bike-discount.de/enReviews

: 31,271Excellent

4.78

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

certified since: Jun 7, 2022
updated on: Jan 26, 2023
bike-discount.de/en is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At bike-discount.de/en, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more


certified since: Jun 7, 2022
updated on: Jan 26, 2023
bike-discount.de/en is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At bike-discount.de/en, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

Reviews for bike-discount.de/en

8,727 verified reviews in the last 12 months

31,271 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


10 days ago
I have used Bike-discount a few times.. at first I wasn't sure if it was a scam because they were a lot cheaper but the delivery to UK is always really fast with great comms.. I have never had any issues and now happily recommend to friends.. the only issue for some might be the 150Euro minimum spend.. for me it just means I buy more..
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


Jan 26, 2022
I am dissatisfied with my warranty claim. I sent item back for replacement, but got a refund - claiming the product was not in stock at the time. I was instructed to reorder the item, but at much higher price.
Report review

Show all critical reviews

Reviews for bike-discount.de/en

Sort by Latest first 
(119)
(155)
 Verified review
Dec 27, 2022
Spain Shipping costs €4.49 Free starting from €100.00 Portugal Shipping costs €9.99 Reduced from €250.00 €5.99 Guten Morgen, Ich bin Portugiese und Ihr Kunde ist schon lange dort, aber ich bin unzufrieden mit den Versandkosten, die für Portugal und einen großen Unterschied für Spanien bestehen, wie ich hier zeige. Es wäre gut, wenn wir die gleichen Portes hätten, damit wir mehr kaufen würden. Dieser Unterschied wird nicht verstanden, wir befinden uns auf derselben Halbinsel Danke Kompliment Schöne Ferien Antonio Fialho
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 27, 2022
Lieber Kunde, danke für Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass wir Sie zu unseren zufriedenen Kunden zählen dürfen. Zu den Versandkosten möchten wir Ihnen gerne erklären: Die von uns berechneten Versandkosten hängen zusammen mit den Kosten, die unser Logistikpartner uns für die Beförderung berechnet. Diese können tatsächlich sehr unterschiedlich ausfallen, auch wenn Länder sich in geografischer Nähe zueinander befinden. Wir bitten dafür freundlich um Verständnis und wünschen Ihnen ebenfalls schöne Ferien.
 Verified review
Dec 26, 2022
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 27, 2022
Dear customer, thank you for your review. Something did indeed go wrong and we must sincerely apologize. Of course, you will be refunded the item as soon as we receive it. Thank you for your understanding.
 Verified review
Dec 26, 2022
In the last order the bars expired in 12/2022
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 27, 2022
Dear customer, thank you for your evaluation. You have received the item you were complaining about as ordered. When you placed your order, we transparently pointed out that the best-before date was December 2022. This information was also noted on the invoice and leads to the significantly reduced price. We kindly ask for your understanding.
 Verified review
Dec 26, 2022
All! Everything went wrong! It's impossible for something to go so wrong. incompetence! I've been waiting for some articles since 7Dec22. DHL says it doesn't know where the goods are and Bike Discount doesn't tell me anything concrete. A shame!
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 27, 2022
Dear customer, thank you for your evaluation. I have reviewed your case. Your order was packed and handed over to our logistics partner on the same day. Unfortunately, there were apparently difficulties with the delivery. The tracking shows several unsuccessful delivery attempts. We had already contacted you to clarify the situation. The parcel is now on its way to a parcel shop at your delivery location, one of our service employees will contact you and provide you with the address details of the service point. Please feel free to contact us again if this is not successful. Thank you for your understanding.
 Verified review
Dec 26, 2022
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 27, 2022
Sehr geehrter Kunde, danke für Ihre Bewertung! Wir haben Ihre Bestellung zügig bearbeitet und sie ist Ihnen zeitnah zugestellt worden. Können wir noch etwas für Sie tun? Gerne können Sie uns jederzeit über unser Kontaktformular oder per E-Mail ein Feedback geben- wir sind immer bemüht, uns zu verbessern.
 Verified review
Dec 25, 2022
Purchased and gave credit card details then told no payment made
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 27, 2022
Dear customer, thank you for your feedback. There seems to have been a problem with your requested payment method. Can we help you? Please feel free to contact us via email or contact form. Thank you for your understanding.
 Verified review
Dec 24, 2022
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 27, 2022
Dear customer, thank you for your feedback. Something went wrong in the shipping process and we must apologize. We have already started an investigation and will get back to you shortly. Feel free to contact us at any time if you have any further questions. Thank you for your understanding.
 Verified review
Dec 24, 2022
Worst customer service in the internet
