Certificate for kerbholz.com

No. XF8F39CE817296D9A8F2CA8E647D05CA7
 

Approved on
07/09/2017
Valid until
06/09/2018
Confirmed by
Jean-Marc Noël
Managing Director Trusted Shops GmbH
Details on the retailer
Details and terms and conditions of the Trusted Shops guarantee

Reviews for kerbholz.com



Good

4.31/5.00

    • 5 Stars
    • 4 Stars
    • 3 Stars
    • 2 Stars
    • 1 Star

The score is calculated based on the 48 Trusted Shops reviews collected since 03/07/2017.
In total, kerbholz.com has already collected 48 reviews.

    • Delivery
    • Goods
    • Customer service

Customer reviews

   
Date of publication
10/04/2018
Date of order
26/03/2018
10/04/2018
toph
5.00
Excellent

Date of publication
25/03/2018
Date of order
16/03/2018
25/03/2018
Was ok a little late, but i received all in good conditions
4.00
Good

Date of publication
08/03/2018
Date of order
17/02/2018
08/03/2018
EL RELOJ HA LLEGADO DEFECTUOSO, LO HE COGIDO DE LA CAJA Y SE LE HA CAIDO EL VIDRIO DE LA ESFERA. DECEPCIONADA
1.00
Very Poor

kerbholz.com replies: 12/03/2018
Dear customer, we are sorry for these circumstances. Of cause we will replace your watch. We have sent you further informations via email. Kind regards Your KERBHOLZ

Date of publication
04/03/2018
Date of order
25/02/2018
04/03/2018
Perfect
5.00
Excellent

Date of publication
01/03/2018
Date of order
19/02/2018
01/03/2018
Good delivery and Packaging box
5.00
Excellent

Date of publication
22/02/2018
Date of order
10/02/2018
22/02/2018
Very good delivery and packaging
5.00
Excellent

Date of publication
21/02/2018
Date of order
29/01/2018
21/02/2018
The shipment has not received yet. The site does not respond to my claims
1.00
Very Poor

kerbholz.com replies: 22/02/2018
Dear Customer, after an investigation your order has been deleivered to your P.O. Box on Feb. 06 2018. We will provide you with further informations via Email. Kind regards Your KERBHOLZ Team

Date of publication
13/02/2018
Date of order
03/02/2018
13/02/2018
very happy with the watch
5.00
Excellent

Date of publication
11/02/2018
Date of order
17/12/2017
11/02/2018
Very poor service. My product never arrived and after over two months and several e-mails to the customer service I received a reply that it must have been delivered at my neighbour (which is not the case) and never received a decent reply after that, so I had to involve my insurance
1.00
Very Poor

kerbholz.com replies: 23/03/2018
Dear Customer, as we solved your problem along with you we hope have will have some good times with you KERBHOLZ. Your KERBHOLZ-Team

Date of publication
06/02/2018
Date of order
25/01/2018
06/02/2018
I like the product.
Delivery was very bad : advertised 7 days for EU (Netherlands) it took over 10 days with no support from company : no answer to 2 of my e mails query and a "vague" yes this is all normal from telephone call. Unacceptable for product of this price.
So again, very nice product but very bad delivery/support, not as advertised.
2.33
Poor

kerbholz.com replies: 22/02/2018
We are verry sorry that your shippent took 11 days. We handed you delivery one day after your order to our logistics partner DHL. We alwayswant to offer our customers the best service. We are taking your case seriously and will discuss it with DHL. Kind regards Robert

Date of publication
27/01/2018
Date of order
18/01/2018
27/01/2018
Perfect
5.00
Excellent

Date of publication
25/01/2018
Date of order
11/01/2018
25/01/2018
Kind people, great job
5.00
Excellent

Date of publication
21/01/2018
Date of order
13/01/2018
21/01/2018
Great
5.00
Excellent

Date of publication
21/01/2018
Date of order
08/01/2018
21/01/2018
Thanks
5.00
Excellent

Date of publication
08/01/2018
Date of order
13/11/2017
08/01/2018
I have bought two kerbholz watches, one for me and the other for my boyfriend. During the second week I wear it, it fell down and broke the wood washer. They offer to me to pay for a reparation (40€) and they send me a new one. But they don't say to me that I have to wait more than a month.While I was waiting for my watch, my boyfriend's watch broke like mine. It could be bad luck but....
2.33
Poor

kerbholz.com replies: 15/01/2018
Dear Tamara, unfortunately your damage was not covered with the guarantee. So we offered you this as a sign of goodwill. After receiving your reclamation we handeled it within 3 weeks. We always try to be as fast as possible but during the christmas time it could take some more time. Kind regrads Your KERBHOLZ Team

Date of publication
07/01/2018
Date of order
30/12/2017
07/01/2018
excellent
5.00
Excellent

Date of publication
03/01/2018
Date of order
26/12/2017
03/01/2018
Beautiful optical glasses and other products. Very fast shipping and best customer service you can imagine. I will buy here again :)
5.00
Excellent

