bike-discount.de/en
Reviews:

14,760 reviews in the last 12 months52,015 total reviews  

4.80
Excellent

Trustmark
Valid

Includes Buyer Protection

Certified since: Jun 7, 2022
The Trustmark indicates trustworthy online retailers.
bike-discount.de/en fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
  • Verified identity
  • Encrypted data transfer
  • Clear ordering process

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €20,000. Find out how this secures your transaction.

Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Top positive review

Aug 16, 2023
 Verified review
Very efficient and well packed. The prices were also fair. The only minus point is regarding the delivery time. One day after this order, we bought some different products at a competitor (also German) and their products arrived 2 days earlier. We also used the same transport company. This wasn't that bad but comparing companies we would say that the competitor worked internally faster. Despite it, we strongly recommend bike-discount.de!!

Top negative review

Mar 26, 2024
 Verified review
price of the bikes are good but no emails saying you have bought it and the waiting time to recieve it 20 to 26 days :-( bought an ebike there 11days again and havent heard anyhting yet (no email saying thanks for.... or we will ship your bike asap ......)
Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Reviews for bike-discount.de/en

Sort by  
Latest first
(211)
(111)
Reset
Dec 11, 2023
 Verified review
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 12, 2023
Dear customer, thank you for your review and your order! Is there anything else we can help you with? You are always welcome to contact us at any time via our contact form.
Dec 11, 2023
 Verified review
Long time delivery
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 11, 2023
Dear customer, unfortunately there were bottlenecks in our logistics chain due to a sharp increase in sales. This has slightly increased the delivery time for individual customer orders. We apologize for any inconvenience this may have caused.
Dec 9, 2023
 Verified review

DHL Delivery Mistake

I ve got the order in a short time and without any trouble. But DHL did not arrange any delivery date and just put it in front of my apartment without inform me. They got no confirmation from my side. This sth you should check with them and improve your online shopping. Thanks
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 11, 2023
Dear customer, thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience. We are constantly working to improve our services. Is there anything else we can do for you? Please feel free to contact us by e-mail or via our contact form. Thank you very much.
LF
Ludo F.
Boortmeerbeek
Dec 9, 2023
 Verified review
bring back the service point prices...
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 11, 2023
Dear customer, thank you for your feedback. Unfortunately, we cannot find any communication from you regarding the current process in our system. If you should have a problem with your ordered items, please contact us via our contact form. Thank you for your understanding.
Dec 7, 2023
 Verified review
Report review
Dec 5, 2023
 Verified review
Modul de ambalare neadecvat, și timpul de expediere prea mare, fir de transport cu care colaborează execrabila coletul a ajuns foarte deteriorat, rupt.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 6, 2023
Dear customer, we are deeply sorry for the difficulties you have apparently experienced. Unfortunately, we cannot find any contact from you in our system regarding this matter. Is there anything else we can do to help you? Please contact us via our contact form.
Dec 4, 2023
 Verified review
Prices are hard to find out, one price shown on the goods but when you check out the prices are corrected to higher prices, that is very annoying. When asking support about why that is, no response at all, not good customer support. Besides that ok.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 4, 2023
Thank you for your order and your review. We are sorry that you apparently had difficulty understanding the price display in our webshop. I have checked your details: unfortunately I can't find a request from you in our system. Perhaps you would like to contact us again via our contact form so that you use the correct address? However, I can already explain to you that orders must be processed with destination country tax. This means that the VAT of the country of delivery will be applied. It is best to enter your country of delivery on our website from the outset so that the correct price is displayed. If you have any further questions, we will be happy to help you at any time.
Dec 4, 2023
 Verified review
delivery option for international order
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 4, 2023
Dear customer, thank you for your order and your review. We offer our customers shipping via various logistics partners, including abroad. I can already tell you that we are already planning another, very interesting, international shipping method for the future. If there is anything else we can do for you, we will be happy to help again at any time.
Dec 3, 2023
 Verified review
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 4, 2023
Dear customer, thank you for your review and your order! Is there anything else we can help you with? You are very welcome to contact us at any time via our contact form.
Dec 1, 2023
 Verified review
The product had some small product. No about function but visual, probably lot of packaging and unpackaging.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 4, 2023
Dear customer, thank you for your order and your feedback. We are sorry to hear that you are not entirely satisfied with the packaging of the item. However, we hope you enjoy the products you ordered, and we are always happy to help.
Nov 29, 2023
 Verified review
Slow reaction and shipping time. Not communicative to work out the issues or provide information on shipping.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Dec 4, 2023
Dear customer, thank you for your order and your comment. We regret that we were unable to fully satisfy you. I have checked your details. Our logistics partner took a little longer than expected to deliver, we are sorry about that. According to the shipment tracking, the parcel has now been delivered. I could see that our customer service has answered your questions. Did you possibly have a problem with the mail reception? Of course, you can always contact us if you have any further questions. We hope you enjoy the items you have ordered.
Nov 28, 2023
 Verified review
YOU CAN IMPROVE DELIVERY TIME BY SENDING NOT WITH DHL !!!
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 29, 2023
Dear customer, thank you very much for your order and your review. We are sorry that our logistics partner apparently took a little longer. A tip: Did you know that you can choose between different transport companies? Perhaps a different shipping service provider is better qualified in your region. Thank you for your patience and understanding.
Nov 25, 2023
 Verified review

