bike-discount.de/enReviews

: 31,271Excellent

4.78

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

certified since: Jun 7, 2022
updated on: Jan 27, 2023
bike-discount.de/en is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At bike-discount.de/en, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more


certified since: Jun 7, 2022
updated on: Jan 27, 2023
bike-discount.de/en is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At bike-discount.de/en, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

Reviews for bike-discount.de/en

8,727 verified reviews in the last 12 months

31,271 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


10 days ago
I have used Bike-discount a few times.. at first I wasn't sure if it was a scam because they were a lot cheaper but the delivery to UK is always really fast with great comms.. I have never had any issues and now happily recommend to friends.. the only issue for some might be the 150Euro minimum spend.. for me it just means I buy more..
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


Jan 26, 2022
I am dissatisfied with my warranty claim. I sent item back for replacement, but got a refund - claiming the product was not in stock at the time. I was instructed to reorder the item, but at much higher price.
Report review

Show all critical reviews

Reviews for bike-discount.de/en

Sort by Latest first 
(119)
(83)
(155)
 Verified review
17 hours ago
Report review
Answer by bike-discount.de/en
13 hours ago
Dear customer, thank you for your review. We are very sorry that the package was damaged in transit to your country of delivery! We are already in contact with you and will of course settle the matter. We kindly ask for your understanding. Of course, you are welcome to contact us at any time if you have further questions.
 Verified review
2 days ago
Report review
Answer by bike-discount.de/en
13 hours ago
Dear customer, thank you for your review. We can understand your displeasure because you are eagerly waiting for your order. We packed the package within one business day and handed it over to our logistics partner. Unfortunately, the transportation time of the shipments to your delivery country take a little longer and we have no control over it. It is currently located at the airport. You are very welcome to contact us at any time via our contact form. We kindly ask for your understanding, thank you
 Verified review
2 days ago
Report review
Answer by bike-discount.de/en
13 hours ago
Dear customer, thank you for your review. We can understand your displeasure because you are eagerly waiting for your order. We packed the package within one business day and handed it over to our logistics partner. Unfortunately, the transportation time of the shipments to your delivery country take a little longer and we have no control over it. We kindly ask for your understanding, thank you.
 Verified review
2 days ago
Product was entirely different from photo
Report review
Answer by bike-discount.de/en
15 hours ago
Dear customer, thank you for your feedback. We are sorry that it seems you were not completely satisfied. Unfortunately, we cannot find any request from you in our system. Can we help you? Please feel free to contact us via our contact form or by e-mail.
 Verified review
2 days ago
Report review
Answer by bike-discount.de/en
15 hours ago
Dear customer, thank you for your feedback. We are sorry that it seems you were not completely satisfied. Unfortunately, we can't find any contact in our system. Can we help you? Please feel free to contact us via our contact form or by e-mail.
 Verified review
2 days ago
They offer goods that are not in stock. My order has been cancelled.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
15 hours ago
Dear customer, thank you for your feedback. We update the availability of the items in our shop at regular intervals. For technical reasons, the update can sometimes take a little while. In individual cases, this can lead to you being able to order an item that is actually not in stock. We apologise very much for this inconvenience. Thank you for your understanding.
 Verified review
2 days ago
i didn't received my orders order 04012302652 order 10122202287
Report review
Answer by bike-discount.de/en
15 hours ago
Dear customer, thank you for your review! I have checked your case. Unfortunately, I could not find any contact from your side in our system. Unfortunately, delivery to your country of delivery takes a little more time. I have checked the tracking. One order is already in your delivery country and is at customs, the other is in customs clearance at the airport. You are very welcome to contact us at any time via our contact form so that we can help you. Thank you for your understanding.
 Verified review
3 days ago
Sometimes very good prices, but also many times killed by the huge amount of shipping price and delivery times almost one week (sometimes more) to Portugal. One of the items I received was clearly on an opened packaging, but it was on good condition (SKS airspy AV). If not for the shipping price I would certainly buy more from this seller.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
16 hours ago
Dear customer, thank you for your kind review! We are really sorry that an item is apparently not in perfect condition. Unfortunately, on the part of logistics partners to your country the costs of delivery are relatively high, but we calculate our shipping costs for our customers as tight as an economy allows. Is there anything else we can help you with? You are very welcome to contact us at any time via our contact form. Thank you for your understanding!
 Verified review
3 days ago
Products are are packed and shipped quickly and prices are very competitive. Customer service is at times a bit unflexible and even rude and shipping chain to Finland is a bit flimsy with the end delivery. Different delivery companies don't pass each other all the needed delivery info and sometimes getting the package from the terminal 2 km away takes weeks. I strongly advice against using DPD delivery option if you live in Finland since they use Postnord to handle the delivery. Postnord is by far the least customer friendly company I have had to deal with.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