Date of publication
22/12/2017
Date of order
07/12/2017
22/12/2017
Top
5.00
Excellent

Date of publication
21/12/2017
Date of order
14/12/2017
21/12/2017
Wonderful watches, fast delivery
5.00
Excellent

Date of publication
19/12/2017
Date of order
12/12/2017
19/12/2017
okay
5.00
Excellent

Date of publication
18/12/2017
Date of order
11/12/2017
18/12/2017
Very good :)
4.67
Excellent

Date of publication
17/12/2017
Date of order
25/11/2017
17/12/2017
Delivery OK, packing OK, customer service, I cannot note.
5.00
Excellent

Date of publication
17/12/2017
Date of order
09/12/2017
17/12/2017
Perfect
5.00
Excellent

Date of publication
10/12/2017
Date of order
26/11/2017
10/12/2017
Excellent quality, nice and modern watch. Very easy and efficient order placement, fast and secure shipping.
5.00
Excellent

Date of publication
07/12/2017
Date of order
24/11/2017
07/12/2017
Happy customer
5.00
Excellent

Date of publication
06/12/2017
Date of order
25/11/2017
06/12/2017
Had one of the best shopping experiences every with Kerbholz. I made a mistake regarding my address when filling up the information form. I emailed them and received a quick and professional answer. Happy with all the shipping process and with the product received. Will definitely make other purchases in the near future.
5.00
Excellent

Date of publication
03/12/2017
Date of order
26/11/2017
03/12/2017
Perfect
5.00
Excellent

Date of publication
02/12/2017
Date of order
24/11/2017
02/12/2017
Very good product and great service
5.00
Excellent

Date of publication
29/11/2017
Date of order
15/11/2017
29/11/2017
no coment
4.33
Good

Date of publication
25/11/2017
Date of order
18/11/2017
25/11/2017
Very good
4.00
Good

Date of publication
18/11/2017
Date of order
11/11/2017
18/11/2017
Excellent
5.00
Excellent

Date of publication
06/11/2017
Date of order
26/10/2017
06/11/2017
Worst customer service I've ever experienced. I didn't receive my order and have to deal with it.
1.00
Very Poor

kerbholz.com replies: 15/11/2017
We are very sorry that your order hasn't been delivered to your address. This definitely should not happen. We have done everything in our power to locate the mistake and find you order. As we now found you order and located the mistake we granted you your money back as you requested. We still hope to welcome you as our customer again Kind regards Your Kerbholz-Team

Date of publication
05/11/2017
Date of order
21/10/2017
05/11/2017
Perfect product and on time Very satisfied
5.00
Excellent

Date of publication
05/11/2017
Date of order
20/10/2017
05/11/2017
Very good delivery and goood service to answer questions
5.00
Excellent

Date of publication
02/11/2017
Date of order
25/10/2017
02/11/2017
Really good product and shipment. Didn’t give the tracking number though but I think it was an IT problem
4.67
Excellent

Date of publication
23/10/2017
Date of order
25/09/2017
23/10/2017
Good delivery
4.33
Good

Date of publication
23/10/2017
Date of order
08/10/2017
23/10/2017
all good
4.00
Good

Date of publication
20/10/2017
Date of order
12/10/2017
20/10/2017
Beautiful watch, faatest delivery ever
5.00
Excellent

Date of publication
12/10/2017
Date of order
05/10/2017
12/10/2017
Nice
4.33
Good

Date of publication
12/10/2017
Date of order
05/10/2017
12/10/2017
Perfect
5.00
Excellent

kerbholz.com

kerbholz.com was certified by Trusted Shops on 07/09/2017.

Contact
Wilhelm-Mauser-Str. 14-16
50827 Köln
Germany
patrik@kerbholz.com
kerbholz.com
Owner
Vierfreunde GmbH
Wilhelm-Mauser-Str. 14-16
50827 Köln
Germany
Trade register
Amtsgericht Köln HRB 69132
Authorized representative
Mauritius Blees, Mat­thias Köppe, Adrian Roepe
Use other customers' experiences as a guideline!
Every order can be rated with up to 5 stars in the categories delivery, goods and customer service. Customers can review the shop up to 6 months after placing an order. The average rating of each review is calculated by figuring out the mean of the scores given for the three categories. The overall rating of the shop is the simple mean of all the average ratings of all the Trusted Shops reviews collected over the last 12 months. In their comments, customers can share their experience with kerbholz.com in their own words.

Calculation of the score is based on the overall rating
5.0 - 4.5Excellent
4.5 - 3.5Good
3.5 - 2.5Fair
2.5 - 1.5Poor
1.5 - 1.0Very Poor

Genuine customer reviews for more trust
Trusted Shops is the leading trust brand for online shopping in Europe. Trusted Shops perfoms automatic and manual checks on all reviews, because only genuine reviews really help customers to make the right purchasing decision.