VONROC Danmark- Logo - reviews

VONROC Danmark

308 reviews in the last 12 months463 total reviews

Jul 24, 2023
Gode produkter og hurtig og sikker levering - eller det man som forbruger forventer. Der hvor Vonroc især adskiller sig er på pris og service. Prisen er virkelig attraktiv, og service er best in class. Jeg manglede fx i en pakke 2 skruevinger... de kom 2 dage senere med en beklagelse. Jeg har ved en enkelt lejlighed returneret en vare (bestilt 2x) og hele returneringen foregik med smil på læben og besked om, at pengene var på vej retur til min konto.

May 20, 2023
God levering, men jeg ønskede desværre at aflevere produktet igen, hvor returneringsprocessen er lidt latterlig. 1) Først skal man selvfølgelig gøre opmærksom på, at man ønsker at sende varen retur, 2) herefter skal man udfylde en formular som man skal sende tilbage til VONROC, 3) for derefter at udfylde endnu en formular, 4) som man så skal printe ud og sætte på pakken. Ret omstændigt, især når man desværre ikke har en printer.

Reviews for VONROC Danmark

9 days ago
Nemt at bestille og god information undervejs. Gode priser
Mar 22, 2024
Hurtig levering
4 days ago
Ved ikke
3 days ago
5 days ago
Mar 15, 2024

støvsuger/tæpperenser.

Vi købte en støvsuger/tæpperenser. Varen blev leveret hurtigt, og virker som forventet. Giver kun 4 stjerner, da rensevæske ikke var med, selvom der var annonceret at det fulgte med. Og senere reklamation om manglende rensevæske, har leverandøren ikke reageret på
Answer by VONROC Danmark
Mar 15, 2024
Hej, tak for din anmeldelse! Jeg kan ikke se, at vi har været i kontakt før. Send venligst en besked til service@vonroc.dk, så hjælper vi dig selvfølgelig med den manglende del. Rexi VONROC
Mar 14, 2024
Fornuftig kvalitet til prisen
Mar 11, 2024
Feb 13, 2024
God pris, et rimeligt produkt og hurtig levering. Produkt beskrivelsen kunne godt være bedre
Feb 9, 2024
Hurtig levering. Har ikke taget vaskeforlængeren i brug endnu.
Feb 13, 2024
Super hurtig levering.
Jan 13, 2024
Fine produkter leveret til døren.
Jan 6, 2024
hvem betaler momsen ???
Jul 4, 2023
Købt tæpperenser kassen lignede noget der havde været ude for noget voldsomt var rep med tape og noget er brækket på maskinen men den virker som den skal så pyt. 😅👍
Sep 13, 2023
jeg ville ønske I ville lade være at spørge At fordi jeg købe en lille ting, som en fugepistol, så skal bruge krudt på skemaer DET kan jeg ikke lide.
Dec 3, 2023
Let at finde udstyret, men forstyrrende at eksakt samme maskine med tilbehør er på hjemmesiden både til tilbudspris og normal pris
Jul 5, 2023

Leveringstiden kunne være bedre

Leveringstiden er meget lang til Danmark, 8 dage.. Hjemmesiden siger 2-4 dage Produktet lever helt op til prisen.
Dec 8, 2023
troede produktet var større, kan ikke huske om der var størrelses produkt info... Ellers alt godt
Jun 10, 2023
Indtil videre nem at bestille men lidt ustabil leveringer. Umiddelbart god kvalitet
Aug 31, 2023
Pris og kvalitet hænger godt sammen, leveringstiden er tilfredsstillende.