CLUSE.com- Logo - reviews

CLUSE.com
Reviews:

664 reviews in the last 12 months2,462 total reviews  

4.64
Excellent

Trustmark
Valid

Includes Buyer Protection
Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Most relevant positive review

Sep 4, 2023
 Verified review
The bag is beautiful. It’s like having a daily stylish purse but in backpack mode. I’m a medical resident and was always the carrying my purse and a suitcase bag with my laptop. Lots of bags, right? Now I carry everything here and I always look well. The almond color goes amazing with all my outfits. The quality is the thing that doesn’t let me give 5 stars. It’s not amazing for the expensive price it costs. I think it’ll be damaged in a few months with scratches and things but let’s see :) hope not!

Most relevant negative review

Sep 21, 2023
 Verified review
Really disappointed with my purchase this time. The watch feels flimsy and cheap. Nothing like the one I purchased 5 years ago which I wear every day because it’s sturdy and gas kept it’s condition
Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Reviews for CLUSE.com

Sort by  
Latest first
(9)
(35)
Reset
Dec 27, 2023
 Verified review
I did not receive anything after 13 days !
Report review
Answer by CLUSE.com
Jan 9, 2024
Hello, We apologize to you on behalf of our partner carrier. I see in the meantime that you have contacted our customer service and that this has been resolved with our team. KR, Team CLUSE
Dec 26, 2023
 Verified review
I ordered bracelets 2 weeks ago and when I go to tracking package is in the same status. Shame
Report review
Answer by CLUSE.com
Jan 9, 2024
Hello, we apologize to you on behalf of our partner carrier. I see in the meantime that you have contacted our customer service and that this has been resolved with our team. KR, TeamCLUSE
Dec 24, 2023
 Verified review
My delivery from 14th December has not arrived for Christmas. I am very annoyed.
Report review
Answer by CLUSE.com
Jan 9, 2024
Hello, we are really sorry to hear that. You can send us an email to care@cluse.com so that we can help you. Have a good day, CLUSE
Dec 23, 2023
 Verified review
It Never came.
Report review
Answer by CLUSE.com
Jan 9, 2024
Hello, we are really sorry to hear that. You can send us an email to care@cluse.com so that we can help you. Have a good day, CLUSE
Dec 21, 2023
 Verified review
Mauvais rapport qualité-prix. Montre de qualité moyenne pour un prix bien trop haut!
Report review
Dec 17, 2023
 Verified review
I never received my order
Report review
Answer by CLUSE.com
Dec 20, 2023
Dear customer, Thank you for your message. I see that we are in contact with you to settle this case. KR, Team CLUSE
Dec 17, 2023
 Verified review
Really poor on line support
Report review
Answer by CLUSE.com
Dec 20, 2023
Dear customer, Thank you for your message. I see that we are in contact with you to settle this case. KR, Team CLUSE
Dec 13, 2023
 Verified review
I sent back my parcel on 21/11 and since then no news and still 0 refund. Pitiful customer service My first experience with you was very mediocre and I wouldn't recommend cluse
Report review
Answer by CLUSE.com
Dec 20, 2023
Dear customer, Thank you for your message. I see that we are in contact with you to settle this case. KR, Team CLUSE
Nov 22, 2023
 Verified review
Still have not received item. 10days after purchase. With delivery stated as 3-5days
Report review
Answer by CLUSE.com
Dec 8, 2023
Dear customer, I see that your order has been delivered already. Please accept our sincerest apologies for the delay. KR, Team CLUSE
Oct 4, 2023
 Verified review
Report review
Answer by CLUSE.com
Oct 31, 2023
Dear customer, Please contact us via mail so we can discuss why we you gave us a 1 star review. KR, Team CLUSE
Sep 21, 2023
 Verified review
Really disappointed with my purchase this time. The watch feels flimsy and cheap. Nothing like the one I purchased 5 years ago which I wear every day because it’s sturdy and gas kept it’s condition
Report review
Sep 15, 2023
 Verified review
Pagué 5€ de gastos de envío express para que el pedido me llegara un miércoles como mucho, y no llegó hasta el lunes siguiente.
Report review
Answer by CLUSE.com
Oct 31, 2023
Dear customer, I am really sorry to hear this. Please contact us via mail so we can help you with this case. KR, Team CLUSE
Sep 13, 2023
 Verified review
Report review
Answer by CLUSE.com
Oct 31, 2023
Dear customer, Please send us an email and tell us why you are not happy with our services. We would like to help you further. KR, Team CLUSE
Aug 29, 2023
 Verified review

Won't order again

Please rethink your return policy or do not ship abroad if you cannot set up a simple process.
Report review
Answer by CLUSE.com
Sep 11, 2023
Dear customer, As stated on our website we only have a free return service for selected countries. Please accept our sincerest apologies. KR, Team CLUSE
Aug 19, 2023
 Verified review

Item never received

Item was returned by the courier because it was missing a shipping label. No one replies to messages, I've had one response to confirm my address but otherwise I've heard nothing in over a week. I've had to raise a claim with PayPal to get a refund
Report review
Aug 17, 2023
 Verified review
Bad quality and it was made in china.
Report review
Answer by CLUSE.com
Sep 11, 2023
Dear customer, I am really sorry to hear this. We always deliver high quality products You can always send it back within 30 days if you are not happy with it. KR, Team CLUSE
Aug 10, 2023
 Verified review
Naručila sat promjera 31,5 mm,dobila sam sat promjera 25 mm. Poslala reklamaciju,a odgovor je da sam dobila šta sam naručila??? Jako sam nezadovoljna.
Report review
Aug 4, 2023
 Verified review

Nog steeds niks ontvangen en geen reactie vanuit cluse

Ik heb deze bestelling nog steeds niet ontvangen en als ik in contact probeer te komen met cluse krijg ik steeds maar geen reactie! Erg frustrerend en erg klantonvriendelijkheid vind ik! Geen goede service vanuit Cluse!!
Report review
Answer by CLUSE.com
Sep 11, 2023
Beste klant, Ik zie dat je klacht inmiddels al is opgelost. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
Aug 1, 2023
 Verified review
I order the watch more than 10 days again and it never got home, I do t know where is it
Report review
Jul 27, 2023
 Verified review
Return label paid eur 19 NOT Working at the DHL service point. Raised a HDT 2 days ago and still no reply. Bleah
Report review