ielm.se- Logo - reviews

ielm.se

40 reviews in the last 12 months259 total reviews

Good

Mar 14, 2024
Varan stämmer enligt beskrivning. Dock leveransen var inte bra upplevelse alls. Utlämningstället som är förval är knappt öppet längre därav valde jag hemleverans. Föraren kastade paketet på trappen!

Apr 18, 2023
Products from ielm are GREAT but post company UPS what they choose every time its worst company ever. Almost every time they put my products to another places 😤

Reviews for ielm.se

Mar 14, 2024
11 days ago
Kära kund, Först och främst vill vi tacka dig för att du delar din upplevelse med oss ​​och vi försäkrar dig att iELM-teamet kommer att fortsätta att erbjuda dig de bästa artiklarna för de små äventyren! Vänliga hälsningar! 😊❤
Feb 27, 2024
Quality and fast delivery.
Mar 12, 2024
22 hours ago
Bra kläder till aktiva barn
3 days ago
Mar 10, 2024
Mar 12, 2024
5 days ago
Very slow shipping. Still haven’t received shipping info after almost 2 weeks.
3 days ago
Kära kund, Vi hoppas att du accepterar våra uppriktiga ursäkter för din senaste upplevelse med oss. Vi vet hur viktigt det är för dig att snabbt få den information du efterfrågar, och att hålla dig nöjd är vår första prioritet. Vi tackar för din förståelse. Vänligen hitta detaljerna till din förfrågan via e-post.
Mar 7, 2024
Feb 18, 2024
Feb 19, 2024
Feb 14, 2024
Feb 14, 2024
Feb 13, 2024
Feb 13, 2024
Nov 29, 2023
This company chose worst delivery option ever. Ups all the time is some problem.
Dec 17, 2023
❤️❤️❤️
Dec 18, 2023
kära kund, Först och främst vill vi tacka dig för att du delar din upplevelse med oss, och vi försäkrar dig om att iELM-teamet kommer att fortsätta att förse dig med de bästa föremålen för dina små äventyr! En bra dag! 😊❤
Apr 18, 2023
Apr 20, 2023
Dear customer, We hope you accept our sincerest apologies for your recent experience with us. We know how important it is for you to quickly receive the information you request, and keeping you happy is our number one priority. We thank you for your understanding.
Sep 19, 2023
Älskar modellen, långa muddar på ben och armar. Färgen är precis som på bild. Bra kvalitet och står emot blåst och regn jättebra. Mycket bra produkt.
Apr 19, 2023
Love their overall, only one complain about the ending of the sleeves and lags when is rain they got wet but otherwise I love it
Sep 7, 2023
We are on our third order and everything was as expected. Superior quality for the price, the measurements were suitable
Jul 25, 2023
Bra produkter till bra priser. Jag har köpt till alla mina barnbarn från Ielm. Plagg som håller sig fina länge…
Jul 26, 2023
🤗❤ Thank you!
May 26, 2023
Har beställt två softshellsoveraller i maj, kom inom en vecka, inget krångel. Rätt modell och storlek.
May 29, 2023
🤗❤ Thank you!
Apr 8, 2023
Älskar utbudet, personligheten på hemsidan och perfekta kläder!
Aug 25, 2023
Good quality clothes, with beautiful patterns.