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 27, 2022
Dear customer, thank you for your review. I have reviewed your case. Your order was packed and handed over to the logistics partner within one working day. Unfortunately, there were apparently problems on the part of the logistics partner. Unfortunately, the shipping time cannot be accurately predicted and we cannot influence it. However, as I could see in the tracking, the package was still delivered to you on time. Thank you for your understanding.
 Verified review
Dec 22, 2022
Not sure why I cant pay via Amazon Pay to which the website directed me?
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 22, 2022
Dear customer, thank you for your feedback. Unfortunately, we cannot find any communication from you about this in our system. If you have any problem with the payment method, please contact us via our contact form or email. Thank you for your understanding.
 Verified review
Dec 19, 2022
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 20, 2022
Dear customer, thank you for your feedback. Unfortunately, we cannot find any communication in our system from you. If you have any problem with your ordered items, please contact us via our contact form or email. Thank you for your understanding.
 Verified review
Dec 19, 2022
When you pay for deliver with a particular courier they should deliver & not some other company
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 19, 2022
Dear customer, thank you for your feedback. We would like to apologize for the inconvenience. The goods are considered delivered in the meantime. Is there anything else we can do for you? Please feel free to contact us by e-mail or via our contact form. Thank you for your understanding.
 Verified review
Dec 19, 2022
still need to resolve very late delivery issues.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 19, 2022
Dear customer, thank you for your feedback. We would like to apologize for the inconvenience. The goods are considered delivered in the meantime. Your request will be processed immediately. We thank you for your understanding.
 Verified review
Dec 18, 2022
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 19, 2022
Dear customer, thank you for your feedback. We are of course sorry that you were not satisfied with a product and therefore had to complain about it. Appropriate differences and measures have already been taken. Is there anything else we can do for you? Please feel free to contact us.
 Verified review
Dec 18, 2022
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 19, 2022
Dear customer, thank you for your feedback. Unfortunately, we cannot find any communication in our system from you. If you have any problem with your ordered items, please contact us via our contact form or email. Thank you for your understanding.
 Verified review
Dec 18, 2022
I would like to point out that the site is very convenient, everything is clear, a wide variety of products at good prices, I would like to point out that there is one thing that is not reasonable, and that is the shipping cost compared to the product's arrival time, the shipping cost is 23 euros, which is an expensive price for shipping that takes over a month to arrive, Amin believes there is room for improvement and has continued to be a loyal Bike-Discount customer Thanks
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 19, 2022
Dear Customer. Thank you for your feedback. We are constantly working on our services to optimize and improve them. Thank you for your understanding.
 Verified review
Dec 17, 2022
I still no receive my order
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 19, 2022
Dear customer, thank you for your feedback. We would like to apologize for the inconvenience. The goods are considered delivered in the meantime. Is there anything else we can do for you? Please feel free to contact us by email or via our contact form. Thank you for your understanding.
 Verified review
Dec 17, 2022
3-5 days became 3 weeks lead time. Bike was on stock, but was not (needed to be assembled which took 1.5 weeks itself). Bike is nice and worth the money.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 19, 2022
Dear customer, thank you for your feedback. I have reviewed your case. We would like to apologize for the delay. Is there anything else we can do for you? Feel free to contact us by email or by using our contact form. Thank you very much.
 Verified review
Dec 17, 2022
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 19, 2022
Estimado cliente, gracias por su comentario. Sentimos no haber podido hacerle justicia. Si tiene algún problema con los artículos pedidos, póngase en contacto con nosotros a través de nuestro formulario de contacto o por correo electrónico. Gracias por su comprensión.
 Verified review
Dec 16, 2022
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 16, 2022
Dear customer, thank you for your feedback. Unfortunately, we cannot find any communication in our system from you. If you have any problem with your ordered items, please contact us via our contact form or email. Thank you for your understanding.
 Verified review
Dec 16, 2022
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 16, 2022
Dear customer, thank you for your feedback. Unfortunately, we cannot find any communication in our system from you. If you have any problem with your ordered items, please contact us via our contact form or email. Thank you for your understanding.