ielm.se- Logo - reviews

ielm.se

Mar 9, 2023
Köpte en overall när tösa var runt 6 månader som hon hade länge(började gå vid 9 månader). Vi har varit utan i ca 1 år men kom självklart tillbaka och köpte en då vi var så otroligt nöjda sist! Tösa valde gul och tog på sig den så fort den var upp packad och ville inte ta av den. Smidig och perfekt för busiga barn! Rekommenderar ielm alla dagar i veckan då det är ett tåligt plagg! Räknar dock med att den kommer slitas snabbare nu när hon är 3 år och kommer ha den bla på förskolan. Hon har storlek 98/104 och är lite mer långsmal så köpte i 104.

Apr 18, 2023
Products from ielm are GREAT but post company UPS what they choose every time its worst company ever. Almost every time they put my products to another places 😤

Reviews for ielm.se

Answer by ielm.se
Kära kund, Först och främst vill vi tacka dig för att du delar din upplevelse med oss ​​och vi försäkrar dig att iELM-teamet kommer att fortsätta att erbjuda dig de bästa artiklarna för de små äventyren! Vänliga hälsningar! 😊❤
Feb 14, 2024
Feb 14, 2024
Feb 13, 2024
Feb 13, 2024
Dec 17, 2023
❤️❤️❤️
Dec 18, 2023
kära kund, Först och främst vill vi tacka dig för att du delar din upplevelse med oss, och vi försäkrar dig om att iELM-teamet kommer att fortsätta att förse dig med de bästa föremålen för dina små äventyr! En bra dag! 😊❤
Nov 29, 2023
This company chose worst delivery option ever. Ups all the time is some problem.
Oct 31, 2023

Softshell overall

Sep 19, 2023
Älskar modellen, långa muddar på ben och armar. Färgen är precis som på bild. Bra kvalitet och står emot blåst och regn jättebra. Mycket bra produkt.
Apr 19, 2023
Love their overall, only one complain about the ending of the sleeves and lags when is rain they got wet but otherwise I love it
Sep 7, 2023
We are on our third order and everything was as expected. Superior quality for the price, the measurements were suitable
Jul 25, 2023
Bra produkter till bra priser. Jag har köpt till alla mina barnbarn från Ielm. Plagg som håller sig fina länge…
Jul 26, 2023
🤗❤ Thank you!
May 26, 2023
Har beställt två softshellsoveraller i maj, kom inom en vecka, inget krångel. Rätt modell och storlek.
May 29, 2023
🤗❤ Thank you!
Apr 8, 2023
Älskar utbudet, personligheten på hemsidan och perfekta kläder!
Mar 9, 2023
Supernöjd med varan å snabb leverans. Älskar deras overaller :)
Aug 25, 2023
Good quality clothes, with beautiful patterns.
Oct 20, 2023
Fast shopping, good cualite and fast shiping
Oct 18, 2023
Good information, speedy deliberativa.
Mar 19, 2023
Great delivery and great product!
Sep 5, 2023
Great company and very helpful!
Mar 17, 2023
Good quality fast delivery