smow.comReviews

: 203Excellent

Details
Contact
smow.com- Logo - reviews
smow.com- Logo - reviews

Categories

Contact
labelfarm GmbH
Spinnereistr. 7
04177 Leipzig
Germany
Trade register
Amtsgericht Leipzig HRB 24008
Authorised representative
Michael Petersen, Jörg Meinel, Andreas Bobek

Reviews for smow.com

4.65/5.00
Excellent
How is the rating calculated?

35 reviews in the last 12 months

77 %
14 %
6 %
3 %
1 star
0 %
203 total reviews

What other customers say about their experience with smow.com

Filter 
9 days ago
Great experience. Swom provided perfect communication and ordering process with delivery. I will definitely be back.
 Verified review|
20 days ago
Absolut perfect!!!!!
 Verified review|
22 days ago
SMOW is a great Company with perfect communication and ordering process. Lamp was exactly what I wanted and delivered.
 Verified review|
1 month ago
All TOP!
 Verified review|
1 month ago
Payment a little unclear (no reminder it did not go through) but excellent service to solve the issue
 Verified review|
1 month ago
alles wie gewünscht
 Verified review|
2 months ago
Thank you!
 Verified review|
2 months ago
I have nothing to complain about.
 Verified review|
3 months ago
I ordered a Egon Eiermann Table Set. The delivery time was wrongly communicated (2-3 days), I had to follow up on the prolonged delivery time myself, and when I did (after 11 days of waiting) I was told that the smow costumer service couldn’t (or wouldn’t?) do anything about it. The product was two weeks under way before being delivered. A bad experience - but the Table Set is excellent.
 Verified review|
smow.com- Logo - reviews
smow.com- Logo - reviews
Answer by smow.com
2 months ago
We apologize that your order didn't arrive in time. Due to the ongoing COVID-19 pandemic and the sharp rise in parcel volumes during the pre-Xmas period, the delivery of shipments may be subject to delays. When you told us on 19/12 that your parcel hadn't yet arrived, our customer service immediately contacted DHL the next working day. We were pleased to see that it was delivered on the same day.
3 months ago
I love my Magis box
 Verified review|
3 months ago
The product arrived safely at the end, but it took two times more than expected
 Verified review|
3 months ago
Everything went well
 Verified review|
3 months ago
The product has failed after two weeks. The felt pads have fallen off on two the chairs and I have had to re-glue them. Poor quality product - very expensive.
 Verified review|
4 months ago
All as promised
 Verified review|
4 months ago
Perfect!
 Verified review|
4 months ago
Fast, hassle free. Perfect!
 Verified review|
4 months ago
super efficace et simple
 Verified review|
5 months ago
Easily navigable site, v good selection, fair shipping charges and efficient delivery of goods to UK. Excellent service overall.
 Verified review|
5 months ago
Excellent in every way
 Verified review|
5 months ago
V happy with everything, product came quickly, was exactly as described and is a beautiful addition to my kitchen.
 Verified review|