PeppeShoes.com- Logo - reviews

PeppeShoes.com
Reviews:

57 reviews in the last 12 months460 total reviews  

4.14
Good

Trustmark
Valid

Includes Buyer Protection

Certified since: Aug 29, 2018
The Trustmark indicates trustworthy online retailers.
PeppeShoes.com fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
  • Verified identity
  • Encrypted data transfer
  • Clear ordering process

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out how this secures your transaction.

Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Top positive review

Feb 15, 2024
 Verified review
Ich war schon immer der Meinung, dass Schuhe Spaß machen und ausdrucksstark sein sollten, und PeppeShoes verkörpert diese Philosophie perfekt! Ich werde definitiv wieder kaufen!

Top negative review

Jan 19, 2024
 Verified review
Ich habe die Schuhe am 06.01.2024 bestellt und bezahlt. Ich habe bis heute noch keine Schuhe erhalten!
Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Reviews for PeppeShoes.com

Filter
 Sort by  
Relevance
(2)
(1)
(3)
(9)
Reset
Apr 22, 2024
 Verified review
Report review
Apr 20, 2024
 Verified review
Report review
Apr 22, 2024
 Verified review
Did not have the shoes in stock even though B.V. the website said they did.
Report review
Answer by PeppeShoes.com
Apr 24, 2024
Hello, I understand your disappointment and apologize for any inconvenience this may have caused. I want to clarify that the 24-hour categorie contain single pairs of shoes that are bought out very quickly by customers. In such situations, the system sometimes can't keep up with updating availability on the website. However, we want to assure you that we are working to improve this process to avoid similar situations in the future. Our goal is to provide the best possible service. Once again, I apologize for any inconvenience. If there is anything we can help with or provide further clarification, please let us know.
Mar 19, 2024
 Verified review
Die Verarbeitung und Qualität entspricht nicht dem hochwertigen Preis.
Report review
Answer by PeppeShoes.com
Mar 28, 2024
Bedankt voor het delen van uw feedback. Allereerst willen we ons graag verontschuldigen voor de teleurstelling die u mogelijk heeft ervaren met betrekking tot de kwaliteit van onze producten. Als bedrijf streven we er altijd naar om onze klanten te voorzien van producten van de hoogste kwaliteit die voldoen aan hun verwachtingen. We willen je verzekeren dat we je feedback nauwgezet bekijken en stappen ondernemen om de kwaliteit van onze producten te verbeteren. Uw mening is uiterst belangrijk voor ons en we waarderen de kans om onze acties te corrigeren om aan uw eisen te voldoen. Als je aanvullende opmerkingen of suggesties hebt over hoe we onze producten of diensten kunnen verbeteren, neem dan gerust contact met ons op. We staan open voor alle feedback en streven altijd naar uitmuntendheid.
PN
Mar 9, 2024
 Verified review
Shoes not fitting, you had to pay yourself for sending back and after Mails and 3 weeks no money back !
Report review
Answer by PeppeShoes.com
Mar 28, 2024
Hello, We apologize for any inconvenience you may have experienced with your order placed through our online store. We understand that having to cover return shipping costs can be inconvenient, and that the shoes did not meet your expectations, and we are happy to report that the refund has now been processed. We are very sorry that the process took a little longer than we expected, and we understand that the delays may have been frustrating. As such, we would like to express our sincerest apologies for this situation. However, we want to assure you that we always strive to provide the highest quality customer service possible and will work to improve our procedures to avoid similar situations in the future. If you have any questions or need additional assistance, please feel free to contact our customer service department. We will be happy to help in any way we can.
Jan 19, 2024
 Verified review
Ich habe die Schuhe am 06.01.2024 bestellt und bezahlt. Ich habe bis heute noch keine Schuhe erhalten!
Report review
Answer by PeppeShoes.com
Jan 23, 2024
Wir möchten uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten entschuldigen, die durch die verspätete Auslieferung Ihrer Bestellung entstanden sind. Wir wissen, wie wichtig es für Sie ist, Ihre Produkte rechtzeitig zu erhalten, und wir entschuldigen uns für alle Unannehmlichkeiten, die durch die verlängerte Versandzeit entstanden sind. Wir möchten Ihnen versichern, dass uns die Zufriedenheit unserer Kunden sehr am Herzen liegt, und wir unternehmen derzeit alle möglichen Schritte, um solche Situationen in Zukunft zu minimieren. Unser Logistikteam und unsere Kundendienstabteilung arbeiten hart daran, die aktuellen Probleme zu lösen und die Wartezeit für Sendungen zu verkürzen. Ihr Paket wurde bereits verschickt und sollte in Kürze zugestellt werden. Wir möchten uns noch einmal für die Unannehmlichkeiten entschuldigen, PeppeShoes Team.
Oct 22, 2023
 Verified review

