Freezedried & Co- Logo - reviews

Freezedried & Co
Reviews:

31 reviews in the last 12 months220 total reviews  

4.45
Good

Trustmark
Valid

Includes Buyer Protection

Certified since: Sep 21, 2015
The Trustmark indicates trustworthy online retailers.
Freezedried & Co fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
  • Verified identity
  • Encrypted data transfer
  • Clear ordering process

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out how this secures your transaction.

Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Top positive review

Sep 26, 2023
 Verified review
Repeat customer for good reason. The website is easy to use and clear about stock levels. Communication from the company is clear and helpful and shipping has been quick and efficient. Everything is well packaged and arrives in good condition.

Top negative review

Jul 19, 2023
 Verified review
FD&Co provides a huge variety of products and an amazing one stop shop for all things outdooor, particularly food. The site layout is amazing and the and the information is displayed is super helpful (although some of the filters when choosing products were not working). However the stocks were not up to date and they did not have a series of products that I ordered, which not only changed the order but also delayed the delivery which was not in the indicated timeframe. This said they were super helpful and quick to respond in the support channels, and after that shipped the revised order quickly.
Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Reviews for Freezedried & Co

Filter
 Sort by  
Relevance
(1)
(3)
Reset
Jul 19, 2023
 Verified review

Amazing store w/ logistics room for improvement

FD&Co provides a huge variety of products and an amazing one stop shop for all things outdooor, particularly food. The site layout is amazing and the and the information is displayed is super helpful (although some of the filters when choosing products were not working). However the stocks were not up to date and they did not have a series of products that I ordered, which not only changed the order but also delayed the delivery which was not in the indicated timeframe. This said they were super helpful and quick to respond in the support channels, and after that shipped the revised order quickly.
Report review
Answer by Freezedried & Co
Jul 20, 2023
Hello, Thank you for your feedback. We've taken your feedback on the filters into account. For your order, we apologise for these problems. Having recently moved our logistics department, we're experiencing some problems but we're working on resolving them. The whole team wishes you a good day!
Jul 20, 2023
 Verified review

Order Took 7 Days to Dispatch

It took 7 days for my order of dried trekkinh meals to be dispatched. The order due date was today. I leave on my trip tomorrow and my order (which i spent 100 euro on) has not yet arrived. So not only did I waste 100 euro on an order I cannot use, now I have no trekking meals for my trip. I emailed with my concerns and received no reply.
Report review
Answer by Freezedried & Co
Jul 21, 2023
Hello, We are very sorry for the delay in delivery. We recently moved our logistics department and are experiencing delays in the dispatch of orders. We have received your email and my colleagues in customer service will be sending you an email today to suggest a solution. We apologise again, The Freezedried and Co team
Mar 20, 2023
 Verified review
Still waiting to receive it! Hasn't turned up. Promised deliver in 2-4 days and I'm now over a week.
Report review
Answer by Freezedried & Co
Mar 22, 2023
Thank you for your return of experience and sorry if you have encountered a problem with the delivery. It seems that your order is delayed with the customs. My colleague has refund the shipping charges and stay in touch with you until the delivery. The Freezedried and Co team.
May 8, 2023
 Verified review
Still not delivered
Report review
Answer by Freezedried & Co
May 15, 2023
Sorry, the shipment of your package was delayed in our warehouse and it left after the 48 hours announced. Our customer service will contact you. Thank you for your understanding.