3 days ago
Dear customer, thank you very much for your kind review. We are pleased that you are satisfied with our shop and our product selection. Unfortunately, you seem to have had some inconvenience with the delivery in your country, we are really sorry about that. Perhaps it would actually be better if you chose a different logistics partner next time when ordering. It is indeed the case that our logistics partners are to be preferred individually and depending on the region. Perhaps your tip can help other customers. We would like to thank you for this and wish you much pleasure with the ordered items. Thank you for your understanding.
 Verified review
4 days ago
Report review
Answer by bike-discount.de/en
3 days ago
Dear customer, thank you for your review! Is there anything else we can help you with? You are very welcome to contact us via our contact form.
 Verified review
4 days ago
Ztracená zásilka "někde" mezi BD a DPD. Po třetím mailu odeslána nová.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
3 days ago
Dear customer, thank you for your review and we apologize very much for the inconvenience. We packed your package within one business day and handed it over to our logistics partner. Unfortunately, there seems to have been a problem in transit, we are truly sorry for that. We have reshipped your order and hope you enjoy the items you ordered. Thank you very much for your understanding.
 Verified review
5 days ago
No real possibility to return items for free. It says that you may return your purchase for free if the value is above 50€. Purchased item was too small even the size was selected correctly according to description
Report review
Answer by bike-discount.de/en
4 days ago
Dear customer, Thank you for your feedback. Our return conditions for your country of delivery can be viewed transparently on our website before the purchase. We therefore ask for your understanding for our procedure.
 Verified review
5 days ago
Long time members and spenders of over 1000eur a year should get some rabbat.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
4 days ago
Dear customer, thank you for your review. We are pleased that you enjoy ordering from us. As you can see from our company name, we regularly offer our customers outstandingly good discount prices and an exceptionally large selection of articles. We would be pleased if you would like to continue to benefit from this. Thank you for your understanding.
 Verified review
7 days ago
Report review
Answer by bike-discount.de/en
4 days ago
Dear customer, thank you for your review! Is there anything else we can help you with? You are very welcome to contact us via our contact form.
 Verified review
7 days ago
It took much longer than expected in terms of delivery notification and delivery period. Order was made and dispatched on Jan 4, 2023. However, just got a posted letter on 19 Jan to make local VAT payment. Payment was made this morning, Jan 20. and do expect the delivery in next 3 days. Moreover, there is surcharge fee of S$10.80 for handling fee. Though it was stated that DHL as the courier agent, it ends to Singapore Post and final delivery. Appreciate if you can send by FedEx in future. As an example, an order was placed with Europe company on Jan 10, the parcel was delivered to me on Jan 14. Moreover, the shipping rate is 1/2 of yours. rgds
Report review
Answer by bike-discount.de/en
7 days ago
Dear customer, thank you very much for your review! We are sorry that you are not completely satisfied with our shipping process. I will be happy to pass on your suggestions to the relevant department in our company. We wish you much pleasure with the ordered items and thank you for your understanding.
 Verified review
8 days ago
Report review
Answer by bike-discount.de/en
7 days ago
Dear customer, thank you for your review! Is there anything else we can help you with? You are very welcome to contact us via our contact form.
 Verified review
8 days ago
Report review
Answer by bike-discount.de/en
7 days ago
Dear customer, thank you for your review. Unfortunately, it seems that your order could not be fulfilled, we are sorry. Can we help you in any way? You are welcome to contact us via our contact form.
 Verified review
10 days ago
Aún no he recibido el pedido! Casi un mes esperando!🤬
Report review
Answer by bike-discount.de/en
9 days ago
Estimado cliente, gracias por su valoración, lamentablemente el paquete no pudo serle entregado debido a una información de dirección aparentemente incorrecta. A continuación, se entregó en una paquetería de su ciudad. La dirección de esta tienda de paquetería era visible en el seguimiento del envío. Lamentablemente, no recogió el paquete allí. Póngase en contacto con nosotros a través de nuestro formulario de contacto para que podamos ayudarle. Muchas gracias.
 Verified review
10 days ago
I received a broken product a they will not refund or replace,
Report review
Answer by bike-discount.de/en
10 days ago
Dear customer, thank you for your feedback. I have reviewed your case. A staff member will get back to you as this was not handled appropriately on our part. Of course, you can return the item to us and we will refund it or send you a replacement item. We apologize for the inconvenience and kindly ask for your understanding!
 Verified review
10 days ago
Experience was very good except for the payment process which was complicated. However when I got in contact with them they sorted out the issue immediately and professionally
Report review
Answer by bike-discount.de/en
10 days ago
Dear customer , thank you for the positive feedback. We regret that there were complications with the payment process. We are all the more pleased that we were able to help you quickly and wish you much pleasure with the ordered items.