VONROC Danmark- Logo - reviews

VONROC Danmark

Jul 24, 2023
Gode produkter og hurtig og sikker levering - eller det man som forbruger forventer. Der hvor Vonroc især adskiller sig er på pris og service. Prisen er virkelig attraktiv, og service er best in class. Jeg manglede fx i en pakke 2 skruevinger... de kom 2 dage senere med en beklagelse. Jeg har ved en enkelt lejlighed returneret en vare (bestilt 2x) og hele returneringen foregik med smil på læben og besked om, at pengene var på vej retur til min konto.

May 20, 2023
God levering, men jeg ønskede desværre at aflevere produktet igen, hvor returneringsprocessen er lidt latterlig. 1) Først skal man selvfølgelig gøre opmærksom på, at man ønsker at sende varen retur, 2) herefter skal man udfylde en formular som man skal sende tilbage til VONROC, 3) for derefter at udfylde endnu en formular, 4) som man så skal printe ud og sætte på pakken. Ret omstændigt, især når man desværre ikke har en printer.

Reviews for VONROC Danmark

Virkelig gode produkter

Man kan altid stole på Vonroc. Det bedste sted at handle. Fantastiske produkter.
Answer by VONROC Danmark
Tak for din positive feedback! Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med vores produkter. Det betyder meget for os at have tilfredse kunder som dig. Vi sætter pris på din tillid og ser frem til at betjene dig igen i fremtiden. Hav en fantastisk dag! Rexi VONROC
Apr 4, 2024
kvaliteten af produktet i forhold til prisen overrasker mig meget.
Mar 21, 2024

Forsendelsen kommer til Aftalte tid.

Alt fungerer upåklageligt. Forsendelsen kommer. Til. Tiden.
Nemt at bestille og god information undervejs. Gode priser
Mar 21, 2024
håndstøvsugeren varer til det beskrevne og kom hurtigt
Apr 6, 2024
værktøjer godt i brug og til rimelige priser
Hurtig og hjælpsom betjening.
Answer by VONROC Danmark
Hej! Tusind tak for dine venlige ord! Vi er glade for at kunne hjælpe hurtigt. Vi sætter pris på din støtte og ser frem til at betjene dig igen snart! Rexi VONROC
18 hours ago
Lynhurtig og sikker levering