VONROC Danmark- Logo - reviews

VONROC Danmark

308 reviews in the last 12 months462 total reviews

Jul 24, 2023
Gode produkter og hurtig og sikker levering - eller det man som forbruger forventer. Der hvor Vonroc især adskiller sig er på pris og service. Prisen er virkelig attraktiv, og service er best in class. Jeg manglede fx i en pakke 2 skruevinger... de kom 2 dage senere med en beklagelse. Jeg har ved en enkelt lejlighed returneret en vare (bestilt 2x) og hele returneringen foregik med smil på læben og besked om, at pengene var på vej retur til min konto.

May 20, 2023
God levering, men jeg ønskede desværre at aflevere produktet igen, hvor returneringsprocessen er lidt latterlig. 1) Først skal man selvfølgelig gøre opmærksom på, at man ønsker at sende varen retur, 2) herefter skal man udfylde en formular som man skal sende tilbage til VONROC, 3) for derefter at udfylde endnu en formular, 4) som man så skal printe ud og sætte på pakken. Ret omstændigt, især når man desværre ikke har en printer.

Reviews for VONROC Danmark

Dec 18, 2023
God og hurtig service fin og nem hjemmeside som er let at finde ud af
Jan 13, 2024
bestilte og fik min vare hurtigt !👍
Jan 13, 2024
Fine produkter leveret til døren.
Jan 6, 2024
Rigtig hurtig expidit , bare godt
Dec 22, 2023
Dec 26, 2023
Dec 21, 2023
Dec 21, 2023
Dec 27, 2023
dem i bruger lyver om de har været og levere.vi var hjemme og de sagde de have været der. find nogle nye til at levere. post nord er noget lort.
Dec 30, 2023
Det er jo svært at vurdere, når pakken ikke er ankommet endnu 😕
Jul 24, 2023

Gode produkter, gode priser og bedste kundeservice

Jul 16, 2023

En af mine favoritbutikker online 👌🏼

Jeg har købt flere produkter på Vonroc og de skuffer ALDRIG 🙌🏼. Hverken på levering eller kvalitet af de produkter de har 👌🏼. Ikke sidste gang jeg handler der… Kun en stor og varm anbefaling herfra det er helt sikkert 🫶🏻. Håber deres kundeservice er ligeså god, hvis jeg nogensinde får brug for dem 😉.
May 6, 2023

Super service.

Jeg bestilte en pumpe der ved leveringen var defekt, pga. hård behandling under forsendelsen. Jeg sendt en mail med billeder af pumpen. Fik hurtigt svar om, at der ville blive leveret en ny uden beregning. Den kom 3 dage efter og var ok. Jeg kan kun varmt anbefale Vonrock.
Oct 26, 2023
Lidt problemer ved bestilling, adresse var ok. Men man skulle indtaste den igen, det er lidt omstændig! Produktet er fint og lever fuldt ud op til det jeg forventer. Skal jeg sige lidt negativt ? Okay en vægholder til jeres håndstøvsuger vil være smart.
Jun 6, 2023
Fra bestilling til modtagelse ingen problemer. Sår tvivl om indpakningen af produktet men tænker i har lavet test af holdbarheden af jeres produkter kontra reklamationer?
Aug 24, 2023

Vonroc serien er mit hjemme våben

Vonroc serien er mit altoverskyggende værktøj. produkterne er rimelige til prisen og meget holdbare. Et batteri til alle. Seneste skud på stammen, er en græstrimmer.
Jul 4, 2023
Købt tæpperenser kassen lignede noget der havde været ude for noget voldsomt var rep med tape og noget er brækket på maskinen men den virker som den skal så pyt. 😅👍