Acer Store Norway

54 reviews in the last 12 months130 total reviews

Reviews for Acer Store Norway

Apr 9, 2023
Apr 17, 2023
Kjære kunde Takk for tilbakemeldingen, den er viktig for oss. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med kjøpsopplevelsen i butikken vår, og vi er sikre på at du vil like produktet ditt. Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp, kan du gjerne åpne en sak via vårt kontaktskjema: https://store.acer.com/no-no/contact/ Din Acer Store
Jul 7, 2023
Supert
Jul 14, 2023
Mar 29, 2023
ok
Apr 17, 2023
Kjære kunde Takk for tilbakemeldingen, den er viktig for oss. Vi er glade for å høre at alt var tilfredsstillende, og at alt gikk som på skinner. Det er målet vårt. Hvis du har spørsmål eller spørsmål til bestillingen din, så ikke tøv med å kontakte oss: https://store.acer.com/no-no/contact/ Din Acer Store
Nov 16, 2023
Nov 15, 2023
Dec 4, 2023
Kjære kunde, Takk for tilbakemeldingen, den er viktig for oss. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med kjøpsopplevelsen i butikken vår, og vi er sikre på at du vil like produktet ditt. Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp, kan du gjerne åpne en sak via vårt kontaktskjema: https://store.acer.com/no-no/contact/ Vennlig hilsen, Acer Store
Nov 13, 2023
Nov 6, 2023