meyer-trousers.ie
Reviews:

53 reviews in the last 12 months176 total reviews  

4.36
Good
Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Top positive review

Dec 24, 2023
 Verified review
Good trousers. Improved delivery service in 5 working days (at least this time). Overall 6-8 working days for delivery is too slow for a premium retailer. 5 working days is just about acceptable. 3 days is the expection. This is important because Meyer trousers are not widely available in shops.

Top negative review

Apr 24, 2023
 Verified review
I had not received a package in almost 10 days. When I got in touch then a slow response confirmed that it had been damaged in customs. I A replacement package was shipped (still not received). I pointed out that this matter only came to light as I reached out and that this was disappointing (I required the order sooner). The response was very disappointing and not at all custome
Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Reviews for meyer-trousers.ie

Filter
 Sort by  
Relevance
(1)
(7)
Reset
Dec 21, 2023
 Verified review
I have not received it yet. Its now late and I may not have it in time for Christmas! According to UPS, the trousers have not moved in over 2 days and are stuck in a facility in France.
Report review
Answer by meyer-trousers.ie
Dec 21, 2023
Good day, If you look at your tracking number, you will see that your goods will be delivered on Friday. Have a good Christmas with it. Best regards, Your MEYER Service Team
Dec 14, 2023
 Verified review
Haven't received them yet.
Report review
Jun 29, 2023
 Verified review
Report review
Apr 24, 2023
 Verified review

Worst customer service experience

I had not received a package in almost 10 days. When I got in touch then a slow response confirmed that it had been damaged in customs. I A replacement package was shipped (still not received). I pointed out that this matter only came to light as I reached out and that this was disappointing (I required the order sooner). The response was very disappointing and not at all custome
Report review
Apr 22, 2023
 Verified review
The order has not arrived,stuck in transit since last Sunday it is now 6 days in transit, getting worse this service,someone is not concentration on doing their job,very bad now this meyer service is
Report review
Answer by meyer-trousers.ie
Apr 24, 2023
Dear customer, thanks for your review. According to the DPD tracking system, your parcel is currently in delivery. Since we state a 2-6 workingdays delivery time, we are as of today on the 6th workingday since you have placed the order with us. Therefore your order is within the reasonable time window. Best regards, the MEYER trousers Service Team
Oct 2, 2023
 Verified review
Size of product I received was not correct and didn’t match the fit of previous purchases.
Report review
Apr 3, 2023
 Verified review
I have not received the belt and you want a review?
Report review
Answer by meyer-trousers.ie
Apr 17, 2023
Dear customer, thanks for your review. We are glad that this case was solved after our phone call and the belt was delivered with you. Best regards, the MEYER trousers team.
May 14, 2023
 Verified review
Poor
Report review