bike-discount.de/en
Reviews:

15,100 reviews in the last 12 months53,227 total reviews  

4.81
Excellent

Trustmark
Valid

Includes Buyer Protection
Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Top positive review

Aug 16, 2023
 Verified review
Very efficient and well packed. The prices were also fair. The only minus point is regarding the delivery time. One day after this order, we bought some different products at a competitor (also German) and their products arrived 2 days earlier. We also used the same transport company. This wasn't that bad but comparing companies we would say that the competitor worked internally faster. Despite it, we strongly recommend bike-discount.de!!

Top negative review

May 28, 2024
 Verified review
Order some bike parts/tools in 7.05.2024 and received the order on 14.05.2024 with missing item inside, so I refuse the order and contact the seller(bike-discount.de) until 28.05 they did nothing to refund the money or to resolve the problem. First time in 9 years of orders from this webshop. Beware of this, if IT happens to you, never refuse the order because you will lose money and the remaining items from the order.
Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Reviews for bike-discount.de/en

Sort by  
Latest first
(206)
(215)
Reset
LF
Ludo F.
Boortmeerbeek
Dec 9, 2023
 Verified review
bring back the service point prices...
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 11, 2023
Dear customer, thank you for your feedback. Unfortunately, we cannot find any communication from you regarding the current process in our system. If you should have a problem with your ordered items, please contact us via our contact form. Thank you for your understanding.
Dec 7, 2023
 Verified review
Report review
Dec 7, 2023
 Verified review
Sent part of the order, and only informed me after posting,
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 8, 2023
Dear customer, thank you for your feedback. We would like to apologize for the inconvenience. The goods have now been delivered. Is there anything else we can do for you? Please feel free to contact us by e-mail or via our contact form. Thank you for your understanding.
Dec 4, 2023
 Verified review
Prices are hard to find out, one price shown on the goods but when you check out the prices are corrected to higher prices, that is very annoying. When asking support about why that is, no response at all, not good customer support. Besides that ok.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 4, 2023
Thank you for your order and your review. We are sorry that you apparently had difficulty understanding the price display in our webshop. I have checked your details: unfortunately I can't find a request from you in our system. Perhaps you would like to contact us again via our contact form so that you use the correct address? However, I can already explain to you that orders must be processed with destination country tax. This means that the VAT of the country of delivery will be applied. It is best to enter your country of delivery on our website from the outset so that the correct price is displayed. If you have any further questions, we will be happy to help you at any time.
Dec 4, 2023
 Verified review
delivery option for international order
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 4, 2023
Dear customer, thank you for your order and your review. We offer our customers shipping via various logistics partners, including abroad. I can already tell you that we are already planning another, very interesting, international shipping method for the future. If there is anything else we can do for you, we will be happy to help again at any time.
Dec 1, 2023
 Verified review
The product had some small product. No about function but visual, probably lot of packaging and unpackaging.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 4, 2023
Dear customer, thank you for your order and your feedback. We are sorry to hear that you are not entirely satisfied with the packaging of the item. However, we hope you enjoy the products you ordered, and we are always happy to help.
Nov 28, 2023
 Verified review
YOU CAN IMPROVE DELIVERY TIME BY SENDING NOT WITH DHL !!!
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 29, 2023
Dear customer, thank you very much for your order and your review. We are sorry that our logistics partner apparently took a little longer. A tip: Did you know that you can choose between different transport companies? Perhaps a different shipping service provider is better qualified in your region. Thank you for your patience and understanding.
Nov 28, 2023
 Verified review
There was a problem in shipping. Im waiting my order already more then 20 days. By tracker its still stucked in Germany.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 28, 2023
Thank you for your order and your review. We are sorry that there appear to have been delays in transport. I have checked your details: we processed your order immediately and handed it over to our logistics partner the next day. According to the shipment tracking, it is still on its way. We have already initiated an enquiry with our logistics partner. We are of course still here for you at any time and will find a solution if there are any further delays. Thank you for your patience and understanding.
Nov 25, 2023
 Verified review

Add possibility to international courier.

