louis-moto.dk- Logo - reviews

louis-moto.dk

Jan 8, 2024
Oh man....................what a wonderful shop. I have been buying quality items for my motorcycles and motorcycle travels since soon after the shop existed. So great selection. It would be hard to say would should be bettered. But sometimes when I have been fond of a product for years, it suddenly disappears. It would be great if Louis was better at leaving these products on the site and if non-available, point in directions of what could replace this product. Maybe also more motorcycle model specific items to fit such as bash plates, luggage racks, crash bars, bar rizers, seats, footpegs etc. etc. I will get back. ;-)

21 hours ago
Har handlet en del på Louis men det er sidste gang jeg handler hos jer mit intercom er forsvundet i posten og jeg kan hverken få svar på hvad der skal ske hvor længe jeg skal vente på at få mine penge eller et nyt sent kan simpelhen ikke være rigtigt at det kan tag mig 23 min at finde ud af hvad der er sket med pakken med et opkald men i har ikke kunne find ud af det på 12 dage jeg sender jer en e-mail med bekræftelse fra postnord at den er forsvundet det kan i heller ikke bruge til noget og når man ringer til j’ers kundeservice kan man heller ikke få noget hjælp hverken med hvad der skal ske eller hvor længe man sksl vente på svar

Reviews for louis-moto.dk

Apr 16, 2024

bestilt online

Answer by louis-moto.dk
2 days ago
Dear Bianca , Thank you for your message. We will get this article 10024873 this week, and will send it to you. The rest has been sent to you separately. If you have any further questions, please do not hesitate to contact us via e-mail or under the telephone number you find below. Thank you in advance. Best regards Besma Loucif / Servicecenter Detlev Louis Motorrad-Vertriebsgesellschaft mbH Rungedamm 35 21035 Hamburg Managing Directors: Joachim Grube-Nagel, Sven Karlstedt, Christian Meierhans Register court: AG Hamburg HRB 134260 --------------------------------------------- From: bibss@live.dk To: bibss@live.dk Subject: Channel review (louis-moto.dk) Date: 13.05.2024 bibss@live.dk bibss@live.dk Seller rating 3 bestilt online bestillingen virker ikke til at være styr på. bestilte 3 ting. 2 af dem ankom men den ene var ikke komplet. den 3. ting hører jeg intet om så har en følelse af de har glemt alt om den. frem over kører jeg personligt i butikken efter det jeg skal bruger der virker de til gengæld super venlige og hjælpsomme.. Current comment from bibss@live.dk, 13/05/2024 14:37 Review details Created at 13/05/2024 14:37 Edited at Channel louis-moto.dk Reference 2417022-882596 Transaction date 13/05/2024 14:33 Event
May 1, 2024
I have saved my bike in my profile, ordered a SW-Motec sidestand enlarger, but it does not fit, so total waste of money, the Windmaster size L feels like the size M i bourght first. The sparkplugs and oilfilter works fine. My old one is to the right, big differense.
Answer by louis-moto.dk
13 days ago
Thanks for your opinion . Please send us the wrong product back for refund . Sorry for the inconvenience .
Apr 18, 2024
God produkt and fair prices. But Long deleverytime if you look arround,,,
Ok service