gekreukt

Verzending verliep prima. Drie items besteld waarvan een badjas. Twee blouses waren zo gekreukt dat ik ze niet kon dragen zonder ze eerst helemaal te strijken. Dat was jammer.
Feb 21, 2024
Naast mooie producten ook prima klantenservice. Ben goed geholpen nadat bleek dat mijn bestelling niet compleet geleverd werd door post-nl omdat verpakking kapot was gegaan.
AK
Feb 10, 2024
Mooie theepot en mokken. Prachtig design. Snel geleverd. Ook koffiekopjes erg mooi. Begin van mijn nieuwe servies denk ik. Iedere maand wat bestellen
Feb 15, 2024

Duidelijke omschrijving van de…artikelen

Duidelijke omschrijving van de artikelen en duidelijke foto's van de artikelen. De bestelling is netjes en goed verpakt. Duidelijke track en trace.
Jan 29, 2024
Prachtige producten! Snelle verzending. Goed ingepakt. Fijne service. Heel tevreden en heel blij met het nieuwe servies. Aanrader!
Feb 22, 2024
Hele bestelling was ondanks er een kussensloop niet meer geleverd kon worden. Netjes afgehandeld met wat ik wel heb ontvangen.
Feb 9, 2024

Altijd tevreden

Al vaker bij pipstudio besteld en altijd tevreden geweest. Goed in contact, snelle afhandeling en snelle levering.
Jan 28, 2024

Goed, snel & mooie spullen!

Ontzettend snel geleverd, alles mooi ingepakt. En wat een mooie spullen! Zó blij met al m’n nieuwe Pip aankopen!