physiosupplies.ie 
Reviews:

1,772 reviews in the last 12 months2,653 total reviews  

physiosupplies.ie 
Reviews:

1,772 reviews in the last 12 months2,653 total reviews  

Review summary

Reviews for physiosupplies.ie are consistently positive. Customers overwhelmingly praise the extremely fast and reliable delivery, with many noting next-day or even same-day arrivals. The majority of reviews highlight friendly, helpful, and responsive customer service, particularly in resolving issues or answering queries. Shoppers are satisfied with the high quality and effectiveness of the products received, and they appreciate the website's ease of navigation, informative content, and straightforward order placement. Efficient and hassle-free handling of returns, replacements, and order corrections is also commonly mentioned. Many customers are pleased with the fair pricing and good value for money, as well as the wide selection and availability of products to meet various needs.

This text was automatically created by an AI system from user reviews.

Was this summary helpful?

Our mission is to enable digital trust. Find out how reviews work at Trusted Shops.

Reviews for physiosupplies.ie

 Sort by  
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
My parcel never arrived
Answer by physiosupplies.ie
Hi, We apologise for the delay in receiving your order which was ultimately delivered. We have looked into this and note that your order was placed on the 7th and shipped on the 8th. It seems from the tracking data that the courier had problems accessing your location. You would have received these updates to your email address provided in your order. Also for future reference please let us know if there is a problem so that we can help sort it out for you. If we aren't made aware of issues we can't help. It was delivered in the end on the 15th September but it would have been much faster if we could have liased with the courier on your behalf to find out what the problem was.
Community member 
8 Reviews
Community member 
3 Reviews
Community member 
1 Reviews
Answer by physiosupplies.ie
No communication from this customer via email so not sure why the poor review. It's always best to provide us with some feedback so that we can help you or work internally to try to improve our service.
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews
Answer by physiosupplies.ie
We apologise that you weren't happy with your experience. However, we have received no feedback in any shape or form about this order so we don't know what happened. If you can please provide feedback we can try to help or at least learn and work on improving the issue for future customers.
Community member 
1 Reviews
Answer by physiosupplies.ie
No communication from this customer via email so not sure why the poor review. It's always best to provide us with some feedback so that we can help you or work internally to try to improve our service. We reached out via email for some feedback and to see how we could help but received no response.
Community member 
1 Reviews
Community member 
1 Reviews