Add possibility to international courier.

Only thing I’d like to be different, is the selection of couriers. When shipping outside Germany both DHL (Deutsche post ) and DPD hands the package over to the local post service - from experience this causes several days of delay and uncertainty. It would be better if you could add international courriers like GLS with them it is easier to track and have packages delivered to a service point.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 27, 2023
Thank you for your order and for your feedback. In fact, we are already preparing to offer you more interesting shipping options for international shipping in the future.
Nov 24, 2023
 Verified review
Посылка пришла не полностью. 2 части из 19 не были доставлены
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 24, 2023
Dear customer, thank you for your order and your review. We are sorry that there appears to have been some inconvenience. Unfortunately, I cannot find any communication from you on the matter using the contact details stored in the system. Please feel free to contact us directly, we would be very happy to help you. Thank you for your understanding.
Nov 23, 2023
 Verified review
Report review
Nov 13, 2023
 Verified review
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 13, 2023
Dear customer, thank you for your feedback and enjoy your order. Is there anything else we can do for you? You are very welcome to contact us at any time using our contact form.
Nov 12, 2023
 Verified review
Hard return policy
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 13, 2023
Dear Customer, Thank you for your order and your feedback. We are pleased that you are benefiting from our low prices. In order to continue to offer you the best prices possible, we are unfortunately unable to offer free returns for all countries. However, we regularly review our options and are committed to offering our customers fair terms and conditions. You can view our return policy for your country of delivery on our website at any time before making a purchase. We ask for your understanding of our policy.
Nov 11, 2023
 Verified review

complicated delivery

problem with transport. it was not delivered to DHL as stated, but it was sold to Czech Post. Czech Post is the worst delivery company. The price of transport was too high for the quality of this service. please do not entrust all parcels to the Czech post office! deliver by courier to the client like other German e-shops.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 13, 2023
Thank you for your order and your review. We are sorry that you have apparently experienced some inconvenience. Please note: When shipping with "DHL Paket", DHL hands over the shipment to the national carrier at the border. We are working on offering transport with "DHL Express" in the future. However, this is a different shipping method. With this shipping method, the parcel is transported to the customer by "DHL Express". This is not the case with "DHL Paket", as described above. Is there anything else we can do for you? You are welcome to contact us at any time. Thank you for your understanding.
Nov 10, 2023
 Verified review
I asked the store a question. No response was received.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 13, 2023
Dear customer, thank you for your order and feedback. We are very sorry that you had an enquiry that was not processed. I have checked your details, and unfortunately I cannot find a request from you in our system. Could you please contact us again, so we can help you? You may wish to use the contact form on our website to ensure that you are using the correct contact address. Thank you for your understanding.
Nov 10, 2023
 Verified review
Too slow for orders to be packed and delivered compared to others
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Nov 13, 2023
Thank you for your order and feedback. We are sorry that you were not completely satisfied. I have checked your details: You placed your order late on a Friday evening, outside of our opening hours. We handed it over to our logistics partner on Monday. Please note that we are unable to process orders over the weekend. We thank you for your patience and understanding. We hope you enjoy your order.