Only thing I’d like to be different, is the selection of couriers. When shipping outside Germany both DHL (Deutsche post ) and DPD hands the package over to the local post service - from experience this causes several days of delay and uncertainty. It would be better if you could add international courriers like GLS with them it is easier to track and have packages delivered to a service point.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 27, 2023
Thank you for your order and for your feedback. In fact, we are already preparing to offer you more interesting shipping options for international shipping in the future.
Nov 23, 2023
 Verified review
Report review
Nov 21, 2023
 Verified review
Box was right but inside the box what i order was wrong. Wrong size Pipe.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 21, 2023
Dear customer, thank you for your order and your feedback. We are very sorry that you have apparently experienced some inconvenience. Unfortunately, we cannot find any enquiry from your side in our system. We would love to help you: You are welcome to contact us at any time via our contact form.
Nov 20, 2023
 Verified review
No delivery yet even after 3 weeks. Almost 21 days now and package still not delivered. Shipping services could be improved and tracked for customer to know the status. DHL site doesn’t say anything expect “ready for air freight” for last 2 weeks.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 20, 2023
Dear customer, thank you for your order and feedback. We are sorry that your order has not yet been received. I have checked your details. We have processed your order very quickly and handed it over to our logistics partner within one day. You are ordering from a distant country that requires customs clearance. Unfortunately this can take longer and we have no direct control over this. I see that you have already contacted our customer service department. We will do our best to help you and have already started an enquiry with our logistics partner. However, we are confident that you will still receive your order. We are always available to answer any questions you may have. Thank you for your patience and understanding.
Nov 20, 2023
 Verified review
Where is my item...? The tracking says it has not left Germany.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 20, 2023
Dear customer, thank you for your order and feedback. We are sorry that your order has not yet been received. I have checked your details. We have handed over your order to our logistics partner within one day. For delivery to your distant country, the shipment will need to be transported by various means of transport and customs procedures will be required. Unfortunately these can take longer and we have no direct control over them. I have checked your details and see that you have not yet contacted us. You are welcome to contact us by email or our contact form at any time so that we can initiate an enquiry with our logistics partner. We would like to assure you that we will help you in any case. However, we assume that the order will still be delivered to you correctly. We are always available for any queries you may have, so please feel free to contact us at any time. We thank you for your patience and understanding.
Nov 20, 2023
 Verified review
Delivery is always delayed
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 20, 2023
Dear customer, thank you for your order and feedback. We are sorry that your order has not yet been received. I have checked your details. Once again, we have processed your order very quickly and handed it over to our logistics partner within one day. You are ordering from a distant country that requires customs clearance. Unfortunately this can take longer and we have no direct control over this. I see that you have already contacted our customer service department. We will definitely help you and have already started an enquiry with our logistics partner. However, we are confident that you will still receive your order. We are always available to answer your questions. We thank you for your patience and understanding.
Nov 19, 2023
 Verified review
Make it clearer that taxes will be applied. I went through the sale process to the point of checkout and nowhere was it indicated that anything other than shipping would be applied to the order.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 20, 2023
Dear customer, thank you for your order and feedback. We are sorry that you were not completely satisfied. There are several places on our website where we make explicit reference to applicable customs duties. For our customers from the UK, we also have a detailed and separate information page. Thank you for your understanding.
Nov 16, 2023
 Verified review
O still haven't received the order. Very slow!!
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 16, 2023
Dear customer, thank you very much for your order and your review. We are sorry that the transport of your order is taking a little longer. I have checked your details: we handed over your order to our logistics partner on the same day. Apparently the delivery to your country of delivery is taking a little longer than expected. Unfortunately, I cannot find any request from you in our system. You can of course contact us at any time so that we can help you further. We can initiate an enquiry with the logistics partner. Thank you for your patience and understanding.
Nov 14, 2023
 Verified review
I bought a product that got cheaper overnight. They didn't bother to take my 2nd email into consideration and i received no answer. No refund with the 3 euro difference. But It's about principle, not money.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 15, 2023
Dear customer, thank you for your order and comment. We are indeed able to adjust our prices. We regularly offer new and excellent deals to our customers. Price adjustments are standard practice and sales are made at the price in effect at the time of purchase. We have checked your details: In this case, we will refund you the difference once as a gesture of goodwill. However, please note for the future that the current price will always apply and is binding, and that offer prices announced subsequently cannot of course be claimed retrospectively. Thank you for your understanding.
Nov 13, 2023
 Verified review
It's been so long since I ordered my shoes, that I can't remember what they're gonna look like.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 14, 2023
Thank you for your order and feedback. We are very sorry that there seems to be a delay in the shipping process. I have checked your details and I can see that we have processed the shipment quickly and handed it over to our logistics partner. Our customer service team is currently processing your request. We will contact the logistics partner immediately and investigate. It is possible that the shipment is currently being processed by customs. In any case, we are here to help and are available at all times. We thank you for your patience and understanding.
Nov 13, 2023
 Verified review
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 13, 2023
Dear customer, thank you for your feedback and enjoy your order. Is there anything else we can do for you? You are very welcome to contact us at any time using our contact form.
Nov 12, 2023
 Verified review
Hard return policy
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 13, 2023
Dear Customer, Thank you for your order and your feedback. We are pleased that you are benefiting from our low prices. In order to continue to offer you the best prices possible, we are unfortunately unable to offer free returns for all countries. However, we regularly review our options and are committed to offering our customers fair terms and conditions. You can view our return policy for your country of delivery on our website at any time before making a purchase. We ask for your understanding of our policy.