VONROC Danmark- Logo - reviews

VONROC Danmark

310 reviews in the last 12 months467 total reviews

Jul 24, 2023
Gode produkter og hurtig og sikker levering - eller det man som forbruger forventer. Der hvor Vonroc især adskiller sig er på pris og service. Prisen er virkelig attraktiv, og service er best in class. Jeg manglede fx i en pakke 2 skruevinger... de kom 2 dage senere med en beklagelse. Jeg har ved en enkelt lejlighed returneret en vare (bestilt 2x) og hele returneringen foregik med smil på læben og besked om, at pengene var på vej retur til min konto.

May 20, 2023
God levering, men jeg ønskede desværre at aflevere produktet igen, hvor returneringsprocessen er lidt latterlig. 1) Først skal man selvfølgelig gøre opmærksom på, at man ønsker at sende varen retur, 2) herefter skal man udfylde en formular som man skal sende tilbage til VONROC, 3) for derefter at udfylde endnu en formular, 4) som man så skal printe ud og sætte på pakken. Ret omstændigt, især når man desværre ikke har en printer.

Reviews for VONROC Danmark

7 days ago
6 days ago
Hej! Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at høre, at du er utilfreds. Hvis du har lyst til at kontakte os på service@vonroc.com, vil jeg meget gerne forsøge at gøre tingene bedre for dig. Jeg ser frem til at høre fra dig! Med venlig hilsen, Rexi VONROC
Feb 20, 2024

Dårlig kundeservice.

Jeg ringede til Vonrocs kundeservice, og fik lovning på at en dansktalende medarbejder ville ringe mig op, da min pakke var åben og der ligger mange løsdele, så kan ikke se om der mangler noget, da der heller ikke følger en samlevejledning med til nogle af produkterne. Dårlig stil, men måske en af grundene til priserne kan holdes nede.🙄
Mar 13, 2024
Hej! Tak for din vurdering. Vores dansktalende kollega var ikke tilgængelig, da du bad om det, og det beklager jeg meget. Du kan altid kontakte os på kundeservice, på service@vonroc.dk. Gør det venligst, så vi kan hjælpe dig videre med dit problem. Rexi VONROC
Mar 15, 2024

Problem med levering løstes fint.

Da min vare aldrig dukkede op måtte jeg kontakte kundeservice, fik at vide at pakken var væk og de sendte straks en ny som blev leveret hurtigt.
Mar 10, 2024
Der mangler dele til fitnessættet, en rem til fod og et håndtag. Vh Lisbet
Mar 13, 2024
Hej, jeg er her! Tak for din anmeldelse. Den var virkelig ikke god. Jeg foreslår, at du tager kontakt til os på service@vonroc.dk, så vi kan løse det! Håber at høre fra dig snart. Rexi VONROC
Mar 13, 2024
Jeg har endnu ikke modtaget børsten
Mar 13, 2024
Hej! Jeg beklager, at pakken ikke er nået frem til dig. Send venligst en e-mail til kundeservice på service@vonroc.dk, så løser vi naturligvis problemet for dig. Rexi VONROC
Feb 7, 2024
Jeg har haft en lille Svensk maskine i 15 år, som nu ikke kunne mere! Så jeg har en hvis erfaring med kvas-hukkere! Første gang jeg kørte med denne maskine, mærkede jeg straks, at den ikke kunne kvase det den kunne tage ind!! Åbningen er alt for stor! Og motoren er alt for svag, for lille!! Man meddeler i indholdsfortegnelsen, at den kan klare 45mm. grene!! Den kan bestemt ikke dette, heller ikke med selv det blødeste ved (Hyld, som har marg) Og handler det om Bøg-Eg, eller andre hårde sorter, kan den ikke klare mere end 20mm. Så kort sagt!! Den er lidt af en skuffelse!!! Hilsen Gross. H. Brejner
Feb 18, 2024
til pengene er kap- gering ok, men jeg er skuffet over, at der ikke er "blød" start på maskinen... men sådan er det. havde det stået i teksten var jeg nok ikke køber.
Feb 6, 2024
Produktet lever ikke op til min forventning. Lufttryk r då ringe at det dårligt kan pumpe en cykel.
Dec 27, 2023
dem i bruger lyver om de har været og levere.vi var hjemme og de sagde de have været der. find nogle nye til at levere. post nord er noget lort.
Jan 16, 2024
Måtte foretage 2 bestillinger for at få en faktura på 1 bordrundsav, men fik til gengæld tilsendt 2 bordrundsave med 2 dages mellemrum
Dec 30, 2023
Det er jo svært at vurdere, når pakken ikke er ankommet endnu 😕
May 20, 2023

Ærgerlig oplevelse ifm. retur

Jul 25, 2023
Købte højtrykrenser havde fået en transportskade ved ankomst skrev til kundeservice med foto om at de skulle sende mig en reservedel så jeg kun ne monter den. Men der er ingen svar ikke engang auto svar. Gør det bedre.
Sep 8, 2023
delene i pakken, som samles til den købte sav, var ikke de korrekte. Så jeg skulle til at bore nye huller og ændre på stativet for at få det til at virke.
Dec 15, 2023
Jeg bestilte vare hos jer ca. 5/12. Varen er ikke kommet endnu, og jeg må tro, at pakken er forsvundet, hvilket giver mig tab. Morten Boje.
Aug 25, 2023

Tæpperenser larmer

Hurtigt levering, og tæpperenseren virker som den skal, men den larmer ekstrem meget.
Nov 30, 2023
Der manglede et batteri og en oplader i 3 værktøjssæt - lidt uchecket
Jun 17, 2023
Jeg har ikke modtaget min varer,men har betalt.6 juni.
Aug 3, 2023
Åben og beskadiget emballage ved modtagelse.
Dec 2, 2023

forlag reaktionstid på en reklamation

forlag reakti0nstid på en reklamation