Superb shoes

Pros - The shoes are superb. Even better than expected Cons - contact with the seller.
Report review
Jul 27, 2023
 Verified review
Hola compre unos zapatos que enviaban en 24 a 48 h pero pasaban las semanas sin recibir nada, reclame por email pero peppe shoes nunca ha contestado y atraves de mi banco hice una disputa para reclamar mi dinero y según parece acaban de hacerme el envio de los zapatos. He llegado a comprar varios pares y no creo que vuelva comprar en más ocasiones.
Report review
Answer by PeppeShoes.com
Sep 19, 2023
Hola, El 13 de julio nos pusimos en contacto con usted por correo electrónico para informarle de que el envío de su pedido se retrasaría. El pedido se entregó sin problemas, ya que posteriormente seguimos tramitando un cambio para usted.
Aug 4, 2023
 Verified review
Bad Communication with the costumer service. I received an article that I did not want at all and could not return until now due to the lack of communication. Nevertheless, the money for the unwanted item has already been debited.
Report review
Answer by PeppeShoes.com
Sep 19, 2023
Hello, Even if there was a mistake in your order, you can make a return within 30 days of receiving the shipment.
Sep 29, 2023
 Verified review
Was not clear that I would have to pay nearly £50 for the shoes to get through customs.. I'm sure will be somewhere in the small print, but increased the price by over 30%
Report review
Answer by PeppeShoes.com
Jan 18, 2024
We sincerely apologize for any inconvenience caused by the customs duty imposed on your package. We understand that unexpected charges can be frustrating, and we want to provide clarity on the situation. The customs fee is a result of the changes due to Brexit, and unfortunately, PeppeShoes has no control over these charges. We acknowledge the frustration and inconvenience this may have caused you. Please be assured that we are actively exploring ways to minimize any potential impact on our customers due to external factors beyond our control. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we appreciate your understanding as we navigate through these challenges. Best regards, PeppeShoes Team
Nov 20, 2023
 Verified review
I paid the shoes nur didn‘t recieve them After 4 Weeks I am very afraid about that
Report review
Answer by PeppeShoes.com
Jan 18, 2024
We sincerely apologize for any inconvenience caused by the delay in delivery. We understand how crucial it is for you to receive your ordered goods within the specified timeframe, and we acknowledge that this delay did not meet your expectations. We want you to know that customer satisfaction is of utmost importance to us, and your delivery experience does not reflect the standards we set for ourselves. We would like to emphasize that we are taking every possible step to identify and address the issues that led to the delay. Consequently, we will implement additional measures to avoid similar situations in the future. Once again, we apologize, and we hope that despite this incident, you will still be interested in using our services. Best regards, PeppeShoes Team
Sep 18, 2023
 Verified review
Not had them delivered yet and that has been over 4 weeks
Report review
Answer by PeppeShoes.com
Sep 19, 2023
Hello Stephen, we contacted you by email on September 12 that the shipment of your order would be delayed, and on September 18 you received information that the shoes were on their way. Please, expect the shoes soon.
Dec 22, 2023
 Verified review
Refund After sending back- waiting for the Money for 3 weeks now
Report review
Answer by PeppeShoes.com
Jan 18, 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience related to the delay in processing your refund. We understand how valuable our customers' time is, and we are committed to providing the best shopping experience possible. We want to assure you that we are taking every possible step to avoid similar situations in the future. We continuously strive to improve our return procedures to reduce waiting times and ensure a more efficient service. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your understanding as we work to enhance our customer service. At the same time, we are delighted to learn that one of the ordered pairs of shoes appealed to you enough to keep them. Once again, we apologize for any inconvenience and hope for the opportunity to prove our commitment to customer satisfaction in the future. Best regards, PeppeShoes Team
Oct 26, 2023
 Verified review
Report review
Jun 19, 2023
 Verified review
Report review